#


سبک هایی از لباس خانم ها که همیشه بر روی مد باقی می مانند

17 آوریل 2018 بدون نظر 2405 بازدید

سبک هایی از لباس خانم ها که همیشه بر روی مد باقی می مانند

سبک لباس پوشیدن زنانه که همیشه بر اساس مد روز می باشند

مد به عنوان رویدادی گذرا شناخته می شود و برای هر زمان ویژه ای یک مدل در نظر گرفته شده است؛ اما هر اندازه هم که جهان مد متغیر و گذرا باشد، برخی از لباس ها هرگز از مد نخواهند افتاد و حتی گاهی توجه بیشتری به آن ها می شود و توجهات بیشتری را به خود جلب می کنند و شما این امکان را دارید همیشه از آنها استفاده نموده و استایلی زیبا و جذاب را برای خود به وجود بیاورید.

در این مطلب قصد داریم چند سبک لباس پوشیدن خانم ها را معرفی کنیم که همیشه بر روی مد بوده و هرگز از مد نخواهند افتاد و با استفاده از آن ها می توانید استایلی زیبا و جذاب را برای خود به وجود بیاورید و همچون ستاره ای در هر جمعی درخشش خود را نشان دهید. اگر تمایل دارید با این سبک های جذاب آشنا شوید بهتر است این مطلب را تا انتها با ما همراه باشید.

سبک خانومانه

این سبک در سال۱۹۴۷ میلادی و به وسیله طراح معروف فرانسوی کریستین دیور آغاز شد و برای این کار این طراح مشهور سبکی مدرن و تازه را در دامن و لباس خانم ها ایجاد کرد. گریس کلی و جکی کندی نخستین افرادی بودند که از این مدل ها استفاده کرده و در سال۱۹۵۰ لباس های طراحی شده به این سبک را برای خانم هایی که خوش لباس شیک پوش بودند به عنوان نخستین انتخاب در نظر گرفتند.

پاتریشیا مییرز به مدیر موسسه فناوری مد که در شهر نیویورک واقع شده عنوان کرده است که این لباس ها با در نظر گرفتن انحنا و پیچ و خم هایی که بدن هر فردی دارد طراحی شده و کمی حالت براق را در خود دارند؛ اما هیچ گاه حد و مرزها را از بین نمی برند و در آن ها اغراق دیده نمی شود.

اسرار این لباس ها در جزییات آن ها نهفته می باشد و برای کشف آن ها می توانید کفش های پاپیونی که دارای جواهرات پر زرق و برق هستند برای خود انتخاب کرده و با استفاده از آن ها ترکیب خوبی را به وجود بیاورید. برای اینکه بتوانید این سبک را به خوبی در ظاهر خود نشان دهید می توانید لباس های دو تکه را جایگزین مناسبی برای لباس های سنتی و یکسره خود کرده و مورد استفاده قرار دهید. طبق صحبت های بروک جف که به عنوان طراح مد فعالیت دارد یک بلوز و یک دامن زمانی که در کنار همدیگر قرار می گیرند بیشتر حالت مدرن بودن را نشان خواهند داد و این می تواند استایلی خاص و ویژه را برای شما به وجود بیاورد. در خصوص طرحی که هم موجب راحتی فرد باشد و هم زرق و برق زیادی داشته باشد،می توانید از یک تاپ و یک دامن که ایده بسیار مناسبی به شمار می رود استفاده کنید و استایلی خانمانه را برای خود به وجود بیاورید.

لباس هایی با طرح حیوانات یا سبک پلنگی

زمانی که اروپایی ها استعمار آسیا و آفریقا را شروع کردند، به همراه خود پوست حیواناتی همچون ببر، پلنگ و زرافه و شیر را که در این قاره ها شکار می کردند، به اروپا حمل می کردند. این ایده های عجیب و غریب بسیار سریع بر روی پارچه استفاده شد و در دکوراسیون خانه و لباس نیز به کار گرفته شد. دویست سال بعد مریلین مونرو و لورین بکال زمانی که پوشیدن این لباس ها را برای خود انتخاب کردند توانستند جذابیت خود را چندین برابر نشان دهند.

نقش هایی که از حیوانات بر روی این دسته از لباس ها استفاده می شود خنثی می باشند. از رنگ هایی همچون قهوه ای، بژ و سیاه در تولید آن ها استفاده می شود. مختص فصلی ویژه نمی باشند و این قابلیت را دارند که با هر چیزی ست شوند. علاوه براین به کمد لباس هایتان نیز کمی جلوه خواهند داد. چنانچه می ترسید که بیش از اندازه در چشم بوده و جلب توجه کنید توصیه می کنیم به سراغ نقش های ریزتر بروید. اکسسوری هایی همچون کیف دستی و کفش و … که دارای طرح حیوانات هستند می توانند موجب خیرگی چشم ها شوند و شما را به عنوان فردی خوش استایل و جذاب نشان دهند.

می توانید از این الگوها به همراه جواهراتی که درشت هستند استفاده نمایید. می توانید کتی را که دارای طرح پلنگی است علیرغم این که وحشی به نظر می رسد، ساده و جذاب نشان دهید.

سبک لباس مردانه

با قدردانی از طراح، کوکو شانل که شلوار را در سال ۱۹۲۰ مخصوص زنان نیز طراحی نمودباید گفت وجه تمایز طراحی لباس های جداگانه که حالت اسپورت را نیز دارد برای خود کسب کرده است؛ به عنوان مثال ژاکتی که کش باف است بسیار شیک و راحت طراحی شده است. مدتی بعد از او هنرپیشه ای تحت عنوان کاترین هپبورن که از طرح های پسرانه در دهه ۳۰ الهام گرفته بود نیز در مد شدن لباس های سبک مردانه نقش بسیار زیادی دارد. علاوه براین پتی اسمیت که در دهه ۷۰ به عنوان یکی از خوانندگان سبک راک اند رول در موسیقی بود نیز این سبک را به عنوان مد مطرح نمود و طرح های زیبایی را با این سبک وارد دنیای مد کرده است.

شاید شما لباس های مردانه را بدون هیچ گونه جذابیتی به شمار بیاورید اما باید بگوئیم این مساله کاملا برعکس می باشد. لباس های مردانه همواره در هر سایز و شکلی که باشند می توانند خودنمایی کنند و چه در محل کار و چه در بیرون از محیط کاری همیشه قابلیت  استفاده را دارا می باشند. می توانید این مدل از لباس ها را در کنار لباس های شاد و یا یک ساعت مچی و یا حتی لباس هایی که دارای تزیینات است استفاده نمایید.

هرگز لباس های مردانه را به اندازه یک سایز بزرگ تر در نظر نگیرید و به خیاط توصیه کنید کمی جزییات زنانه بر روی آن ها بیافزاید. استفاده از کفش پاشنه بلند به همراه جواهرات می تواند به خوبی این کار را برای شما انجام دهد. برای یک شب مهمانی بیرون از خانه پوشیدن یک ژاکت رسمی به همراه شلوار و کراوات می تواند به صورت غیر منتظره ای شما را به عنوان فردی شیک و مطابق روز نشان دهد.

سبک مینیمالیستی

در سال های دهه ۷۰ هالستون موفق به عرضه ی لباس تک رنگ که کمی هم چسبناک و کشی بود شد. اما در سال های دهه ۹۰ این طراحی را با قدرت بیشتری ارائه داد. او از شکل های ساده و پراکنده ای در لباس ها استفاده می کرد باعث شده که طراحی های او در حال حاضر نیز همچون سابق از محبوبیت بالایی برخوردار باشند.

خطوط تمیز و مرتبی که در این لباس ها دیده می شود همیشه بیانگر سبک های آمریکایی بوده است. آدری هپبورن به عنوان یک نمونه کلاسیک از این طرح های جذاب و راحت به شمار می رود.

برای پوشیدن این دسته از لباس ها یک بخش پر انرژی را برای خود برگزینید که می توانید از یک روسری که دارای خطوط هندسی است و یا یک دستکش استفاده کرده و آن را در کنار لباس خود به کار بگیرید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *