#


خانم های چادری هم می توانند شیک پوش باشند

14 می 2018 بدون نظر 7089 بازدید

خانم های چادری هم می توانند شیک پوش باشند

اصول خوش پوشی با چادر

اگر شما هم جزو خانم های چادری هستید و می خواهید خوش تیپ و شیک پوش باشید به اصولی که در زیر آ»ده توجه کنید.

همان طور که همه ی ما می دانیم برای هر شخصی داشتن حجاب به طریق خاصی معنا شده است. این یک فکر اشتباه است که برخی از اشخاص می گویند داشتن حجاب سبب جلوگیری از خوش تیپ بودن و شیک پوشی را می گیرد.  در صورتی که می توان با پوشیدن چادر و روسری هم خوش تیپ بود. چنانچه شما شخصی چادری هستید و دوست دارید هنگام استفاده از چادر راحت باشید و در عین حال شیک پوش باشید به نکاتی که در ادامه آمده است توجه کنید. این نکات به شما کمک می کند تا از لیز خوردن و نامرتبی چادر و روسری جلوگیری کنید.

شیک پوشی با چادر

باید بدانید که خانم هایی که حجاب چادر دارند هم می توانند شیک پوش باشند. برخی از افراد فکر می کنند که با پوشیدن چادر سیاه این رنگ سیاه سر تا پای آن ها را می پوشاند و سبب نا زیبا شدن تیپ آن ها خواهد شد در صورتی که این تصور کاملا اشتباه می باشد.  با رعایت برخی از اصول و قوانین شما هم می توانید شخص شیک پوشی باشید. به عنوان نمونه در انتخاب رنگ روسری رنگ های ملایم و شاد را انتخاب کنید. در زمان خرید روسری به جنس پارچه آن توجه کنید تا به راحتی روی سر بایستد و سر نخورد. معمولا روسری های نخی بهتر از ابریشمی و ساتن روی سر می ایستند. اگر هنگام استفاده از روسری نخی از فرم جلوی روسری گله دارید می توانید از طلق استفاده کنید تا روسری شما خوش فرم بایستد.

بهتر است افراد چادری برای انتخاب رنگ شال ، روسری، کیف ، مانتو و کفش خود از رنگ های ملایم و روشن استفاده کنند. و با استفاه از این شیوه می توانند استایل شیکی داشته باشند. خوش تیپ بودن ما هم به خودمان و هم به سایر اعضای جامعه روحیه خواهد داد. از آنجایی که این روزها خانم های زیادی در محیط های کار زنانه مشغول فعالیت اند و اصلا محیط کار زنانه یک امتیاز برای استخدام کنندگان بانوان برای جذب نیروی خانم به شمار می آید با داشتن لباس های زیبا با رنگ هایی شاد می توانید انرژی زیادی به همکارانتان بدهید.

خوش تیپ بودن خانم های با حجاب و چادری

برخی از بانوان هستند که استفاده از رنگ های روشن و شاد را مناسب خود نمی دانند چون بر این باورند که پوشیدن این نوع رنگ ها ممکن است موجب جلب توجه نامحرمان شود. در صورتی که این فکر به هیچ وجه درست نیست.  امروزه بیش تر جوانان دوست دار رنگ های روشن و ملایم می باشند و افراد کمتری هستند که به دنبال پوشیدن رنگ مشکی بروند. استفاده از این رنگ های ملایم و شاد برای خانم های چادری هیچ اشکالی نخواهد داشت بلکه به آنان روحیه و انرژی زیادی می بخشد. خیلی از افرادی که هنوز از فرهنگ های کهنه استفاده می کنند و تفکرات به روز ندارند فکر می کنند خانم هایی که لباس هایی با رنگ روشن می پوشند قصد خود نمایی دارند.

یکی از مشکلات بزرگی که در این زمینه وجود دارد این است که بعضی از افراد با آوردن برخی از احکام اسلامی می خواهند زنان را به سمت پوشیدن لباس های مشکی ببرند. ولی به چه علت باید خانم ها در جامعه ی ما به شکلی حاضر شوند که گویی همه روزه در حال رفتن به مجالس ختم هستند! خانم های چادری علاوه بر انتخاب لباس هایی به رنگ های روشن باید خوش رو و اجتماعی باشند و با محبت با اطرافیان برخورد کنند تا تصویر منفی ای از چادری ها به عنوان افرادی بد اخلاق و اخمو در ذهن مردم باقی نگذارند. خانم های چادری باید با استفاده از رنگ های ملایم و روشن به اطرافیان حس آرامش بدهند و دیگران را جذب حجاب و چادر کنند و در ذهن دیگران یاد و خاطره ای مثبت ایجاد کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *