#


عطرهای تابستانی خاص و ناب برای خانم ها

11 فوریه 2018 بدون نظر 1839 بازدید

عطرهای تابستانی خاص و ناب برای خانم ها

عطرهای دل انگیز تابستانی زنانه و خاص

کم کم هوای سرد روبه گرما می رود و تابستان از راه می رسد؛ خانم ها خیلی پیش از فرا رسیدن تابستان خود را برای این فصل زیبا آماده می کنند. در این فصل افراد می توانند لباس هایی با رنگ های مختلف را پوشیده و یا به محیط هایی می روند که دارای آب و هوای خوبی می باشد. یکی از مواردی که در تابستان بیش از هر چیزی مورد استفاده قرار می گیرد عطر می باشد مخصوصا عطرهایی که دارای رایحه ای خوب بوده و بسیار خنک و ملایم هستند و می توانند در استایل افراد تحولات عظیمی را به وجود بیاورند. در این مطلب قصد داریم چند نمونه از عطرهایی که برای استفاده خانم ها در فصل تابستان مناسب است را نام برده ایم. اگر تمایل دارید با این عطرها آشنا شوید بهتر است این مقاله را تا انتها با ما همراه بوده و کامل مطالعه نمائید.

عطر خوشبوی جو مالون جو

در بین عطرهایی که برای تابستان مناسب است این عطر به عنوان یکی از بهترین ها می باشد و همین امر موجب شده تا در بین عطرهای جذابی که وجود دارد به عنوان اولین عطر شناخته می شود. در ترکیبات این عطر رایحه مرکبات به خوبی خود را نشان می دهد و با استشمام آن ها می توانید روزهای گرم تابستان را به خوبی مجسم کنید. در بین اسانس هایی که در ترکیبات این عطر وجود دارد می توان به رایحه لیمو ترش و کندر و فلفل و لادن اشاره کرد که به خوبی با یکدیگر ادغام شده و عطر فوق العاده ای را به وجود آورده است.

عطر دل انگیز گوچی فلورا

یکی از عطرهای خاصی که بوی شکوفه های گل را به طرز معجزه آسایی منتشر می کند عطر گوچی فلورا می باشد که رایحه اصلی و پایه آن منگولیا می باشد. زمانی که این عطر دل انگیز را بو کنید متوجه رایحه مرکباتی همچون نارنگی و پرتقال و عطر شکلات و چوب صندل خواهید شد. در ترکیبات این عطر رایحه هایی همچون گل محمدی و نعناع هندی و گل صد تومانی نیز وجود دارد که موجب شده تا عطری خوشبو را داشته باشید.

عطر خوشبوی مارک جاکوبز رین

اگر به عطرهای برند مارک جاکوبز علاقه داشته باشید توصیه می کنیم این عطر را برای یک بار هم که شده امتحان کنید. این عطر با رایحه دل انگیزی که دارد شما را به یاد استحمام در روزهای گرم تابستان خواهد انداخت. خنکی این عطر به میزانی است که موجب می شود حس خنکی آب به شما القا شود. در ترکیبات این عطر رایحه هایی همچون انار، لیموترش و دانه تونکا و رز و گلابی و شمعدانی و همچنین مشک وجود دارد که موجب شده تا عطری جذاب و ایده آل به وجود بیاید و مورد توجه خانم های بسیاری قرار بگیرد.

عطر خاطره انگیز درک لام

یکی از عطرهای قدیمی که می توان از آن به عنوان بهترین عطر نام برد این عطر می باشد. در ترکیبات سازنده این عطر از رایحه گل و مشک خالص استفاده شده است و موجب می شود فردی که آن را به کار می برد حس خوبی داشته و آن را به اطرافیان خود نیز منتقل نماید. این عطر برای استفاده ر روزهای طولانی تابستان بسیار ایده آل می باشد و باید بگوئیم این عطر دارای انواع مردانه نیز می باشد که البته کمی حالت تندی داشته و چوبی و تلخ می باشد و مورد علاقه افراد بسیاری قرار گرفته است.

عطر خوشبوی لیز ارل

در ترکیب این عطر زنانه جذاب از رایحه های فلفل صورتی به همراه گل محمدی و دارچین و ترنج و همچنین چوب صنول استفاده شده است که به خوبی با یکدیگر ترکیب شده و موجب به وجود آمدن رایحه ای دل انگیز شده اند. استفاده از این عطر موجب می شود تا تمام افراد و اطرافیان او احساس خوبی داشته باشند و علاقه مندانی که استفاده از فلفل و رایحه آن را دوست دارند می توانند از این عطر در هوای گرم تابستان استفاده نمایند.

عطر خارق العاده مارک جاکوبز دیزی

یکی دیگر از عطرهایی که به وسیله برند مارک جاکوبز تولید و عرضه شده است این عطر می باشد که رایحه های گل و شیرینی و میوه را به مقدار زیادی منتشر می کند و برای علاقه مندان به این رایحه ها بهترین گزینه می باشد. اصلی ترین رایحه ای که در این عطر به مشام می رسد دارابی می باشد و از بین دیگر رایحه های آن می توان توت فرنگی و گریپ فروت و گل یاسمن و سدر و برگ بنفشه و مشک و همچنین وانیل را نام برد که موجب شده اند عطری فوق العاده و بینظیر برای روزهای تابستان تولید شود.

عطر های دیگری نیز وجود دارد که برای روزهای گرم گزینه بسیار مناسبی می باشد و افراد می توانند بیشترین استفاده را داشته باشند و احساس خنکی و سرما را در روزهای گرم و طولانی تابستان داشته باشند. در ادامه برخی از این عطرها را نام خواهیم برد تا بتوانید بیشتر با آن ها آشنا شوید.

بلومارین نینفی

زنبق آبی از لحاظ علمی نام دیگری نیز دارد که به نینفی مشهور می باشد. یک طراح ایتالیایی برای برند بلومارین فعالیت می کرد که به اسم ساده ای عطر نینفی را در اختیار کاربران و علاقه مندان خود قرار داده است. این عطر برای خانم هایی که دارای جسارت زیادی هستند و نسبت به مسایل رمانتیک برخورد می کنند بسیار مناسب می باشد. در این عطر دل انگیز از رایحه تند شکوفه زنبق آبی استفاده شده است که بسیار خنک بوده و احساسی منحصر بفرد را برای علاقه مندان و استفاده کنندگان به وجود می آورد. در ترکیبات این عطر از رایحه گل ها به همراه شکوفه یاس و پرتقال و نیلوفر استفاده شده است و اگر بخواهیم رایحه های دیگری را نام ببریم می توانیم به رایحه مشک و وانیل نیز اشاره نمائیم. این عطر به قدری عملکرد خارق العاده دارد که موجب می شود پوست پس از استفاده لطافت خاصی داشته باشد.

عطر گرلین تیزورا

یکی دیگر از عطرهایی که بسیار مورد استفاده خانم های خوش سلیقه قرار می گیرد این عطر می باشد که دارای رایحه هایی همچون چای سبز و عطر تند مرکبات می باشد. زمانی که از این عطر استفاده می کنید رایحه گل های بابونه به خوبی حس می شوند و موجب القا حس خنکی و شادابی می شوند.

عطر گلسومینو نوبایل آکوا

یکی از عطرهای زنانه ای که موجب ارتقای جذابیت آن ها می شود و رایحه ای بسیار دلنشین دارد این عطر می باشد که بوی یاس آن بیش از هر چیز دیگری خود را نشان می دهد. ماندگاری این عطر بسیار زیاد می باشد و می توانید برای ساعت های متمادی از آن استفاده نموده و با عطری خوش در مراسم های مختلفی حضور داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *