#


راه کارهای اصولی برای خرید بوت زنانه مناسب زمستان

بوت زنانه
11 نوامبر 2017 بدون نظر 1477 بازدید

راه کارهای اصولی برای خرید بوت زنانه مناسب زمستان

راه کارهای اصولی برای خرید بوت زنانه مناسب زمستان

زمانی که فصل عوض می شود و هوا رو به سردی می رود افراد پوشش متفاوتی را برای خود انتخاب می کنند. یکی از این عوامل کفش است که به عوض شدن فصل اغلب خانم ها برای خرید کفش مناسب فصل سرد نیز وقت بسیاری را صرف می کنند.

زمانی که هوا سرد می شود نقش کفش ها برای محافظت از پا در مقابل بارندگی و سرمای هوا بیشتر می شود و افراد ترجیح می دهند کفش هایی را استفاده کنند که نسبت به کفش های معمولی پوشیده تر باشند. در این مواقع همه به دنبال خرید پوتین و بوت مناسب برای این فصل می روند و باعث می شوند در این فصل های سرد بازار خرید کفش های زمستانی داغ و پرحرارت باشد.

در این مطلب می خواهیم در مورد کفش های مناسب فصول سرد و راه کارهای اصولی برای انتخاب آن ها با شما کمی صحبت کنیم و با آموزش اصول صحیح خرید کفش های زمستان موجب شویم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

نکات اصولی در خرید بوت های زمستانی

ـ خرید کفش یا بوتی بزرگتر از پای خود

در خرید کفش دقت داشته باشید که صبح اول وقت اقدام به خرید ننمائید ، چرا که به طور معمول پای افراد پس از یک استراحت طولانی در طول شب کوچک تر از اندازه واقعی می شود و اگر صبح را برای خرید کفش انتخاب کنید به طور حتم کفش پس از چند ساعت پای شما را اذیت خواهد کرد و یا اصلا غیر قابل پوشیدن می شود.

بوت زنانه

بوت زنانه

آن دسته از افرادی که دارای مشکل ورم پا هستند بیشتر از این مساله رنج می برند بنابراین بهتر است در ساعاتی غیر از ساعت های اولیه روز برای خرید کفش اقدام فرمائید. در مورد پوتین یا چکمه های خود اگر تمایل دارید مدل اسپرت و غیر رسمی را انتخاب کنید سعی کنید آن را به اندازه نیم یا یک سایز بزرگ تر از اندازه پاهای خود تهیه نمائید؛ دلیل این توصیه این است که به خاطر گرم تر شدن پاها و متعاقب با آن گرم تر شدن بدن نیاز داریم که در زمستان از جوراب های کلفت و یا حتی جوراب های حوله ای استفاده کنیم .

در این صورت است که پاها بزرگتر از حد معمول خود می شوند و به خاطر اینکه بتوانیم در پوتین یا چکمه احساس راحتی و گرما داشته باشیم باید کفش خود را کمی بزرگ تر از سایز معمول پاها انتخاب کرده و خریداری نمائیم. البته دقت داشته باشید که اندازه کفش بیش از حد برایتان بزرگ نباشد چرا که گاهی قالبی که برای کفش در نظر گرفته می شود بزرگتر از سایز پای شما است و شما با وجود انتخاب سایز هم اندازه با پای خود احساس می کنید که کفش کمی بزرگتر است. هنگام مواجه شدن با این مساله بهتر است در انتخاب کفش به این سایز اکتفا کنید.

ـ توجه به میزان فعالیت روزانه

اگر بوتی که انتخاب می کنید قرار است یک روز کامل در پای شما بوده و فعالیت زیادی را با آن داشته باشید باید به خاطر داشته باشید که بوت خیلی گرمی نیاز نیست تهیه کنید. بهتر است پوتینی را انتخاب کنید که هم برای یک روز پر تحرک مناسب باشد و هم گرمای مناسبی را داشته باشد.

در خصوص چکمه هایی که برای زمستان مناسب است باسد بگوئیم به طرز مناسبی عایق کاری شده اند و لایه های زیادی در درون آن ها به کار رفته است. در مورد این مدل از چکمه ها و پوتین ها نیازی نیست که از جوراب های خیلی کلفت و ضخیم استفاده کنید.

ـ خرید پوتین با پاشنه مناسب

اگر برای زمستان به دنبال کفش مناسبی هستید بهتر است به پاشنه آن هم توجه داشته باشید و به دنبال پاشنه های خیلی بلند نباشید. کفش هایی که پاشنه های بلند دارد در زمستان احتمال سر خوردن زیادی دارند و به هیچ وجه مناسب پوشیدن بر روی برف و سطوح یخزده نیستند. ترجیحا در مورد پاشنه و کفی کفش خود به دنبال موادی باشید که بتواند به اندازه مناسبی کشش پیدا کند. در این خصوص می توانید از کفش های تختی که کفه آن ها لاستیکی است انتخاب کنید. این کفش ها بهترین گزینه برای پوشیدن در زمستان به شمار می روند و از امنیت بالاتری برخوردارند.

بوت زنانه

بوت زنانه

ـ توجه به جنس کفش زمستانی

یکی دیگر از اصولی که در مورد کفش های زمستنانی باید رعایت کنید توجه به جنس آن ها می باشد. اصولا بوت های زمستانی از چرم ویا چرم جیر تهیه می شوند که علاوه بر زیبایی بهترین گزینه برای جنس کفش های زمستانی به شمار می رود و می تواند به خوبی از پاهای شما در مقابل سرمای هوا محافظت نماید.

ـ اگر قرار است یک روز با چکمه یا پوتین خود در خیابان های پر از برف و گل و لای راه بروید بهتر است از میان مدل های متنوعی که در بازار وجود دارد به سراغ پوتین های ضدآب بروید تا زود در اثر برخورد با آب خراب نشده و از بین نرود.

ـ توجه به رنگ کفش و تناسب آن با لباس های دیگر

در خصوص رنگ مناسب برای پوتین و چکمه خود سعی کنید به دنبال رنگ هایی بروید که بتواند به بهترین شکل با لباس های شما هماهنگی داشته باشد. اغلب پوتین ها و بوت هایی که به رنگ مشکی هستند این قابلیت را دارند که با تمام لباس های زمستانی شما ست شده و ترکیب زیبا و جذابی را ایجاد کنند. پس از رنگ های مشکی رنگ های قهوه ای هستند که می توانند انتخاب شده و با لباس های زمستانی شما هماهنگ شوند. این دو رنگ کثیفی ها را کمتر نشان می دهند و برای پوشیدن در هوای سرد زمستان بهترین گزینه هستند.

بوت زنانه

بوت زنانه

ـ توجه به قد بوت و چکمه

یکی دیگر از مواردی که در خصوص خرید بوت های زمستانی باید مورد توجه قرار بگیرد قد مناسب آن ها است که در گرم بودن چکمه بسیار حایز اهمیت است. اغلب خانم ها بوت هایی را که تا قسمت میانی ساق پا می باشد و در طول روز به عنوان راحت ترین کفش به شمار می روند انتخاب کرده و مورد استفاده قرار می دهند. با توجه به این موارد به طور حتم می توانید بوت های زمستانی مناسبی را خریداری کرده و به همراه لباس های دیگر خود بپوشید و استایل فوق العاده و شیک را برای خود درست کنید و از روزهای برفی و زمستانی نهایت لذت را ببرید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *