#


راحتی در تابستان با استفاده از صندل های زنانه

راحتی در تابستان
15 جولای 2018 بدون نظر 2529 بازدید

راحتی در تابستان با استفاده از صندل های زنانه

راحتی در تابستان با استفاده از صندل های زنانه

انتخاب صندل زنانه مناسب برای داشتن استایل راحتی در تابستان ، یکی از مواردی که در تابستان موجب می شود افراد استایلی جذاب داشته باشند انتخاب اکسسوری مناسب با فصل تابستان است. کلاه و عینک یکی از اکسسوری هایی است که در تابستان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد اما صندل از مهم ترین اکسسوری هایی است که در تابستان یکی نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

صندل این قابلیت را دارد که در برابر هوای گرم پاهای فرد را به خوبی خنک نگه دارد اما انتخاب صندل مناسب برای مواقع مختلف کمی دشوار است و نمی توان هر صندلی را برای زمان های مختلفی استفاده کرد. آن دسته از خانم هایی که با استفاده از صندل ، راحتی در تابستان را انتخاب می کنند  ، آنها علاقه داشته و به دنبال طرح های جدیدی هستند بهتر است این مطلب را دنبال کنند.

صندل های پاشنه دار از مواردی است که راحتی در تابستان را به ارمغان می آورد و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و خانم ها اغلب آن ها را با لباس های مختلفی هماهنگ می کنند. صندل هایی با پاشنه کوتاه در بازار وجود دارد و پشت باز آن موجب می شود تا به راحتی استفاده شود. این مدل از صندل ها را می توان به سادگی به همراه شلوارهای جین و یا پیراهن های نازک مورد استفاده قرار داد.

صندل های Loeffler Randall

این مدل از صندل های به نام صندل های انگشتری معرفی می شوند و افراد بسیاری از آن ها در طول تابستان استفاده می کنند. صندل های انگشتری دارای کفه تخت هستند و طراحی آن ها شیک و به روز است و همین مسئله موجب شده طرفداران زیادی برای خود داشته باشد. خانم هایی که به دنبال کفش های راحت و خنک هستند می توانند با پرداخت ۲۳ دلار یکی از صندل های انگشتری را برای خود خریداری کنند.

صندل های زنانه ATP Atelier

این مدل از صندل های زنانه با فصل تابستان هماهنگی بالایی داشته و برای افرادی که به تابستان علاقه دارند بسیار مناسب خواهد بود.برای راحتی در تابستان سال ۲۰۱۸ این مدل از صندل ها می تواند با رنگ شاد و متنوعی که دارد مورد استفاده افراد بسیاری قرار بگیرد. قیمتی که برای خرید این مدل از صندل های زنانه در نظر گرفته شده است تنها ۱۸۵ دلار است اما در برابر طراحی زیبای آن ارزشش را خواهد داشت.

صندل های زنانه Nine West

یکی دیگر از انواع صندل های زنانه که از جنس PVC هستند و در تابستان بسیار مورد استفاده قرار خواهد گرفت صندل های زنانه Nine West هستند. افرادی که تمایل دارند خاطرات دوران کودکی خود را دوباره زنده کنند می توانند از صندل های Nine West استفاده کنند و استایلی زیبا و جذاب را برای خود به وجود بیاورند. خانم هایی که تمایل دارند استایلی زیبا و جذاب و البته راحتی در تابستان برای خود به وجود بیاورند می توانند با پرداخت مبلغ ۱۹۹ دلار این مدل از صندل ها را خریداری نمایند.

Giuseppe Zanotti

یکی دیگر از صندل های زنانه که طراحی کلاسیک و سنتی دارد و مجددا وارد دنیای مد شده اند صندل های زنانه Giuseppe Zanotti است. این مدل از صندل ها دارای طراحی منحصربفردی هستند و نوک آن ها به صورت تیز طراحی شده و قسمت پشتی آن باز است. در روزهای گرم تابستان به راحتی می توان این مدل از صندل ها را با لباس های تابستانی ست کرد و از آنجایی که از رنگ سفید در طراحی آن استفاده شده قابلیت ست شدن با کلیه لباس ها را خواهد داشت. کمپانی تولید کننده این مدل از صندل ها برای استفاده راحت تر از آن قیمت ۲۰ دلار را در نظر گرفته و می توان گفت یکی از صندل های ارزان قیمت است که می توان در خصوص لباس های مختلف از آن استفاده کرد.

صندل های زنانه GANNI

یکی از صندل هایی که در تابستان بسیار مورد استفاده قرار خواهد گرفت صندل های حصیری هستند که وزن بسیار کم و سبکی دارند. البته زمانی که این مدل از صندل ها برای پوشیدن انتخاب می شود باید در نظر داشته باشید که لب ساحل با آن پیاده روی نکنید چرا که در صورت مواجه شدن با آب بافت حصیری آن خیس شده و از بین خواهد رفت و قیمت ۲۷۰ دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

صندل های زنانه TOPSHOP

یکی دیگر از صندل هایی که در تابستان بسیار مورد استفاده خانم ها قرار می گیرد صندل های برند تاپ شاپ است. این مدل از صندل ها دارای کیفیت بالایی هستند و علاوه برراحتی از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردارند. صندل هایی که در طراحی آن ها از بافت استفاده شده بسیار خنک هستند و علاوه برآن می توان به راحتی از آن ها استفاده کرد. تنها با پرداخت مبلغ ۴۵ دلار استایلی زیبا و جذاب را برای خود به وجود بیاورید.

صندل های زنانه AQUAZZURA

خانم هایی که تمایل دارند از صندل هایی شیک و راحت و در عین حال ساده استفاده کنند می توانند به سراغ صندل های AQUAZZURA بروند. این مدل از صندل ها به تازگی وارد بازار شده و می تواند در ایجاد استایلی جذاب تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. استفاده از صندل های برند تاپ شاپ موجب می شود تا به راحتی آن ها را با لباس هایی که به رنگ طلایی هستند و یا شلوارهایی که رنگ آن ها سفید است هماهنگ کرده و تنها مبلغ ۳۰۰ دلار را برای خرید آن پرداخت نمایید.

صندل های زنانه ZARA

برخی از صندل های مختص مواقع رسمی طراحی شده اند و افراد می توانند از آن ها برای ایجاد ظاهری زیبا و مدرن استفاده کنند. صندل های برند ZARA بهترین گزینه برای این افراد می باشند و برای خرید آن ها تنها کافی مبلغ ۴۹ دلار پرداخت شود

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *