#


دوران بارداری و لباس مناسب برای گذراندن آن

10 ژانویه 2018 بدون نظر 1821 بازدید

دوران بارداری و لباس مناسب برای گذراندن آن

دوران بارداری و لباس مناسب برای گذراندن آن

دوران بارداری برای هز خانمی مقارن است با تغییر شکل اندام و در این دوران است که اغلب خانم ها دچار افزایش ساز و وزن می شوند. به همین دلیل پوشیدن لباس راحت برای گذراندن این دوران بسیار اهمیت دارد و باید لباس هایی انتخاب شود که در عین کاربردی بودن بتواند راحتی خانم ها را نیز در پی داشته باشد.

هر خانمی می تواند در دوران بارداری خود لباس مناسبی را تهیه کرده و از پوشیدن آن لذت کافی را ببرد اما این لباس نیز به مانند دیگر لباس ها اصول قواعدی دارد که باید به آن توجه کافی داشت. در این مقاله در خصوص لباس های راحتی که مناسب دوران بارداری است کمی صحبت کرده ایم که با توجه به آن می توانید دوران بارداری خود را به راحتی سپری نمائید.

پوشیدن لباسی زیبا در دوران بارداری

یکی از مراحلی که برای هر خانمی به عنوان دوره ای زیبا شناخته می شود دوران بارداری او است. برای این دوران به خصوص باید به سراغ لباس هایی بروید که علاوه بر راحتی بتواند ظاهر شما را جذاب نیز نشان بدهد. لباس هایی که برای پوشیدن در این دوران انتخاب می کنید باعث می شود احساس راحتی داشته باشید و در کنار آن زیبایی ظاهری خوبی را نیز برای خود به ارمغان بیاورید.

در این دوران شما دچار افزایش وزن به میزان قابل توجهی می شوید و سایز اندام شما نیز نسبت به قبل افزایش پیدا می کند. به همین دلیل است که برای این دوران باید لباس مخصوص تهیه نمائید تا بتوانید با کمترین مشکل این دوران حساس را پشت سر بگذارید.

در این دوران شما با تغییرات بسیار زیادی در بدن خود مواجه می شوید و پیش از آنکه بتوانید فکرش را بکنید وارد هفته بعدی خواهید شد و باز هم تغییراتی را در بدن خود شاهد خواهید بود. در این دوران سایز شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند و حتی سایز کمرتان ینز بزرگ تر از قبل خواهد شد. این عوامل باعث می شود در این دوران به سختی بتوانید لباسی مناسب را برای خود تهیه کنید و در این مورد با مشکلات بسیار زیادی روبه رو خواهید بود.

با توجه به اینکه بدن شما به صورت مداوم در حال تغییر و تحول است باید لباس هایی را انتخاب کنید که بتواند با تغییرات بدن شما هماهنگ باشد و در تمام طول دوران بارداری کارایی خوبی را داشته باشد. برای انتخاب لباس مناسب برای این دوران در قدم نخست باید مشخص کنید چه نوعی از لباس ها با سلیقه شما هماهنگ است و می تواند نظر شما را به خود جلب کند؛ پس از آن می توانید به مغازه هایی که لباس های مخصوص بارداری را به فروش می رسانند رفته و مدل مناسبی را انتخاب نمائید.

با توجه به سلیقه خود و نیازی که دارید می توانید مدل های مختلفی از این لباس ها را انتخاب و خریداری نمائید. اگر لباسی باب میلتان نباشد مسلما زیاد هم مورد استفاده تان قرار نخواهد گرفت و به همین دلی بهتر است به دنبال لباس هایی باشید که بتواند پاسخگوی مناسبی برای سلیقه و نظر شما باشد.

توجه به انتخاب کفش مناسب در دروران بارداری

برای سپری کردن دوران بارداری وسایل بسیاری برای خانم ها لازم است که یکی از آن ها کفش مناسب می باشد. شما به عنوان یک خانم باردار می توانید بدون کفش راه بروید و یا صندل هایی که مناسب پاهایتان است برای این دوران برگزینید. به جای اینکه به سراغ انتخاب کفش بروید بهتر است به صندل هایی که برای این دوران بهتر هستند نگاهی بیاندازید و از بین آن ها مدلی را برای خود برگزینید. البته هیچ مانعی برای انتخاب کفش وجود ندارد اما ترجیحا سعی کنید کفش هایی را انتخاب کنید که پاهایتان در موقع پوشیدن آن ها احساس راحتی داشته باشند.

کفش هایی که کمی گشاد هستند می توانند گزینه ای ایده آل برای دوران بارداری به شمار بروند چرا که در این دوران ممکن است پاهایتان کمی دچار ورم شوند و به این ترتیب کفش گشاد می تواند مانع از وارد آمدن فشار به پاهای شما شود. برخی از کفش ها دارای قلاب و یا تسمه هستند و یا به صورت توری در بازار وجود دارند بهتر است از این مدل کفش ها برای دوران بارداری خود نپوشید چرا که پاهای شما در این دوران ورم خواهد کرد و پوشیدن این کفش ها مشکلات بسیاری را برای شما به وجود خواهد آورد.

اگر شما نیز به پوشیدن کفش پاشنه بلند علاقه دارید می توانید در این دوران نیز از آن ها استفاده نمائید ولی باید دقت بسیار زیادی داشته باشید و در هنگام پوشیدن آن ها از خود مراقبت بسیار زیادی بکنید چرا که احتمال افتادن شما بسیار زیاد است و این می تواند خطراتی را نیز برای شما به همراه داشته باشد.

توجه به سایز پا در هنگام خرید کفش

در دوران بارداری پای خانم ها اغلب تغییر می کند و یا به همان شکل سابق خود باقی می ماند بنابراین بهتر است پیش از اینکه اقدام به خرید کفش کنید سایز پاهای خود را به صورت دقیق بدانید و پس از آن کفش مناسب و راحتی را خریداری نمائید.

جوراب مناسب برای دوران بارداری

برای گذراندن دوران بارداری جوراب نیز می تواند کاربرد بسیاری داشته باشد. برخی از افراد تمایل دارند در این دوران از جوراب شلواری استفاده کنند و برخی نیز به پوشیدن جوراب های بافتنی علاقه دارند. اینکه در این دوران چه چیزی را دوست دارید بپوشید بستگی به سسلیقه و نظر خود شما دارد.

استفاده از شلوار و دامن

در این دوران می توانید به سراغ پوشیدن شلوارهای جین نیز بروید اما باید سایز آن را دو برابر بزرگ تر از قبل برگزینید. انتخاب شلوار سایز بزرگ این امکان را به شما می دهد که در ماه های بعدی بارداری نیز از آن استفاده کنید پس می توانید با کمی درز گرفتن آن را اندازه کرده و بپوشید.

یکی دیگر از شلوارهایی که بسیار برای این دوران مناسب است شلوارهای بارداری می باشد که می تواند به عنوان گزینه ای ایده آل برای شما به شمار بیاید. در این دوران از دامن نیز می توانید استفاده کنید اما باید توجه داشته باشید که قسمت کمر آن آسیبی به پوست شما وارد نکند. شلوارهای کشی و ساق ها و یا شلوارهایی که جنس آن ها از استرچ است نیز می تواند به عنوان گزینه ای مناسب برای دوران بارداری انتخاب گردد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *