#


رنگ مناسب پوست شما

رنگ مناسب پوست شما
16 مارس 2017 بدون نظر 835 بازدید

رنگ مناسب پوست شما

رنگ مناسب پوست شما و هارمونی رنگ ها

رنگ مناسب برای پوست چه رنگی است؟ همه افراد به رنگ هایی علاقه دارند که ممکن است با رنگ پوست آنها هماهنگ نباشد طی این مقاله ما رنگ هایی که با پوست شما هماهنگ هستند را می گوییم.

در ابتدا باید بدانید که پوسستان گرم است یا سرد؟ پوست گرم به گونه ای است که رنگ زرد یا نارنجی دارد ولی پوست سرد رنگ صورتی یا آبی . دو روش وجود دارد که شما متوجه شوید جز کدام دسته از این گروه هستید. به رنگ رگ مچ دستتان دقت کنید.

افرادی که رنگ رگ آنها سبز باشد پوست گرمی دارند و افرادی که رگ آنها بنفش یا آبی باشد پوست سرد دارند. شما ی توانید این قسمت را زیر نور طبیعی هم انجام دهید.

در یک دست دست بند نقره ببندید به یک دست هم دست بند طلا ببندید اگر دست بند نقره جلوه ی بهتری در دست شما داشته باشد پوست شما سرد است و اگر دست بند طلا در دست شما جلوه ی بهتری داشته باشد پوست شما گرم است.

در کل بدانید که رنگ های قرمز، نارنجی، زرد و رنگ های نئونی جز رنگ های گرم می باشند. و رنگ های سبز، آبی و بنفش جز رنگ های سرد می باشند.

رنگ پوست خود را به خاطر داشته باشید

ته رنگ پوست شما می تواند مشخص کند که کدام یک از خانواده رنگ ها به شما می آید.

رنگ هایی مثل زرد سیر و نارنجی باعث می شود که شما عالی به نظر برسید حتی اگر ته رنگ شما سرد باشد و همه رنگ های جواهرات تیره مانند یاقوت، زمرد و یاقوت ارغوانی کاملا مناسب است.

از تاپ و روسری هایی استفاده کنید که رنگ چشم شما را بهتر نشان دهد. اگر می خواهید چشم هایتان درشت تر به نظر برسد از رنگ هایی استفاده کنید که با چشم شما تضاد داشته باشد.

چشم های قهوه ای با لباس به رنگ قرمز بهتر دیده می شوند و مانند یک مکمل خیره کننده در کنار رنگ چشم های ملایم است.

Multi-ethnic group of young women: African, Asian, Indian and Caucasian.

شش چیز را انتخاب کنید که رنگ های خنثی متفاوتی دارند. مانند رنگ خاکستری تیره و روشن، قهوه ای تیره و روشن، مشکی و آبی کم رنگ آلمانی.

وسیله ای را انتخاب کنید که سایز آن با اندازه صورت شما یکی باشد و کل آن یک رنگ باشد سپس هر وسیله را در کنار صورت خود نگه دارید و به صورتتان نگاه کنید.

این کار را در زیر نور خورشید انجام دهید. سعی کنید خوب دقت کنید که چه رنگی باعث می شود شما خوب به نظر برسید.

رنگی که باعث شود چشم های شما درشت و روشن تر به نظر برسد و پوست شما سالم تر دیده شود. از رنگ های خنثی ای که باعث می شوند پوست شما زرد یا سرخ دیده شوند جلوگیری کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *