#


حلقه نامزدی مناسب یادگاری برای یک عمر

حلقه نامزدی
4 دسامبر 2017 بدون نظر 1309 بازدید

حلقه نامزدی مناسب یادگاری برای یک عمر

حلقه نامزدی مناسب یادگاری برای یک عمر

حلقه ای که برای مراسم نامزدی خود انتخاب می کنید در واقع یادگاری ای است که قرار است سالیان زیادی از عمر خود را با آن سپری کنید. این یادگاری باید به گونه ای انتخاب شود که هر زمانی به آن نگاه می کنید بتواند روزهای خوبی را برای شما تداعی کرده و خاطرات شیرینی را به شما یادآوری کند. در انتخاب حلقه مناسب ویژگی های زیادی وجود دارد که هر کدام از آن ها بسیار مهم است و باید نسبت به آن ها توجه ویژه ای را داشت. با ما همراه باشید تا برخی از این موارد مهم و ضروری را به شما بیاموزیم تا بتوانید انتخاب خوبی را داشته باشید.

ـ عدم توجه به قیمت بالای حلقه

یکی از مهمترین اصول که برای خرید یک حلقه زیبا باید بسیار به آن توجه کرد ظرافت به کار رفته در طراحی و ساخت آن می باشد. در میان حلقه های مختلفی که در بازار وجود دارد اغلب حلقه های ظریف که کمی ساده تر از دیکر حلقه ها هستند بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. اصولا این دسته از حلقه ها در بین افراد از محبوبیت بیشتری نسبت به حلقه های گران قیمت با  طرح شلوغ برخوردار هستند.

حلقه نامزدی

حلقه نامزدی

افراد بسیاری هستند که ترجیح می دهند حلقه ای که انتخاب می کنند ساده تر باشد چراکه حلقه های ساده سالیان سال به روز هستند و هرگز از مد نخواهند افتاد در حالی که حلقه های گران قیمت که زرق و برق زیادی در طراحی آن ها به کار رفته پس از مدتی می توانند از مد افتاده و یا موجب دلزدگی افراد شوند.

حلقه های بسیاری وجود دارند که می توان در ظاهر آن ها تغییرات کوچکی را ایجاد کرد و تبدیل به یک مدل دیگر کرد. برخی دیگر از حلقه ها نیز هستند که جفت بوده و مورد استفاده مردان و زنان قرار می گیرد و افرادی که قصد دارند حلقه های مشابهی داشته باشند می توانند به سراغ این مدل از حلقه ها بروند. البته حواستان به برخی از حلقه های جفت باشد چراکه ممکن است حلقه ای که عروس به دست می کند کمی مردانه به نظر بیاید و یا بالعکس حلقه ای که دادماد به دست دارد کمی ظرافت زنانه داشته باشد پس باید هنگام خرید حلقه های ست به این نکته نیز توجه کافی داشته باشید.

ـ توجه کافی به سنگ و جواهرات به کار رفته بر روی حلقه

حلقه ها از نظر سنگ ها و جواهراتی که بر روی آن ها استفاده شده است تنوع بسیار زیادی دارند. در مورد برخی از آن ها از چند سنگ یا جواهر در کنار یکدیگر استفاده شده است اما در مورد برخی دیگر تنها یک سنگ قیمتی در قسمت مرکزی حلقه قرار دارد. با توجه به تنوعی که در مورد حلقه ها وجود دارد شما می توانید با در نظر گرفتن سلیقه و نظر خود از یک مدل مشابه استفاده نمائید و حلقه هایی که با یکدیگر ست هستند را برای خود و همسرتان خریداری نمائید.

حلقه نامزدی

حلقه نامزدی

یکی دیگر از مواردی که می توانید در مورد حلقه خود به آن توجه داشته باشید به کار گیری از سنگ های رنگی در کنار جواهرات است. هیچ لزومی ندارد که حلقه های شما حتما دارای نگینی از یاقوت و برلیان و الماس و سنگ های با ارزش دیگر باشد بلکه می توانید برای کاهش هزینه و در عین حال جذاب تر دیده شدن انگشتر از نگین های شیشه ای نیز در سفارش حلقه خود استفاده کنید.

سفارشی بودن حلقه

برای اینکه حلقه ای متناسب با دلخواه خود داشته باشید می توانید آن را سفارش دهید تا برای شما ساخته شود. افراد بسیاری هستند که در مورد حلقه نامزدی خود بسیار حساسیت دارند و هیچ کدام از مدل هایی را که در بازار وجود دارد را نمی پسندند. این دسته از زوج ها می توانند طرح مورد نظر خود را به جواهرساز معتبر بدهند و از او درخواست ساخت یک حلقه سفارشی و تک را داشته باشند. تبحری که جواهر ساز دارد بسیار مهم است چراکه ساخت یک حلقه ظریف و زیبا از عهده هر فردی بر نخواهد آمد و جواهر سازی که انتخاب می کنید باید در این زمینه تبحر بسیار زیادی را داشته باشد.

حلقه نامزدی

حلقه نامزدی

خرید حلقه ای که کمی بزرگتر است

هنگامی که اقدام به خرید حلقه می کنید باید به اندازه آن نیز توجه کافی داشته باشید چرا که قرار است سالیان زیادی این حلقه به همراه شما بوده و در انگشت شما قرار بگیرد. زمانی که می خواهید حلقه ای را انتخاب کنید بهتر است آن را طوری برگزینید که کمی از انگشت شما بزرگ تر باشد زیرا در طول سالیانی که قرار است از آن استفاده کنید ممکن است کمی نیز چاق شوید و حلقه به دست شما تنگ شود. اگر حلقه شما کمی بزرگتر باشد می توانید آن را تنگ کنید اما به دست داشتن حلقه ای که تنگ است به هیچ وجه صحنه جالبی را به همراه نخواهد داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *