#


لوکس ترین ساعت های دنیا ؛زمان شماری برای موفقیت

25 سپتامبر 2017 بدون نظر 1589 بازدید

لوکس ترین ساعت های دنیا ؛زمان شماری برای موفقیت

لوکس ترین ساعت های دنیا ؛زمان شماری برای موفقیت

اگر از آن دسته افرادی هستید که به وقت اهمیت می دهید و حساب ثانیه به ثانیه زمان خود را دارید و یا جزو کسانی هستید که به شناخت مهمترین و زیباترین ساعت های جهان علاقه دارید بهتر است این مقاله را بخوانید. امروز تصمیم گرفته ایم چند نمونه از لوکس ترین ساعت هایی که در جهان وجود دارد به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

ساعت های لوکس

ساعت بردلی؛ زمان شماری مخصوص نابینایان

افرادی که دچار آسیب دیدگی در چشمان خود هستند و قادر نیستند چیزی را ببینند می توانند از مدرن ترین ساعتی که مخصوص آن ها است و به وسیله شرکت بردلی تولید شده است استفاده کنند.  هییونگسو کیم طراحی موفق است که ساعت بردلی را طراحی کرد و آن را در نمایشگاهی که هر ساله در موزه طراحی لندن برگزار می شود نشان داد. نکته مهمی که در مورد این ساعت وجود دارد این است که افراد بینا بیشتر از نابینایان برای در اختیار داشتن این ساعت تمایل نشان دادند و برای خرید آن اعلام حضور کرده اند. ساعت بردلی دارای یک صفحه دایره ای شکل است که صیقل داده نشده و جنس آن از تیتانیوم می باشد. اگر به ظاهر این ساعت دقت کنید متوجه می شوید که هیچگونه عقربه و شماره ای برای نشان دادن زمان ندارد.

هییونگسو کیم در طراحی این ساعت به جای عقربه و شماره از دو گوی کوچک فلزی استفاده کرده که یکی از این دو گوی در درون شیاری به شکل دایره در وسط صفحهدر حال چرخیدن است که به وسیله آن دقیقه نشان داده می شود اما گوی دیگر در قسمت بیرونی تر این صفحه در درون یک شیار که به صورت افقی قرار دارد در حال حرکت بوده و ساعت را به استفاده کننده نشان می دهد. ساعت بردلی دربین تمام وسایلی که با هدف کمک رسانی بهتر به افراد نابینا تولید شده اند جدیدترین وسیله کاربردی می باشد. افراد نابینا با استفاده از این ساعت بهتر قادر خواهند بود زمان را تشخیص دهند.

ساعت های لوکس

شاهکار پتیک فیلیپ در طراحی پیچیده ترین ساعتش

یکی از معتبر ترین ساعت سازی های سوئیس پتیک فیلیپ است که در طراحی ساعت هایش خلاقیت بسیاری به خرج داده و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است. کمپانی پتیک فیلیپ در ۱۷۵ سالگرد تاسیس شرکت خود ساعتی زیبا را عرضه کرده است که همه ویژگی ها و توانایی های پیچیده ترین ساعت های دنیا را یکجا برای خود دارد. این ساعت زیبا به خاطر داشتن این ویژگی های منحصر بفرد توانسته عنوان پیچیده ترین ساعت جهان را از آن خود کند. شاهکار جدید پتیک فیلیپ به صورتی است که دوصفحه بر روی هم قرار گرفته اند و زمانی که بدنه آن شروع به چرخیدن می کند طرف دیگر ساعت دیده می شود.

هر طرف این دوصفحه ساعت دارای توانایی های زیادی بوده و هرکدام به صورت جداگانه ای کار می کنند. تمام قطعات به کار رفته در این ساعت گران قیمت توسط دستان هنرمندان ساخته شده است. صفحه ای که برای نشان دادن ساعت به کار گرفته شده به طور کامل از جنس طلای ۱۸ عیار بوده که قطرحدودا ۴۷ میلی متری داشته و دارای ۱۶ میلی متر ضخامت است. دو موتوری که برای کار در هر طرف ساعت تعبیه شده است باعث به وجود آمدن قطرزیاد برای این سایت بی بدیل گشته است.
طراحان این ساعت زیبا از پوست سوسمار برای بند آن استفاده کرده اند.

در کل جهان از این مدل ساعت فقط به تعداد ۷ عدد تولید شده است که یکی از آن ها در موزه ساعت های پتیک فیلیپ نکهداری شده و ۶ ساعت دیگر برای فروش در اختیار مردم قرار می گیرد. قیمت این مدل از ساعت های پتیک فیلیپ ۲.۶ میلیون دلار آمریکا قیمت گذاری شده که باعث می شود این شاهکار هنری در زمره گران قیمت ترین و لوکس ترین ساعت های جهان قرار بگیرد.

ساعت های لوکس

ساعت میلیاردر شگفتی برند جکوب اندکو

شرکت ساعت سازی جکوب اند کودر سال ۲۰۱۵ میلادی به رونمایی از یکی از ساعت های فوق العاده خود پرداخت و این ساعت را به نام میلیاردر معرفی کرد. در طراحی این ساعت زیبا از ۲۶۰ قیراط بگت که رنگی شفاف دارد استفاده شده و زینت بخش این ساعت می باشد. از طلای سفید برای تولید بدنه این ساعت استفاده شده و موجب شده قیمتی بالاتر از ۱۸۰۰۰۰۰۰ فرانک سوئیس را از آن خود کند.

از این ساعت گران قیمت و لوکس فقط یک عدد تولید شده واگر فردی تمایل داشته باشد نمونه دیگری از آن را به صورت خصوصی داشته باشد باید هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت کرده و سفارش ساخت یکی از این ساعت ها را بدهد. جکوب اندکو وساعت ستاره شناسیش یکی دیگر از ساعت های جکوب اند کو که در نمایشگاه بازل در سال ۲۰۱۵ میلادی حسابی مورد توجه افراد قرار گرفت.

آسترومی نام ساعتی است که به وسیله برند جکوب اند کو رونمایی شد. این ساعت که به ساعت اختر شناسی شهرت دارد در هر بیست دقیقه یک بار به طور کامل گرد محوری که در وسط آن قرار دارد می چرخد. این ساعت زیبا به مدت ۴۸ ساعت انرژی را در خود نگاه می دارد و تولید شده از ۲۳۵ قطعه است.

ساعت آسترومی یا اختر شناسی در دو مدلی تولید شده است که در یکی از آنها۳۴۲ قطعه برلیان به کار رفته ودر ساعات شب باعث می شود صفحه ساعت به خوبی دیده شود. مدل دیگر این ساعت لوکس بدون برلیان می باشد ولی بازهم زیبایی خود را به رخ هر بیننده ای می کشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *