#


اصول و قواعد مخصوص انتخاب زیرپوش های مناسب زنانه

زیرپوش های مناسب زنانه
15 دسامبر 2017 3 نظر 2133 بازدید

اصول و قواعد مخصوص انتخاب زیرپوش های مناسب زنانه

اصول و قواعد مخصوص انتخاب زیرپوش های مناسب زنانه

گاهی پیدا کردن لباس زیر و زیرپوش هایی که ویژگی های مناسبی را داشته باشند بسیار سخت به نظر می رسد. در انتخاب زیرپوش باید به تناسبی که پارچه و مدل آن دارد توجه کافی داشت و این نکته را به خاطر داشت که لباس زیر ها و زیرپوش ها همیشه بیشترین تماس را با سطح بدن دارند و اگر هنگام انتخاب آن ها به جنسی که دارند توجه نشود می تواند موجب ایجاد حساسیت و ناراحتی برای پوست بدن بشود.

زیرپوش های مناسب دارای ویژگی های مختلفی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند و با در نظر گرفتن آن ها قادام به خرید زیرپوش کرد. خانم ها بر خلاف مردان گزینه های بسیار زیادی برای انتخاب زیرپوش دارند و می توانند مدل های مختلفی را تهیه نمایند اما مردان تنها باید چند مدل به خصوص را انتخاب کنند و گزینه های دیگری ندارند. از آنجایی که تنوع زیرپوش های زنانه بسیار زیاد است باید این نکته را به خاطر داشته باشید که اصلی ترین نکته در انتخاب زیرپوش راحتی آن است. پس در قدم اول به سراغ زیرپوش هایی بروید که کاملا راحت هستند و موجب اذیت شما نمی شوند.

زیرپوش های مناسب زنانه

زیرپوش های مناسب زنانه

توجه به جنس زیرپوش های زنانه

زیرپوش هایی که انتخاب می کنید باید قابلیت انعطاف پذیری بالایی داشته باشند و موجب تحریک شدن پوست شما نشوند. زیرپوش هایی که از الیاف طبیعی تهیه شده اند بهترین گزینه برای پوشیدن در زیر مانتو می باشند و می توانید با خیال راحت از آن ها در طول روز استفاده نمائید. زیرپوش های پنبه ای در بین الیاف طبیعی بهترین مورد هستند و علاوه بر نرمی  و راحتی که دارند موجب آسیب رسیدن به پوست شما هم نخواهند شد. زیرپوش هایی که در تولید آن ها از الیاف مصنوعی استفاده شده است به هیچ وجه مناسب پوست های حساس نبوده و نمی توان از آن ها برای یک روز کامل استفاده کرد.

زیرپوش هایی که از جنس پنبه تولید شده اند به راحتی می توانند تعریق بدن را جذب نمایند و اگر اندازه و سایز آن ها نیز به درستی انتخاب شود در طول روز بدون هیچ گونه ناراحتی موجب می شود تا بتوانید کارهای روزانه خود را انجام دهید. زیرپوشی مناسب است که کاملا اندازه و فیت بدن باشد چراکه زیرپش های تنگ موجب تحت تاثیر قرار دادن عروق پوستی خواهند شد و در پی آن مشکلات بسیاری برای پوست بدن به وجود خواهد آمد. از سوی دیگر اگر زیرپوش شما بزرگتر از سایز شما باشد مسلما ظاهر خوبی را برای شما به همراه نخواهد داشت و نمی تواند کارایی خوبی را هم داشته باشد. اگر تمایل دارید تا مشکل تعریق بیش از اندازه خود را بر طرف نمائید بهتر است به سراغ زیرپوش های ضد عرقی که در بازار وجود دارد بروید.

توجه به رنگ زیرپوش مناسب

هنگامی که قصد انتخاب زیرپوش زنانه ای را دارید به رنگ آن نیز باید توجه بسیار زیادی داشته باشید. زیرپوش هایی که دارای رنگ های روشن و سفید هستند بسیار سریع در معرض آلودگی ها و ناپاکی ها قرار می گیرند. بنابراین بهترین راه استفاده از زیرپوش هایی با رنگ های خنثی است که در این بین زیرپوش های طوسی می تواند با بسیاری از لباس های شما هماهنگ شده و ظاهر خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

اگر قصد دارید از رنگ تیره تری در زیر لباس ها و مانتوهای تیره خود استفاده کنید می توانید زیرپوش های مشکی را انتخاب نمائید به همین دلیل است که می گوئیم اولویت خود را در وهله اول مشخص نمائید و پس از آن اقدام به خرید زیرپوش مناسب کنید. با توجه به جنس و دوختی که لباس زیر دارد می توانید بابت آن پول بیشتر و یا کمتری را بپردازید و این مساله نیز بسیار اهمیت دارد.

زیرپوش های مناسب زنانه

زیرپوش های مناسب زنانه

جنس های متنوع زیرپوش های زنانه

زیرپوش هایی که مخصوص خانم ها تولید می شوند دارای تنوع بسیاری در جنس هستند و معمولا از الیاف پنبه، استات، ریون و الیاف مصنوعی بسیاری تهیه می گردند که هر کدام از آن ها ویزگی های خاص خود را دارد. زیرپوش هایی که از جنس ریون و پنبه هستند می توانند نسبت به جنس های دیگر رطوبت بیشتری را به خود جذب کنند و بسیار راحت تر و لطیف تر از زیرپوش های دیگر می باشند. در انتخاب زیر پوش مناسب خود بهتر است توجه داشته باشید که با کدام یک از جنس آن ها راحت تر هستید و با در نظر گرفتن این موضوع اقدام به انتخاب لباس زیر مناسب نمائید. زیرپوش هایی که از الیاف مصنوعی تولید شده اند دارای جنس بسیار بادوامی هستند و مدت های طولانی تری می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

زیرپوش های مناسب زنانه

زیرپوش های مناسب زنانه

اصول شستشوی زیرپوش زنانه

یکی از مواردی که در خصوص لباس های زیر و زیرپوش ها باید رعایت کرد حفظ بهداشت و تمیزی آن ها است. در مورد زیرپوش ها بهتر است هر روز اقدام به تعویض آن ها نمائید و سریعا آن ها را شسته و در هوای آزاد خشک کنید. هنگامی که قصد خرید زیرپوشی را دارید باید به جنسی که می خرید دقت کافی داشته باشید تا به راحتی پس از چند بار شستن خراب نشود. بر روی اکثر زیرپوش ها برچسبی وجود دارد که به شما اطلاع می دهد شستشوی زیرپوش باید با دست انجام بگیرد و یا می توان آن را در ماشین لباسشویی نیز قرار داد.

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید زیرپوش ها باید به آن دقت کنید این است که قابلیت شستشوی راحت را داشته باشند و نیازی نباشد پس از هر بار شستشو آن ها را اتو کرد. برای این مورد می توان از لباس زیرهای پنبه ای که به نام نخی در بازار معروفند نام برد که برای شستشوی آن ها باید حتما از آّب سرد استفاده کرد تا هم عملیات شستشو به خوبی انجام شود و هم اینکه به راحتی سایز و اندازه آن عوض نشده و بتواند تا مدت ها کارایی و راحتی خود را داشته باشد. رعایت تمام این موارد به شما کمک می کند تا در انتخاب زیرپوش خود بتوانید بهتر عمل کرده و موردی را انتخاب کنید که موجب اذیت و ناراحتی شما نشود. به این طریق دیگر در روزهای گرم نیز پوست بدن شما اذیت نشده و با خیالی راحت می توانید کارهای روزانه خود را انجام دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *