#


شیک پوشی زنانه با انتخاب المان های مناسب

13 آوریل 2018 بدون نظر 3303 بازدید

شیک پوشی زنانه با انتخاب المان های مناسب

استفاده از المان های مناسب در ایجاد ظاهر خوش پوش

بسیاری از خانم ها لباس هایی را در کمد خود دارند که هیچ گاه نسبت به آن ها احساس خوبی نداشته و همیشه به دنبال لباسی برای پوشیدن هستند و این حس برای آن ها وجود دارد که هیچ لباسی برای پوشیدن ندارند و باید مورد بهتری را خریداری نمایند. علیرغم اینکه در خصوص بسیاری از مواردی که در زندگیمان وجود دارد نظم و ترتیب را دنبال می کنیم اما زمانی که پای خرید لباس و پوشیدن آن ها به میان می آید کمی احساساتی می شویم. زمانی که نگاه مان به یک چیز زیبا در پشت ویترین مغازه ها می افتد احساساتی شده و اقدام به خرید آن می کنیم بدون اینکه اندیشیده باشیم آیا با عناصری که کمد لباس های مان وجود دارد هماهنگی دارد یا نه.

یکی از رموزی که برای خوش پوش به نظر رسیدن این است که در کمد خود موارد و عناصری را قرار دهید که با یکدیگر هماهنگی داشته باشند و با تغییر مد و مرور زمان قدیمی نخواهند شد. به این مساله توجه داشته باشید که استایل شما با چه رنگی هماهنگی دارد و همواره تلاش داشته باشید که بهترین جنس را برای خود خریداری نمائید. این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که داشتن یک دست شلوار مشکی که زیبا و خوش دوخت است بسیار کاربردی تر از پنج دست شلوار متوسط می باشد.

در ادامه چند عنصر مهمی را که برای شیک پوشی بسیار لازم و ضروری هستند و باید در کمد لباس هر خانمی وجود داشته باشند معرفی می کنیم تا با آن ها بیشتر آشنا شده و بتوانید در هر زمانی از آن ها استفاده نمائید. البته این نکته را نیز باید عنوان کنیم لباس ها و عناصری که نام می بریم طبق مد روز نیستند اما وجود آن ها در بین لباس های هر خانمی یکی از مهمترین مسایل می باشد.

پیراهن مشکی کوتاه و تاثیر آن در شیک پوشی

زمانی که قرار است پیراهن مشکی کوتاهی را برای خود انتخاب کنید که در دنیای مد به نام LBD شناخته می شود باید به سراغ آن ها یی بروید که کوتاه هستند اما اندازه آن ها بیش از اندازه کوتاه نبوده و این قابلیت را دارد که به زیبایی بر روی اندام تان قرار بگیرد. این کوتاهی و اندازه بودن باید به گونه ای باشد که زمانی که آن را میوشید احساس راحتی داشته باشید و زیبایی خاصی را از خود به نمایش بگذارید.

کفش تخت باله و استفاده از آن برای جذابتر دیده شدن

زمانی که تمایل دارید کفش های پاشنه بلند را رها کرده و راحت تر باشید و موجب آرامش و استراحت پاهای تان گردید می توانید از کفش های باله به عنوان یکی از گزینه های خوب و مناسب استفاده نموده و در عین حال شیک و خوش پوش نیز به نظر برسید. این کفش های مزایای بسیاری دارند و طبق مد روز نیز نمی باشند و به سادگی می توانید آن ها را با هر لباسی که تمایل دارید ست نمائید. سعی داشته باشید کفشی را برای خود برگزینید که در هنگام راه رفتن از پایتان خارج نشود و کاملا اندازه پاهای شما باشد.

استفاده از بلوز سفید و ایجاد استایلی جذاب و تماشایی

یکی از مزایایی که بلوزهای سفید دارند این است که موجب با طراوت دیده شدن و شاداب تر نشان دادن فرد می شوند و این قابلیت را دارند که با هر لباسی ست و هماهنگ شوند. می توانید به همراه بلوز سفید خود از دامنی تنگ و کوتاه استفاده کرده و آن را با کفشی که پاشنه بلندی دارد ست کنید و یا به سراغ شلوارهای جین بروید و تیپی معمولی را برای خود به وجود بیاورید.

تیشرت ساده و استفاده از آن در جذابیت ظاهری

بهترین کار این است که تیشرت های ساده در رنگ های مختلفی را در بین لباس های خود داشته باشید. تیشرت هایی که دارای آستین کوتاه و یا بلند هستند اگر ربه رنگ مشکی و یا سفید انتخاب شوند می توانند بهترین استایل را برای شما فراهم نمایند. وجود این دو رنگ در بین لباس های خانم ها بسیار ضروری و مهم می باشد و نباید از کنار آن ها ساده گذشت. بعدها می توایند به مرور زمان هر رنگی را که تمایل دارید به استایل خود اضافه کرده و آن ها را از حالت سادگی دربیاورید.

پلیور کشمیری و الزام داشتن آن

از آن جایی که الیاف کشمیر نازک تر از دیگر موارد هستند این قابلیت را دارند که بهتر بر روی تن فرد بنشینند. استفاده از این جنس به فصل خاصی مرتبط نمی شود و در تابستان نیزز به اندازه زمستان کارایی خود را دارد. در خصوص رنگ آن به سراغ مواردی بروید که زمان مشخصی ندارد و این قابلیت را دارند که همیشه مورد استفاده قرار بگیرند بدون اینکه از مد افتاده و کهنه و قدیمی به نظر برسند.

شلوار جین المانی جذاب و همیشگی

سعی کنید در انتخاب جین بهترین آن ها را به رنگ های تیره و یا حتی معمولی انتخاب کنید. گاهی اوقات داشتن یک شلوار جین کافی خواهد بود به شرطی که اندازه تن تان باشد و تمایل داشته باشید همیشه از ان استفاده کنید. جین از جمله لباس هایی به شمار می رود که همیشه می توان از آن استفاده کرد و هیچ ارتباطی با مد روز نیز ندارند. زمانی که یک شلوار جین را برای پوشیدن انتخاب می کنید اطمینان داشته باشید که با هر رنگ لباسی قابلیت ست شدن و هماهنگی را دارا می باشد.

شلوار مشکی و تاثیر آن در شیک پوشی

در خصوص انتخاب شلوار مشکی بهتر است کمی وقت بیشتری را گذاشته و به دنبال انواع خوش دوخت و خوش جنس آن باشید. چرا که انعطاف این مدل از شلوارها بسیار زیاد است و تقریبا این قابلیت را دارند که با هر لباسی ست خوبی را به وجود بیاورند. سعی کنید انواع تنگ آن را برگزینید اما دقت داشته باشید که بیش از اندازه چسبان نباشد. در خصوص قد آن نیز دقت کنید که یا بر روی زمین قرار بگیرد و یا اینکه تا بالای قوزک پای تان را در بربگیرد. شلوار مشکی که انتخاب می کنید اگر دارای اندازه ای غیر از این باشد موجب خواهد شد تا ظاهر تان نامرتب و بد جلوه کند و این مساله به هیچ عنوان برای شیک پوشی تان خوب نخواهد بود بنابراین در انتخاب این مدل از شلوارها دقت بسیار زیادی داشته باشید.

کت بلیزر مشکی و ایجاد استایلی جذاب

چنانچه این مدل از کت ها را به همراه شلوار مشکی و یا دامنی که قد کوتاهی دارد و کمی نیز تنگ و به رنگ مشکی می باشد بپوشید می توانید یک ترکیب رسمی فوق العاده زیبایی را برای خود به وجود بیاورید. برای داشتن یک تیپ اسپورت می توانید از تیشرت های ساده و شلوار جین برای هماهنگی با کت بلیزر خودتان استفاده کنید و استایلی جذاب و تماشایی را برای خود به وجود بیاورید. در پی کت بلیزری باشید که سرشانه ها و آستین های آن کاملا اندازه تان بوده و زمانی که دست ها را در کنار بدن خود قرار می دهید آستین های آن تا نیمه دست تان رسیده و بلندتر از آن نباشد.

استفاده از شلوار دم پا گشاد و ایجاد ترکیبی بینظیر

گاهی نیاز است از شلوارهای مشکی فاصله گرفته و به سراغ گزینه های دیگر بروید و شلوارهای گشادی به رنگ های خاکی و بژ و آبی دریایی و یا حتی به رنگ خنثی تهیه کنید و استایلی نیمه رسمی و معمولی برای خود به وجود بیاورید. می توانید به همراه این دسته از شلوارهای خود پلیور کشمیر و یا حتی تیشرت سفید را مورد استفاده قرار دهید و یا تنها از یک بلوز سفید به همراه آن استفاده کنید.

دامن تنگ کوتاه و جذابیت ظاهری

دامن هایی که کمی تنگ و کوتاه هستند با هر بدنی می توانند هماهنگ باشند و می توان از آن ها در هر ساعتی استفاده کرد. این مدل از دامن ها به دامن های مدادی نیز مشهور هستند و باید کمی تنگ باشند ولی زیادی چسبان نباشند و قد مناسب نیز برای آن ها این است که تا بالای زانو قرار بگیرند.

کفش پاشنه بلند مشکی و تاثیر آن در جذابیت فرد

بهترین مدلی که در خصوص کفش های پاشنه بلند باید مورد توجه قرار بگیرد آن هایی هستند که دارای جنس طبیعی همچون چرم هستند و موجب می شوند تا پاهای تان به راحتی تنفس کنند. سعی کنید در خصوص پاشنه آن مدلی را انتخاب کنید که در طول روز به سادگی بتوانید با آن راه رفته و اذیت نشوید. رنگ مشکی یکی از بهترین گزینه ها می باشد اما رنگ قهوه ای و قرمز و رنگ های خنثی نیز گزینه های مناسبی برای انتخاب به شمار می روند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *