#


مناسب ترین گزینه برای جایگزینی کفش های پاشنه بلند کدام است؟

کفش پاشنه بلند
22 اکتبر 2017 بدون نظر 1313 بازدید

مناسب ترین گزینه برای جایگزینی کفش های پاشنه بلند کدام است؟

مناسب ترین گزینه برای جایگزینی کفش پاشنه بلند کدام است؟

همیشه خانم ها برای خرید کفش و لباسی که مناسب آن ها باشد وسواس زیادی به خرج می دهند. در این بین خانم هایی هستند که به سادگی می توانند لباس های مناسبی را انتخاب کرده و آن ها را با ذوق و سلیقه خود با دیگر لباس هایشان هماهنگ کنند ولی برعکس آن ها خانم هایی نیز وجود دارند که نمی توانند به راحتی لباسی را انتخاب کنند و لازم است تا در این مورد به اصول و قوانینی که از سوی فعالان عرصه مد و فشن ذکر شده کاملا آگاهی داشته باشند.

کفش پاشنه بلند برای خود دارای محسناتی نیز هست که در کنار معایب آن دیده میشود. زمانی که از این مدل از کفش ها استفاده می کنید قد شما بلندتر از قبل دیده می شود و زیبایی خاصی را به اندام شما خواهد بخشید. کفش های پاشنه بلند تاثیر بسیاری در استایل زنانه شما دارد اما هر فردی نمی تواند به راحتی با این مدل از کفش ها راه برود. اگر به مدت زمان زیادی از این کفش ها استفاده کنید احتمالا پاهای شما در دزیادی را متحمل خواهد شد و در دراز مدت آسیب های جدی ای به عضلات شما وارد خواهد شد. در این مطلب قصد داریم چند مدل کفش را معرفی کنیم تا بتوانید آن ها را جایگزین کفش های پاشنه بلند خود کنید.

کفش

کفش

چکمه هایی که پاشنه پری دارند

چندین سال است که خانم ها از پوتین هایی که قد بلندی دارد و پاشنه های متنوعی برای آن ها در نظر گرفته شده استفاده می کنند. شما می توانید از این مدل از پوتین ها به همراه لباس هایی که برای مجالس و میهمانی ها انتخاب کرده اید استفاده کنید. بیشترین کاربردی که این مدل از بوت ها دارند اغلب در فصول سرد سال است و از لحاظ راحتی مناسب ترین گزینه می باشند. برای اینکه بتوانید ست مناسبی با لباس های خود به وجود بیاورید بهتر است از بین رنگ های خنثی موردی را انتخاب کنید. این رنگ ها جذابیت استایل شما را افزایش خواهد داد و زیبایی خارق العاده ای را به استایل شما خواهد بخشید.

کفش

کفش

پوشیدن پوتین های ساق کوتاه

در بین انواع مختلفی که از بوت ها در بازار وجود دارد بوت های ساق کوتاه بیشتر مورد علاقه خانم ها قرار گرفته اند. راحتی ای که این مدل از کفش ها دارد باعث شده یکی از انواع پرطرفدار پوتین ها به شمار بیاید و به خاطر راحتی ای که دارد می توان آن را به همراه شلوار و دامن کوتاه و یا حتی دامن های بلند نیز پوشید. به قدری این مفش ها پرطرفدار هستند که به عنوان یکی از اکسسوری های زیبایی که مخصوص خانم ها می باشد به شمار می رود و هر خانمی یکی از آن ها را در بین کفش های خود دارد.

کفش

کفش

استفاده از کفش های کالج زنانه

یکی از انواع کفش های راحتی که می تواند در شرایط مختلفی مورد استفاده خانم ها قرار بگیرد کفش های کالج می باشد که در مکان های مختلفی می توان از آن استفاده کرد. زمانی که تصمیم دارید در خیابان به گردش بپردازید و یا میخواهید در محل کار خود راحت باشید می توانید از این کفش ها استفاده کنید. از کفش های کالج می توان در مدرسه و یا محیط کار و یا حتی محیط دانشگاه استفاده کرد چرا که بسیار راحت بوده و از لحاظ زیبایی و جذابیت فوق العاده به نظر می رسند.

مدل های متنوع و مختلفی از کفش کالج در بازار وجود دارد که اندازه و رنگ های مختلفی را شامل می شود و شما می توانید از مدل های مختلف کفشی مناسب اندازه و سایز پای خود انتخاب کنید. کفش های کالجی که از جنس چرم و جیر و جین هستند به عنوان یکی از بهترین و پرطرفدار ترین کفش های کالجی هستند که مورد استفاده خانم ها در هر شرایطی قرار می گیرند و می تواند یک جایگزین مناسب برای کفش های پاشنه بلند باشد.

کفش

کفش

پوشیدن کفش های پاشنه تخت

طی چند سال گذشته کفش هایی که دارای پاشنه هایس تختی بودند مورد توجه خانم ها قرار گرفته است. برای اینکه بتوان این مدل از کفش ها را کمی متفاوت تر از سایر کفش ها نشان داد از پاپیون و موارد جزئی دیگری بر روی آن ها استفاده می شود. در مورد لباس مناسبی که می توان با این مدل از کفش ها هماهنگ کرد می توانیم از دامن های کوتاه و مدل های متنوع شلوار استفاده کرد.

ناگفته نماند که کفش هایی که پاشنه های کاملا تخت می باشد به عنوان یک گزینه مضر برای کمر و زانوی افراد شناخته می شود.و در صورتی که به مدت زمان طولانی پوشیده شوند می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به کمر شما وارد نماید. پس سعی کنید از این مدل از کفش ها کمتر استفاده کنید و به جای آن از کفش هایی که دارای کمی پاشنه هستند استفاده کنید تا بتوانید از صدماتی که به پا و کمر شما وارد می شود تا حد زیادی جلوگیری کنید.

استفاده از کفش پاشنه تخت زینتی

برای جایگزین کردن کفش های پاشنه دار می توانید از کفش هایی که از بند و وسایل تزئینی بر روی آن ها استفاده شده مدل هایی را برای خود انتخاب کنید. این سبک کفش ها نیز در بین خانم ها بسیار مورد توجه قرار دارند و می توان آن ها را با هر تیپ و استایلی همچون دامن کوتاه و یا مدل های متنوع لباس مجلسی استفاده کرده و جذابیت استایل خود را ارتقا بدهید. البته از این مدل از کفش ها هم در صورت امکان کمتر استفاده کنید چرا که این مدل از کفش ها هم می تواند در صورت استفاده دراز مدت آسیب های جدی ای را به کمر و پاهای شما وارد کند.

کفش

کفش

در صورت امکان سعی کنید کفش هایی که دارای کمی پاشنه هستند را انتخا کنید تا هم جذابیت خود را زیباتر نشان دهید و هم اینکه از صدمات وارده به کمر و پاهای خود تا حدود زیادی جلوگیری به عمل بیاورید. بهتر است در انتخاب کفش مناسب دقت زیادی به خرج دهید و از کفش هایی که اندازه و سایز پاهای شما است استفاده کنید و مدل هایی را انتخاب کنید که پا در آن احساس راحتی داشته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *