#


راهکارهای اصولی برای خوشتیپی مردانه

12 ژانویه 2018 7 نظر 1997 بازدید

راهکارهای اصولی برای خوشتیپی مردانه

راهکارهای اصولی برای خوشتیپی مردانه

گااهی پیش می آید که احساس می کنید نوع لباس پوشیدنتان نمی تواند تاثیری را که باید بر روی افراد بگذارد. گاهی نیز احساس می کنید اطرافیان ظاهر شما را با حس بدی برانداز می کنند و این نکته به هیچ عنوان خوشایند شما نخواهد بود. برای اینکه بتوانید ظاهری مناسب داشته باشید باید از کفش تا کت و شلواری را که می پوشید به درستی انتخاب کنید.

برای داشتن ظاهری مناسب اصول و قواعدی وجود دارد که رعایت آن ها موجب می شود به عنوان یک فرد خوشتیپ شناخته شوید. در این مطلب ایده ها و راهکارهایی را برای ایجاد استایلی زیبا و زیبا را برای شما فراهم کرده ایم که می توانید از آن ها استفاده کرده و ظاهری زیبا و جذاب را برای خود به وجود بیاورید.

اهمیت ویژه قائل شدن برای لباس هایی که در طول روز می پوشید

یکی از مواردی که باید توجه ویژه ای به آن داشت نوع پوششی است که برای روزمره خود انتخاب می کنید. برخی به اشتباه گمان نمی کنند از آنجایی که این لباس ها در طول روز مورد استفاده قرار می گیرند بنابراین هیچ نیازی نیست به آن ها توجه نمایند در حالی که این یکی از مهمترین بخش های زندگی هر فردی است و باید نسبت به آن دقت بسیار زیادی داشته باشد. برای اینکه تغییری عمده را در ظاهر خود به وجود بیاورید می توانید کار را از انتخاب تی شرت های رنگی آغاز کنید.

اگر تمایل زیادی به پوشیدن لباس های برند دارید بهتر است به سراغ برندهایی بروید که تنوع رنگی بسیاری در آن ها وجود دارد. البته باید این نکته را به خاطر داشته باشید که خوب بودن و انتخاب رنگ مناسب بسیار مهمتر از برند بودن یک لباس است و اینکه کیفیت آن بالا باشد تا بتوانید به راحتی از آن استفاده نمائید.

توجه به نظر واقعی افراد

در استایل خود به دنبال این باشید که افراد نظر واقعی خود را بیان کنند چرا که گاهی پیش می آید افراد در خصوص ظاهر و استایل شما هیچ حرفی نمی زنند و یا نظر خود را مخفی می کنند. گاهی نیز پیش می آید که افراد برای خوشحالی شما نظر دیگری را بیان می نند در حالی که از استایل شما به هیچ وجه راضی نیستند. اگر می خواهید به عنوان یک فرد خوشتیپ شناخته شوید می توانید از افرادی در خصوص ظاهر خود کمک بگیرید که صادقانه نظر خود را بیان می کنند.

استفاده از نظر آرایشگر در مورد مدل موی مناسب برای شما

زمانی که به آرایشگر مخصوص خود مراجعه می کنید از او بخواهید تا در خصوص مدل مویی که انتخاب کرده اید نظر واقعی خود را بیان کند. گاهی ممکن است پیش از اینکه موی خود را کوتاه کنید متوجه شوید که مدل انتخابی به هیچ عنوان با استایل شما هماهنگ نیست و موجب می شود تا چهره شما فرم زشتی پیدا کند و این مساله به عنوان یک نکته منفی در ظاهر شما به شمار خواهد رفت.

عدم استفاده از تیشرت های تبلیغاتی

زمانی که از تی شرت هایی که دارای تبلیغات بزرگی بر روی خود هستند استفاده کنید در واقع خود را به یک بیلیورد تبلیغاتی متحرک تبدیل کرده اید. سعی کنید هرگز به دنبال پوشیدن این مدل از تیشرت ها نباشید و به جای آن به سراغ استفاده از تیشرت های کلاسیک که دارای یقه هفت هستند رفته و یا تیشرت هایی را انتخاب کنید که طرح های هنری زیبایی بر روی آن ها خودنمایی می کند. در حال حاضر تی شرت های زیبایی در بازار وجود دارد که بر روی آن ها با خطوط فارسی طراحی شده است؛ استفاده از این تیشرت ها موجب می شود تا تیپ و استایل تان حال و هوای تازه ای را به دست بیاورد.

لباس های به اندازه بپوشید

برای اینکه بتوانید استایل زیبایی را برای خود به وجود بیاورید بهتر است در خصوص انتخاب لباس های خود دقت بسیاری را به خرج دهید و لباس هایی را برگزینید که کاملا اندازه اندام شما است. گاهی مردان و به خصوص پسرهای نوجوان لباس هایی را برای خود انتخاب می کنند که یا بسیار گشاد هستند و یا بیش از اندازه تنگ می باشند. بهتر است به سراغ لباس هایی بروید که کاملا فیت تن شما باشد و نه بیش از اندازه گشاد ویا بیش از خد تنگ. لباسی که اندازه تن شما باشد شما را یک قدم به سمت خوش تیپی نزدیک تر خواهد کرد.

داشتن دقت دائمی در خصوص نوع لباس پوشیدن

برای اینکه بتوانی لباس مناسبی را برای خود انتخاب کنید بهتر است تنهها به یک مغازه اکتفا نکرده و به چند فروشگاه و مغازه لباس فروشی سر بزنید و با افرادی که احساس می کنید خوش تیپی جزوی از ظاهر آن ها است ارتباط برقرار کرده و با آن ها برای خرید لباس اقدام نمائید. البته در خصوص مدل مو باید دقت بسیار زیادی داشته باشید چرا که ممکن است مدل موی فردی که شما بسیار از آن خوشتان آمده برای شما گزینه مناسبی نباشد. به طور کلی برای خوش تیپ دیده شدن باید به موارد بسیاری دقت کنید و به سادگی از کنار آن ها عبور نکنید.

یا انتخاب استایلی تمام رسمی و یا کاملا اسپرت؛ حد وسطی وجود ندارد

باید در خصوص لباس پوشیدن خود دقت کافی داشته باشید و لباس هایی که برای بالاتنه خود انتخاب می کنید باید حتما با لباس های پائین تنه شما هماهنگی کامل را داشته باشد. به هیچ عنوان استایل جالبی نخواهد بود اگر در ظاهر خود یک سوئیشرت گشاد و اسپرت را با شلوار پارچه ای بپوشید. از سوی دیگر نیز جالب نخواهد بود در استایل خود برای بالاتنه لباسی رسمی انتخاب کنید و آن را با یک شلوار جین بپوشید. حتما باید در استایل خود دقت کنید که یا از لباس هایی کاملا رسمی استفاده کنید و یا اینکه تیپی کاملا اسپرت را داشته باشید.

پوشیدن کفش براق و همیشه تمیز

یکی دیگر از مواردی که موجب می شود استایلی زیبا و جذاب برای خود به وجود بیاورید انتخاب کفش مناسب است. کفش ها به عنوان نخستین بخشی از استایل هر فردی به شمار می روند که افراد دیگر به خصوص خانم ها در نگاه اول متوجه آن می شوند. همین دلیل کافی است تا همیشه کفش های خود را تمیز نگه دارید به صورتی که از تمیزی برق بزند. اگر لباس مرتبی به تن داشته باشید اما توجهی به تمیزی کفش های خود نداشته باشید در واقع تمام زحمات خود را به باد داده اید و بهتر است همیشه در مورد کفش های خود واکس را دمدست بگذارید تا با یک کوتاهی ظاهر زیبای خود را از بین نبرید.

عدم استفاده از صندل به همراه جوراب

نکته ای که مردان در خصوص صندل ها باید بدانند این است که آن ها هم به مانند کفش ها نشانی از سلیقه شخصی شما می باشد. در خصصو این مدل از کفش ها باید توجه داشته باشید که هرگز نباید از جوراب برای پوشیدن با آن استفاده کنید چرا که استایل زیبای شما را خراب خواهد کرد. تنها در مورد کفش های جلو بسیته و یا کفش های ورزشی می توانید از جوراب استفاده کنید و در مورد صندل ها باید دور این گزینه را خط بکشیید.

استفاده از شال گردن در مواقع رسمی

در خصوص موقعیت هایی که رسمی هستند می توانید از شال گردن و یا دستمال گردن های مناسب استفاده کنید و تحولی عظیم در استایل خود به وجود بیاورید. البته این مورد مناسب افرادی است که دارای گردن بلندی هستند و افرادی که گردن کوتاهی دارند و غبغب زیر گلوی آن ها دیده می شود بهتر است به دنبال استفاده از شال گردن و یا دستمال گردن نباشند چرا که موجب می شود تا گردن شان بیش از اندازه کوتاه به نظر برسد واین برای استایل آن ها نکته جالبی نخواهد بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *