#


شما تا چه میزان برند مانگو را میشناسید

برند مانگو
13 نوامبر 2017 بدون نظر 1545 بازدید

شما تا چه میزان برند مانگو را میشناسید

شما تا چه میزان برند مانگو را میشناسید

برند مانگو یک برند معروف اسپانیایی می باشد که دو برادر با ملیت ترکیه ای به نام های اسحاق و نامن اندیک که به اسپانیا مهاجرت کرده بودند در کاتالونیا راه اندازی شد. این برند چند ملیتی بیش از ۸۶۰۰ کارمندرا درسراسر دنیا به خدمت خود در آورده و بیشترین مراکز فروش این برند در کشور اسپانیا تاسیس شده و درامد حاصل از فروش این برند معتبر درسال ۲۰۱۴ بیش از دو میلیارد دلار برآورد شد.
افراد بنامی از جمله زیدان وکیت ماس مجری کمپین های تبلیغاتی این برند شده اند.  بیشترین کارکنان برند مانگو را زنان تشکیل میدهند.

برند مانگو

برند مانگو

اولین شعبه ی این برند در بارسلونا درسال ۱۹۸۴ راه اندازی شد وسرآغاز پیشرفت مانگواز همین جا بود و در سال ۱۹۹۲ دو شعبه درکشور پرتغال راه اندازی شد و در همان سال بود که صدمین فروشگاه مانگو در اسپانیا گشوده شد. در سال ۱۹۹۴مدیریت جدید وحرفه ای به کار گرفته شد و در سال ۱۹۹۵ وبسایت مانگو آغاز به فعالیت کرد. درسال ۱۹۹۷ درآمد خارجی مانگو از درامد داخلی آن بیشتر شد و درهمین سال بود که شعبه ی دیگری از آن در پاریس افتتاح شد. درسال۱۹۹۸ مانگو دومین صادر کننده ی منسوجات در اسپانیا شناخته شد و درسال ۲۰۰۰ فروشگاه خودرا در لندن را ه اندازی کرد.

برند مانگو

برند مانگو

در سال ۲۰۰۲ موقعیت جهانی خاصی بدست آورد و توانست در بیش از ۷۰ کشور از جمله کشورهای بزرگی مانند چین وایتالیا واسترالیا ۶۳۰ فروشگاه را راه اندازی کند. این شرکت معتبر قصد دارد در هر شهر در همه ی کشورها یک شعبه راه اندازی کند وهم اینک بیش از ۲۰۰۰ شعبه در ۱۰۳ کشور دنیا افتتاح کرده است.

این برند جهانی در ابتدای کار با هدف تولید پوشاک زنانه شروع کرد اما پس از مدتی که تقاضای مشتریان را دید در سال۲۰۰۸ میلادی محصولاتی برای مردان نیز تولید کرد. این تولید کننده لباس سال های بعد برای کودکان نیز لباس های زیبا و جذابی را تولید نمود.

برند مانگو

برند مانگو

این کمپانی برای اینکه بتواند به شهرت رسیده و نام خود را به عنوان یک برند جهانی بر سر زبان ها وارد کند از طراحی های به روز و پارچه هایی که مرغوبیت آنها بسیار زیاد است در تولیدات خود استفاده کرد. این برند معتبر جهانی تنها به تولید محصول بسنده نکرده بود و از طراحان لباس حرفه ای نیز در کار خود استفاده می کرد.

برند مانگو

برند مانگو

برند مانگو برای به شهرت رسیدن شیوه لباس پوشیدن یک خانم شهری را در نظر گرفته و بر اساس آن لباس های زیبا و جذابی را تولید کرده است. در حال حاضر ایزاک اندیک که بنیان گذار برند مانگو است ازدواج کرده و دارای سه فرزند می باشد. محل زندگی اندیک و خانواده اش در شهر بارسلونا بوده و تا چند وقت پیش در انظار عمومی حاضر نمی شد و هیچ عکسی نیز از او در دسترس نبود اما پس از سال۲۰۰۶ میلادی شرایط عوض شد و همه چیز به صورت تدریجی تغییر پیدا کرد. در حال حاضر ثروت اندیک چیزی در حدود۸/۴ میلیارد دلار می باشد و به عنوان صد و شصت و هفتمین فرد ثروتمند جهان شناخته می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *