#


راهکارهای انتخاب کیف دستی

26 ژوئن 2017 بدون نظر 1213 بازدید

راهکارهای انتخاب کیف دستی

راهکارهای انتخاب کیف دستی

کیف از جمله اکسسوری هایی است که در نظر اول با دیدن یک خانم جلب توجه می کند و در دنیای مد و فشن جایگاه ویژه ای دارد بنابراین در انتخاب یک کیف مناسب باید دقت زیادی به خرج داد. چرا که یه کیف شیک و زیبا در جلب توجه و نظر دیگران بسیار تاثیر دارد.
شما باید در وهله اول کیفی را انتخاب کنید که با لباس های شما و صد البته با اندام تان تناسب داشته و همگونی داشته باشد که مطمئناً انتخاب یک کیف مکناسب با اندام و لباس کار دشواری نخواهد بود.
اهمیتی ندارد اندام شما چگونه باشد و آیا جزو افراد ریز نقش هستید یا افراد ورزشکار باید توجه داشته باشید کیفی که انتخاب می کنید باید همسنگس ظاهر را برای شما نگه دارد و شما را دچار زیاده روی در تیپ زدن دچار نکند.

پس از توجه به اندام و لباس خود به خاطر بیاورید که قصد حمل چه وسایلی را در کیف خود داریم و به تناسب آن یک کیف مناسب انتخاب می کنیم. رنگ لباس هایی که در طول هفته می پوشید نیز در گزینش کیف بی تاثیر نیست چرا که کیفی که همراه برمی دارید باید با رنگ لباس های شما جور باشد و تو ذوق زننده نباشد.
در این مقاله راهکار های انتخاب یک کیف دستی مناسب را به شما آموزش می دهیم؛ مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

اصول کلی انتخاب کیف

کیف زنانه

کیف زنانه

۱ـ هنگام انتخاب کیف دستی سایز آن را در نظر بگیرید و این مسئله به حجم وسیله ای که با خود بر می دارید بستگی دارد. همواره دقت کنید که وسایلی که در کیف می خواهید بگذارید کوچک هستند و یا بزرگ و بر اساس آن سایز کیف دستی خود را برگزینید.
۲ـ افراد قد بلند هیچ محدودیتی برای انتخاب کیف دستی ندارند و می توانند هر طرح و مدل کیفی را با هر سایزی انتخاب کنند.
۳ـ افرادی که اندام کوچکی دارند نباید از کیف های بزرگ استفاده کنند چرا که باعث می شود در زمان راه رفتن تمرکز شما را از بین می برد و همین مسئله مشکلات زیادی را برای شما به وجود می آورد. پس بهتر است این دسته از افراد به دنبال کیف هایی با سایز متوسط بروند.
۴ـ اگر اهل پوشیدن لباس های رنگی هستید در انتخاب کیف تان باید به سراغ کیف هایی بروید که از یک رنگ تشکیل شده اند البته ترجیحاً رنگ های خنثی را در این موارد انتخاب کنید. انتخاب یک کیف تک رنگ باعث می شود نا نظر هر بیننده ای در مرحله اول به لباس شما جلب شود بنابر این انتخاب کیفی که یک رنگ است بهترین گزینه برای اسن گروه به شمار می رود.

۵ـاستفاده از رنگ های خنثی بهترین گزینه برای تهیه کیف هایی است که قصد هماهنگ کردن آن با تمام لباس های خود را دارید. زمانی که یک کیف با رنگ خنثی را همراه خود برمیدارید به زیبایی هرچه تمام تر با لباس های شما هارمونی ایجاد می کند و این مسئله در داشتن استنایلی بی نظیر کمک کننده است.
۶ـ در طول روز برای انجام کارهای مختلف از کیف های گوناگون با طرح و رنگ های مختلف استفاده کنید. در مجموع به جای اینکه یک کیف با قیمت بسیار گزاف بخرید چند کیف ارزان و مناسب که دارای طرح و رنگ متنوع است بهره بگیرید و به طور مستمر از آن ها استفاده کنید.
زمانی که به مغازه کیف فروشی می روید و قصد خرید کیفی را دارید کمی داخل آن وسیله بریزید و در مغازه و یا فروشگاه شروع به راه رفتن بکنید.این کار به شما کمک می کند که بفهمید آیا بند های کیف دوش شما را اذیت می کند و یا به راحتی بر روی سر شانه های شما نشسته و با آن احساس راحتی می کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *