#


نکات اصولی در انتخاب گوشواره مناسب

گوشواره
12 اکتبر 2017 بدون نظر 1269 بازدید

نکات اصولی در انتخاب گوشواره مناسب

نکات اصولی در انتخاب گوشواره مناسب

زمانی که می خواهید گوشواره ای متناسب با اندام صورت خود انتخاب کنید کمی دچار مشکل خواهید شد چرا که برگزیدن گوشواره خوب کار آسانی نمی باشد و شما موظفید اصول و قواعد کلی ای را در خصوص گوشواره رعایت کنید تا بتوانید به یک گزینه مناسب دست پیدا کنید.

امکان دارد یک گوشواره از لحاظ زیبایی جلوه خوبی داشته باشد ولی به صورت شما نیاید و پس از خرید نتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. این موضوع سبب می شود خانم ها احساس رضایت و خوبی نداشته باشند. توصیه ای که برای شما می توانیم داشته باشیم این است که برای خرید یک گوشواره مناسب با صورت خود حتما این مقاله را دنبال کنید تا بتوانید با اصول کلی و کلیدی انتخاب گوشواره آشنا شوید.

گوشواره

گوشواره

نکات اصلی در انتخاب گوشواره

  • در مورد علاقه خود به گوشواره های بزرگ باید بگوئیم بهترین کار این است که از گردنبند استفاده نکنید چرا که این گوشواره ها به خودی خود جذابیت استایل شما را ارتقا خواهد داد.
  • استفاده از گوشواره های بزرگ باعث می شود نیم رخ شما از نیم رخ به صورت کامل پوشیده شود و همین امر برای استایل شما کفایت دارد و نیازی به اکسسوری دیگری نیست.
  • در مورد موهای کوتاهی که دارید بهتر است به سراغ مدل های قطرس شکل و حلقه ای بروید و با استفاده از این گوشواره ها چهره خود را جذاب و زنانه نشان دهید.
  • خانم هایی که دارای موهای بلندی هستند می توانند از گوشواره هایی که حلقه های کوچکی دارند و یا مدل های سوزنی که دارای نگین هستند و حتی مدل هایی که به شکل واژگون می باشند استفاده کنند.
  • آن دسته از خانم هایی که عادت دارند موهای خودرا به صورت دم اسبی ببندند بهتر است در مورد گوشواره به سراغ مدل های بلند و کشیده و یا حلقه ای بروند البته گوشواره هایی که تقریبا بزرگ نیز هستند می تواند انتخاب خوبی برای این گروه از خانم ها باشد.
  • هر فردی با هر ویژگی ظاهری ای می تواند از گوشواره های حلقه ای ساده برای استایل جذاب خود استفاده کند.
  • برای رفتن به یک موقعیت جدی و حرفه ای بهتر است دور گوشواره های بزرگ را که کمی هم شلوغ به نظر می رسند خط کشیده و از گردنبند و دستبند به جای گوشواره استفاده کنید و یا سنجاق سینه را به کار ببرید.

    گوشواره

    گوشواره

انتخاب یک گوشواره مناسب که با اندام صورت شما هارمونی دارد می تواند زیبایی و جذابیت شما را بیشتر از قبل نشان دهد ولی باید دقت کنید که نکات گفته شده را در انتخاب گوشواره دخیل داده و بر اساس اصول و قواعد انتخاب کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *