#


نکات اصولی در خرید سرویس جواهر عروسی

16 آوریل 2018 بدون نظر 2693 بازدید

نکات اصولی در خرید سرویس جواهر عروسی

آگاهی از اصول و قواعد خرید سرویس جواهرات عروسی

یکی از مهم ترین کارهایی که در خصوص عروسی باید در نظر بگیرید انتخاب جواهرات عروس می باشد که تمام عروس خانم ها پیش از مراسم عروسی آن را انجام می دهند. جواهراتی که انتخاب می کنید به نوعی می تواند سلیقه و سبک شما را به خوبی نشان دهد و اگر تمایل دارید عروس زیبایی به نظر برسید بهتر است در خصوص جواهراتی که انتخاب می کنید دقت بسیار زیادی داشته باشید. عروس خانم ها به دلیل این که زمان کافی ندارند و نمی توانند به اندازه کافی وقت برای خرید سرویس عروسی بگذارند اشتباهات بسیار زیادی را مرتکب خواهند شد اما اگر راهنمای مناسبی در این خصوص داشته باشند می توانند میزان اشتباهات خود را به کمترین میزان برسانند.

سرویسی که برای عروس در نظر گرفته می شود معمولا دارای یک گردنبند و یک جفت گوشواره می باشد که در کنار دستبند و در برخی موارد نیز انگشتر قرار دارد. طی سال های پیش تنها از دو رنگ طلایی و سفید در خصوص جواهرات استفاده می شده است اما طی چند سال اخیر جواهرات رزگلد نیز در زمره جواهرات مورد علاقه افراد مختلف قرار گرفته است. برای انتخاب سرویس عروس باید نکات بسیار زیادی را مد نظر قرار دهید: چنانچه به عنوان یک عروس خانم دارای اندامی ظریف هستید بهتر است به سراغ جواهراتی که ظریف هستند بروید و به خاطر داشته باشید که نباید به سراغ جواهرات درشت بروید. در صورتی که دارای جثه ی بزرگی هستید پیشنهاد می کنیم جواهراتی را که دارای نگین های بزرگی هستند مورد استفاده قرار دهید.توجه به تناسب جواهرات با اندام موجب می شود تا ظاهری زیباتر را از خود به نمایش بگذارید و به عنوان یک عروس خوش اندام دیده شوید که می تواند بهترین ها را برای خود انتخاب نماید.

زمانی که سرویسی را انتخاب می کنید باید دقت کنید که گردنبند و دستبندی که اندازه گردن و دست تان است به کار بگیرید تا بتوانید جواهرات خود را به زیبایی به نمایش بگذارید. در صورتی که دستبند سرویس تان کوچک است موجب می شود تا دست چاقی را داشته باشید و چنانچه بزرگ باشد هم می تواند نمای زشتی را نشان دهد و احتمال دارد از دست شما بیفتد. بنابراین بهتر است به سراغ گزینه های مناسبی بروید تا ظاهری زیبا و جذاب را به نمایش بگذارید و جواهراتی که انتخاب کرده اید زیبایی خود را به خوبی نشان دهند.

می توانید از طلاهای زرد و سفید و یا رزگلد استفاده کنید و پیشنهاد می کنیم ویژگی های ظاهری خود را به خوبی بشناسید و سرویس جواهراتی که انتخاب می کنید مطابقت بالایی با رنگ پوست تان داشته باشد. زمانی که از سرویس جواهراتی متضاد با رنگ پوست خود استفاده کنید در واقع موجب می شوید تا ظاهرتان جذابیت و زیبایی خود را به عنوان یک عروس نشان ندهد و این مساله در استایل شما تاثیرات بسیاری خواهد داشت.

انگشتر سرویس عروس

انگشتری که برای سرویس عروسی انتخاب می شود باید اندازه کوچک و ظریفی داشته باشد. زمانی که چند حلقه را در مدل های نازک و با نگین کوچک در کنار یکدیگر استفاده می کنید این مساله موجب می شود تا حلقه نامزدی شما بزرگ تر دیده شود و می تواند به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها در مورد انگشتر سرویس عروسی به شمار برود. بهترین کار این است که از انگشترهایی که اندازه بزرگی دارد و بر روی آن ها نگین درشتی به کار رفته استفاده نکنید تا جذابیت بیشتری را به نمایش بگذارید. استفاده از انگشترهای بزرگ موجب می شود انگشت دست شما زیبایی خود را نشان ندهد و این مساله در ایجاد ظاهری جذاب برای شما تاثیر منفی خواهد داشت.

گوشواره

یکی از مهم ترین جواهراتی که به سادگی می توانید با استفاده از آن استایل و سلیقه خود را نشان دهید گوشواره می باشد. توصیه می کنیم در خصوص گوشواره به سراغ مدل هایی که مدرن و در عین حال ساده است رفته و از آن ها برای جذابیت استایل خود استفاده نمایید. ترجیحا از گوشواره هایی که اندازه بزرگ و طرح سنتی دارد و از نگین های درشت بر روی آن ها استفاده شده است دوری کنید تا ظاهر زیباتری را از خود به نمایش بگذارید. برای انتخاب فرم و بلندی گوشواره بهترین کار این است که به فرم گردن و یقه لباس عروس خود توجه نمایید تا بهترین ترکیب را در استایل خود ایجاد کنید.

استفاده از تاج و جواهرات و وسایل تزئینی مو

در ایران اغلب عروس خانم ها از تاج استفاده می کنند اما با توجه به مدلی که برای مو انتخاب می شود بهره گیری از جواهرات دیگر نیز به عنوان گزینه ای رایج به شمار می رود و می تواند جذابیت زیادی را بر روی موهای شما به وجود بیاورد. اکسسوری هایی که برای مو انتخاب می کنید باید طرح ساده ای داشته باشد و از تزئینات ظریفی در خصوص آن ها استفاده شده باشد به عنوان مثال مروارید برای این امر می تواند گزینه ای بسیار خوب و جذاب به شمار برود. بهتر است توجه داشته باشید که تاج های گل دار که به صورت کاملی هستند و اندازه بزرگی دارند بر اساس مد روز نمی باشند و به هیچ عنوان استفاده از آن ها پیشنهاد نمی شود.

گردنبند مناسب سرویس عروسی

گردنبندهایی که اندازه بزرگ و درشتی دارند و موجب می شوند بیشترین قسمت گردن شما در بر گرفته شود مسلما انتخاب خوب و صحیحی در خصوص روز عروسی به شمار نمی رود زیرا موجب انحراف تمام توجهات از صورت و لباس زیبایی خواهد شد که برای خود فراهم کرده اید. برای استفاده در روز عروسی بهتر است به سراغ زنجیرهای ساده و ظریفی بروید که دارای جزئیات بسیار زیبایی هستند زیرا این دسته از گردنبندها هم زیبایی خاص خود را دارند و هم بر اساس مد روز طراحی شده اند و می توانند استایلی زیبا و به روز را از شما به نمایش بگذارند و شما را به عنوان فردی خوش سلیقه معرفی کنند. با توجه و دقت در انتخاب سرویس جواهرات عروسی می توانید بهترین شب زندگی خود را با زیبایی هر چه تمام تر به پایان رسانده و از انتخاب جواهرات خود نهایت رضایتمندی را داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *