#


روند مد در ساعت های امروزی به چه شکل است؟

20 ژانویه 2018 بدون نظر 2531 بازدید

روند مد در ساعت های امروزی به چه شکل است؟

روند مد در ساعت های امروزی به چه شکل است؟

در دنیای ساعت برندهای مختلفی وجود دارند که توانسته اند از دنیای مد تاثیرات بسیاری را پذیرفته و هر ساله طرح های مختلفی طراحی شده است و می توان گفت هر ساله ساعت های مختلفی به عنوان مد سال مطرح شده اند. در این مقاله قصد داریم برخی از ساعت هایی را که به عنوان مد در سال شناخته می شوند معرفی کنیم تا با آن ها بیشتر آشنا شوید.

طراحی مجدد ساعت هایی با طرح قدیمی

ساعت مدل کاپیتان کوک که ساخته شده به وسیله برند رادو است ساخته شده و الهام گرفته از ساعتی است که در سال۱۹۶۲ تولید شده است. یکی دیگر از ساعت هایی که با الهام از ساعت های قدیمی ساخته شده است اوریس می باشد که دارای قاب بشکه ای شکل می باشد و توانسته مدلی که در نسخه اولیه این ساعت وجود داشت را به خوبی حفظ کرده است.

در حال حااضر ساعت قدیمی دیگری هم وجود دارد که در خصوص آن تغییرات بسیاری ایجاد شده است و موجب شده به عنوان یک ساعت مد روز شناخته شود ساعت برند لونژین می باشد. این ساعت یکی از مدل های مجموعه هریتیج می باشد که در واقع مدلی ساخته شده در سال۱۹۴۵ میلادی می باشد.

ساعت امگا یکی از ساعت هایی است که برای علاقه مندان به ساعت های قدیمی گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود و این افراد می توانند مدل اسپید مستر مون واچ را برای خود انتخاب نمایند. این ساعت به عنوان یک زمان سنج شناخته می شود که می توان آن را به صورت دستی کوک نمود و طرح آن به صورت همان طرح قدیمی باقی مانده است و کاربران را به یاد مدل قدیمی که در سال۱۸۶۱ تولید شده است می اندازد. مدل قدیمی این ساعت در سال۱۹۶۹ میلادی به وسیله نیل آرمسترانگ و باز آلدرین سفری به فضا نیز داشته است و به عنوان یک ساعت کلاسیک و زیبا شناخته می شود و طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

استفاده از ساعت هایی با سایه خاکستری

در دنیای مد زیاد از رنگ خاکستری استفاده نمی شود چرا که آن را به عنوان یک رنگ هیجان انگیز نمی شناسند اما در خصوص ساعت اینگونه نیست و اگر از ساعت ها برای پوست های مناسبی استفاده شود به عنوان رنگی بسیار زیبا و جذاب دیده خواهد شد و می تواند جذابیت استایل افراد را به میزان بسیار زیادی افزایش دهد.

اگر به دنبال رنگی خاص و ویژه در خصوص ساعت مچی خود هستید بهتر است به سراغ گزینه هایی که دارای رنگ خاکستری و یا طوسی است بروید و گزینه ای متناسب با دست خود را انتخاب کنید. برندهای تایمکس، جانگ هانس، بل اند رز و هالی و بسیاری از برندهای مطرح دیگر که در زمینه تولید ساعت فعالیت دارند در طراحی ساعت های خود از تونالیته های مختلف رنگ خاکستری استفاده کرده اند و موفق شده اند ساعت های شیک و به روزی را تولید نمایند که می تواند با هر سلیقه و نظری هماهنگ باشد.

استفاده از بند ساعت فلزی

 در حال حاضر ساعت هایی وجود دارد که در خصوص بند آن ها دورنگ می باشد. این مدل از ساعت ها در دهه۸۰ میلادی در بین کلیه ساعت ها به عنوان مد شناخته می شدند و هم اکنون نیز مجددا بازگشته اند. برندهایی همچون جرالد، رولکس، سیکو و تودر ساعت هایی را روانه بازار کرده اند که بند فلزی آن ها دارای دو رنگ می باشد و عمدتا به رنگ های نقره ای و طلایی طراحی می شوند. این مدل از ساعت ها در بین افراد طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است و می توان گفت یکی از طرح های زیبایی است که در خصوص ساعت های مچی عرضه شده است.

ساعت هایی که به رنگ سبز می باشند

تا کنون ساعت های بسیاری طراحی شده اند که از رنگ آبی در طراحی آن ها استفاده شده است اما در طول یک سال گذشته از رنگ سبز نیز در طراحی ساعت ها استفاده شده است. می توانید این رنگ را در صفحه نمایش یا بند و یا حتی عقربه های ساعت ها مشاهده کنید که به عنوان یک گرایش جدید در دنیای مد شناخته می شود. استفاده از رنگ سبز در کنار قسمت های دیگری که در ساعت هایی با رنگ طلایی و یا حتی رنگ قهوه ای به کار رفته و موجب شده تا ساعت زیبایی طراحی شود.

اگر به دنبال ساعتی هستید که از رنگ سبز در آن استفاده شده باشد می توانید به سراغ برندهای امگا، پیاژه، کلوین کلاین و همچنین تریوا بروید و ساعتی زیبا را برای خود انتخاب کنید. اگر یکی از ساعت های سبز را برای خود انتخاب کرده اید باید به استایل خود توجه بسیار زیادی داشته باشید و لباس هایی سرتا پا سبز را برای پوشیدن انتخاب نکنید تا به این ترتیب بتوانید ظاهری زیبا و جذاب را با استفاده از این ساعت برای خود به وجود بیاورید.

ساعت های دیگری نیز وارد دنیای مد شده اند که هر کدام به نوبه خود می تواند ظاهری زیبا و جذاب را برای شما به وجود آورده و موجب ارتقای جذابیت استایل شما شود. این ساعت ها عبارتند از ساعت های کوارتز، ساعت های هوشمند، ساعت های مخصوص غواصی، ساعت های اسکلتی و بسیاری از ساعت های دیگر که هر کدام به وسیله برندهای معتبر و شناخته شده ای تولید می شوند و می توانند ظاهر بسیار زیبا و جذابی را برای شما به وجود بیاورند.

افرادی که علاقه مند به داشتن ظاهری زیبا هستند و می خواهند در کنار ظاهر خود از مد روز نیز طبیعت کرده باشند می توانند به سراغ یکی از این ساعت ها رفته و گزینه مناسبی را برای خود بپسندند. در دنیای مد برند هایی نیز هستند که در زمینه تولید ساعت با برندهای تولید کننده اتومبیل های لوکس و گران قیمت نیز همکاری دارند که موفق شده اند دوتایی های زیبایی را طراحی نمایند. به عنوان مثال می توان به رنج روور با زنیت اشاره کرد که ساعت و اتومبیل ویژه ای را طراحی نموده اند. لامبورگینی نیز با ساعت های راجر دوبویس هماهنگ شده و توانسته نامی پر آوازه در جهان شناخته شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *