#


نحوه پوشیدن نیم پالتو مردانه در فصول سرما

نیم پالتو مردانه
12 ژوئن 2017 بدون نظر 2135 بازدید

نحوه پوشیدن نیم پالتو مردانه در فصول سرما

نحوه پوشیدن نیم پالتو مردانه در فصول سرما

یکی از مهمترین لباس هایی که آقایان خوش تیپ در فصول سرد سال به آن احتیاج دارند نیم پالتوی مردانه می باشد . این لباس به اندازه کافی گرم می باشد و شما را چاق تر از آن چه که هستید نشان نخواهد داد. اما اگر سردرگم هستید که نیم پالتوی خود را با چه لباس هایی ست کرده و در چه موقعیت هایی آن را بپوشید حتماً این مطلب را بخوانید .

نیم پالتوها در طول چند دهه به یکی از لباس های کلاسیک مردانه مبدل شده اند . با وجود آن که در طول سال ها تغییرات زیادی بر روی مدل های آن ها صورت گرفته است اما همچنان مد روز هستند . البته این نیم پالتوها در رنگ ها و مدل های مختلفی وجود دارند و تمام آقایان به یکی از آن ها نیازمند می باشند . نیم پالتوها از نظر مدل به دو دسته نیم پالتوهای ساده و نیم پالتوهای یقه دوبل تقسیم بندی می شود .

نیم پالتوی مشکی

نیم پالتو مردانه

نیم پالتو مردانه

نیم پالتوی مشکی رنگ قابلیت آن را دارد که با تمام لباس ها به راحتی هماهنگ شود و می توان آن را با استایل رسمی و یا کژوال نیز مورد استفاده قرار داد . برای داشتن یک استایل راحتی می توانید نیم پالتوی مشکی را روی یک بلوز یقه اسکی و شلوار جین با بوت مشکی استفاده کنید . برای استایل رسمی یک یقه اسکی کلاسیک و کفش و شلوار رسمی کفایت می کند و نیازی به چیز دیگری ندارید . به همین سادگی می توانید با یک نیم پالتوی مشکی استایلی شیک و جذاب برای خود بسازید .

نیم پالتوی سرمه ای

برای داشتن یک استایل راحتی با نیم پالتوی سرمه ای می توانید از رنگ های روشن  تر سرمه ای که به آبی نزدیک تر هستند نیز استفاه کنید . برای درست کردن ترکیب لباس کژوال یک پیراهن بدون طرح و پلیور را با شلوار جین راسته و بوت می توانید مورد استفاده قرار دهید . برای این که با این طرح نیم پالتو بتوانید یک استایل رسمی داشته باشید می توانید از پیراهن و کفش و شلوار رسمی بهره بگیرید . این رنگ نیز قادر است استایلی زیبا برای شما بسازد فقط باید آن را درست با لباس های خود هماهنگ کنید در غیر این صورت بسیار زننده و زشت به نظر خواهید رسید .

نیم پالتوی خاکستری

نیم پالتو مردانه

نیم پالتو مردانه

رنگ خنثی ای که این نیم پالتوها دارد باعث شده که هماهنگی بسیار خوبی با اغلب لباس ها داشته باشد و کثیفی و خیسی رو آن کمتر مشخص و دیده شود . برای این که یک ترکیب شیک و راحتی را با این نیم پالتو داشته باشید می توانید از شلوار جین آبی تیره و یقه اسکی ساده با بوت چرم استفاده کنید و شیک تر همیشه دیده شوید . برای استایلی رسمی داشتن نیز می توانید از یک پلیور و پیراهن با شلوار پارچه ای و کفش چرم رسمی استفاده کنید و در مراسمات رسمی جذاب تر ظاهر گردید .

نیم پالتوی قهوه ای و کرم

نیم پالتو مردانه

نیم پالتو مردانه

این رنگ نیم پالتوها گزینه بسیار خوب ومناسبی برای ست شدن با رنگ های گرم می باشند . پوشیدن شلوار جین راسته به همراه یک تیشرت و ژاکت بافتنی می تواند سازنده یک ترکیب راحتی مناسبی با این نیم پالتوها باشد . برای آن که یک استایل رسمی نیز داشته باشید می توانید از تن رنگ قهوه ای خنثی هم چون بژ استفاده کنید . پوشیدن نیم پالتوها به هر مردی این اعتماد به نفس را می دهد که دارای تیپی فوق العاده و بی نظیر است به شرطی که در مورد پوشیدن هر کدام از آن ها اصول هماهنگی لباس ها را رعیت کند تا منظم و دقیق و جذاب به نظر برسد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *