#


خاص و شیک ترین مدل های حلقه نامزدی را بشناسید

حلقه نامزدی
12 اکتبر 2017 بدون نظر 1481 بازدید

خاص و شیک ترین مدل های حلقه نامزدی را بشناسید

خاص و شیک ترین مدل های حلقه نامزدی را بشناسید

یکی از مهمترین اتفاق هایی که در زندگی هر خانمی به وقوع می پیوندد نامزدی و ازدواج است ومهمترین رسومی که در این مراسمات اجرا می شود خرید حلقه مناسب است.

اغلب خانم ها و مردان اصولا به دنبال حلقه های ساده و کلاسیک می روند ولی افرادی هم وجود دارند که هیچ علاقه ای نسبت به مدل های تکراری و کلاسیک نداشته و به دنبال یک طرح خاص و متفاوت برای خود هستند و تمایل دارند زندگی خود را متفاوت تر از سایرین آغاز کنند.امروز در این مقاله مدل هایی از حلقه های نامزدی را معرفی کرده ایم که می تواند به عنوان یک گزینه خاص و متفاوت انتخاب شود.

حلقه نامزدی

حلقه نامزدی

حلقه با سنگ اوپال

سنگ اوپال از جمله سنگ های تزئینی که که در خود دارای رنگ هایی به خیره کنندگی رنگین کمان دارد. به کار بردن این سنگ زیبا و بی نطیر در کنار الماس سبب خلق یک اثر هنری تک و بی همتا خواهد شد. خانم های مشکل پسند می توانند حلقه نامزدی خود را ترکیبی از سنگ اوپال در کنار سنگ های درخشان الماس سفارش داده و خارق العاده باشند.

سنگ مورگانیت

سنگ تزئینی مورگانیت در گروه خانوادگی سنگ های زمرد و یاقوت آبی قرار دارد و رنگ آن صورتی است که کمی تن رنگ هلویی در آن ترکیب شده است. افرادی که به این رنگ علاقه دارند می توانند برای مراسم نامزدی خود می توانند حلقه ای با این سنگ را سفارش دهند البته باید این نکته را هم بدانید که سنگ مورگانیت دارای رنگ های دیگر هم در بازار موجود می باشد.

حلقه نامزدی

حلقه نامزدی

سنگ الماس اشکی

افرادی که دیگر علاقه ای به استفاده از سنگ های الماس به شکل مربع و دایره ندارند می توانند در مورد سنگ به کار رفته در حلقه نامزدی خود به سراغ برش اشکی الماس بروند. این مدل از الماس می تواند یک حلقه خاص و متفاوت را برای شما بسازد. البته باید بگوئیم در انتخاب سنگ اشکی هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد و می توانید از سنگ های دیگری که مورد علاقه تان است و در رنگ های متنوع وجود دارد یکی را برای ساخت حلقه خود سفارش دهید.

سنگ های رنگی

هنگامی که برای انتخاب سنگ زینتی مناسب به بازار می روید با تنوع بسیاری در طرح و رنگ سنگ ها مواجه می شوید. عقی و زمرد و یاقوت کبود و الماس زرد از جمله سنگ های زینتی رنگی هستند که می توانند یک حلقه نامزدی جذاب و متفاوت را برای شما درست کند که فقط مخصوص شما است.

حلقه نامزدی

حلقه نامزدی

سنگ ماه

سنگ های زینتی که به نام سنگ ماه وجود دارد دارای دوام و کیفیت بالاتری نسبت به سایر سنگ های زینتی دارد. درخششی که این سنگ دارد زمانی که در کنار پوست انگشت شما قرار می گیرد بسیار زیبا بوده و تمام دیده ها را خیره می کند.می توانید از این سنگ در کنار یک حلقه رزگلد استفاده کرده و یک حلقه فوق العاده استثنایی برای مراسم نامزدی خود داشته باشید. استفاده از این حلقه ها باعث می شود جذاب ترین و بینظیر ترین حلقه را برای مراسم نامزدی خود داشته و در مقایسه با دیگران خاص دیده شوید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *