#


نکاتی برای لباس گیپور

نکاتی برای لباس گیپور
16 مارس 2017 بدون نظر 3223 بازدید

نکاتی برای لباس گیپور

نکاتی برای لباس گیپور وطراحی آن

لباس های گیپور طرح های مختلفی دارند و جنس آنها ظریف است برای جذابتر به نظر رسیدن به نکاتی که به شما طی این مطلب می گوییم دقت کنید

شما باید قبل از هرچیزی متناسب با فرم مدل پیراهن گیپور دار مورد علاقه خود را انتخاب کنید. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که بازوهای شما پر است بهترین انتخابی که می توانید داشته باشید انتخاب گیپور مشکی با طرح های ریز است.

ولی خانم هایی که لاغر هستند می توانند خیلی راحت از هر رنگ وطرحی که می خواهند استفاده کنند ولی توصیه می شود که از رنگ های روشن تر استفاده کنند نکته قابل توجه دیگر مناسب بودن رنگ مو با رنگ گیپور لباس است.

لباس های گیپوردار بسیار زیبا می باشند که نیاز نیست با آنها از اکسسوری های خاصی استفاده کنید. ولی اگر به استفاده از بقیه تکه های لباس هم همین کار را انجام دهید.

بهترین انتخاب شما یک جفت کفش پاشنه بلند ظریف، کیف دستی و یک جفت گوشواره بلند می تواند باشد. از رنگ های مدرن استفاده کنید از تنالیته های بژ، خاکستری، سفید و آبی ملوان. شما می توانید یک پیراهن گیپور مشکی را در کنار اکسسوری های بژ یا طلایی ست کنید.

اگر طرفدار استایل بوهو باشید به خوبی می دانید که از بهترین و محبوب ترین تکه های این استایل لباس های توری و قلاب بافی شده هستند. بهترین رنگ آن هم رنگ کرم و بژ است.

مدل آرایش متناسب با این لباس:

رنگ مکمل این تیپ هم می تواند آرایش دودی شما باشد. از اکسسوری های زیادی استفاده کنید زیرا استایل بوهو به استفاده از اکسسوری های زیر معروف است. از سبک های دیگری که با لباس توری هم خوانی دارد استایل محلی خودمان است.

این مدل آرایش صورت و موها از این جهت اهمیت دارد که طبیعی است. خیلی خوب است که موهایتان آزاد و موج دار باشد و یک کلاه یا سربند سنتی روی سرتان بگذارید تا با یکدیگر هماهنگ شوند. می توانید از گردن بند آویز بلند یا کوتاه و پهن استفاده کنید.

این استایل برای پیاده روی در ساحل یا برای قدم زدن در اطراف شهر مناسب است. شاید فکر کنید برای همیشه خیلی مناسب نباشد ولی می توانید از مدل های آستر دار و ترکیب آن با دیگر پارچه ها استفاده کنید. بعضی از افراد از گیپور برای تزئین لباس خود در قسمت یقه، سرآستین و جیب استفاده می کنند.

دنبال مدل هایی بروید که رنگ آنها خنثی و مات باشد. کیف ها لباس های مجلسی، اکسسوری و کفشتان را به گونه ای انتخاب کنید که کلاسیک باشد. پارچه های گیپور و ظریف بافت های حالی دارند و ممکن است زود نخ کش شوند و آسیب ببینند.

انتخاب هایی برای مهمانی :

از بهترین انتخاب های شما برای مهمانی ها می تواند لباس گیپور باشد و باید طبق آن اکسسوری و کفش مناسب انتخاب کنید.

اگر یقه لباستان باز است موهایتان را باز بگذارید و اگر یقه لباستان بسته است موهایتان را بالا جمع کنید. ترکیب رنگ سفید و مشکی یک ترکیب کلاسیک است که اگر خواهان این هستید که استایلی کلاسیک داشته باشید. مرموز باشید یک پیراهن گیپور و یک جفت کفش پاشنه بلند مشکی برای شما کافی می باشد تا این که دیگران رابه سمت خود جلب کنید. ولی برای این که ظاهری رویایی داشته باشید به شما توصیه می شود رنگ سفید بپوشید و از اکسسوری هایی که براق و روشن هستند استفاده کنید.

از مدل های متفاوت پوشیدن لباس های توری پوشیدن مدل های رنگی است. رنگ هایی که قوی و شاد هستند گزینه ی خوبی برای شما می باشند ولی باید در انتخاب اکسسوری با این گیپورهای رنگی دقت کنید. مثلا با پیراهن قرمز اکسسوری های طلایی، با پیراهن زرد اکسسوری های آبی و برای یک گیپور صورتی بهترین اکسسوری ها از طیف رنگ بژ می باشد.

ولی اگر پیراهن شما از رنگ هایی خیلی روشن می باشد بهتر است تکه های اکسسوری از میان رنگ های خنثی انتخاب شوند.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *