#


جهان مد و پردرآمد ترین مدل های فعال در سال۲۰۱۷

29 دسامبر 2017 بدون نظر 3763 بازدید

جهان مد و پردرآمد ترین مدل های فعال در سال۲۰۱۷

جهان مد و پردرآمد ترین مدل های فعال در سال۲۰۱۷

دنیای مد دنیایی است که افراد بسیار زیادی در آن فعالیت می کنند که هر کدام به نوعی دارای خلاقیت و توانمندی می باشند و می توانند با تلاش و پشتکار خود در این عرصه به جایگاه بالایی دست پیدا کنند.

شاید شما نیز تمایل داشته باشید تا بدانید مدل های مشهوری که در این عرصه فعالیت می کنند چه افرادی هستند و درآمدی که در این زمینه داشته اند به چه میزان می باشد. امروز مقاله ای را آماده کرده ایم که در آن برخی از این مدل های مشهور و میزان درآمدشان را معرفی کرده ایم که در سال۲۰۱۷ فعالیت داشته اند.

کندال جنر

کندال جنر یکی از مدل های معروفی است که توانسته در سال۲۰۱۷ به درآمد۲۲ میلیون دلاری دست پیدا کند. البلته باید بگوئیم خانواده کندال همچون کارداشیان ها از افراد ثروتمند هستند اما این مدل معروف در زمینه فعالیت های مدلینگ خود به صورتی کاملا مستقل از خانواده اش و حمایت های آن ها عمل کرده است.

کندال جنر دارای۲۲ سال سن می باشد که در صفحه اینستاگرام خود هشتاد و پنج میلیون فالوور داشته است. این مدل معروف برای دست یابی به درآمد بالای خود با برندهای مشهوری همچون لاپرلا، آدیداس و چندین کمپانی مشهور دیگر قرارداد بسته و در کنار آن به تبلیغات در فضای مجازی هم مشغول است. تمام این برنامه های کاری موجب شده تا کندال جنر به عنوان یکی از مدل های مشهور سال۲۰۱۷ میلادی شناخته شود.

مدل معروف ژیزل بوندشن

ژیزل بوندشن در بیست سال اخیر فعالیت های بسیاری در عرصه مد داشته که موجب شده بیشتر از۱۲۰۰ عکس از او بر روی مجلات و بیلبوردها و سایت های مد و فشن دیده شود. این مدل معروف در سال های۲۰۰۲ تا۲۰۱۶ توانسته به درآمد بالایی نسبت به دیگر مانکن های جهان دست پیدا کند.

در حال حاضر بوندشن با داشتن۳۷ سال سن نمی تواند بر روی دفیله راه برود و از این کار بازنشست شده است اما همچنان با کمپانی هایی که به کار تولید عطر و کفش و جواهرات مشغول هستند قرارداهای بزرگی را می بندد که درآمد بالایی را برای او در پی دارند و موجب شده تا او به عنوان یکی از مشهورترین مدل های سال۲۰۱۷ شناخته شود.

کریسی تیگن مدلینگ سال۲۰۱۷

آمریکا در عرصه مد توانسته کمپانی ها و مدلینگ های بسیاری را معرفی کند که کریسی تیگن یکی از این مدل ها به شمار می رود. آغاز فعالیت تیگن در سال۲۰۱۰ میلادی بود که با مجله سپورتس ایلوستریتد کار مدلینگ خود را شروع کرد و تصویر او در سال۲۰۱۴ برای نخستین بار روی جلد این مجله ثبت شد.

این مدل تازه کار در طول سال هایی که فعالیت داشته توانسته با موفقیت عمل نماید و در حال حاضر نام او در لیست پر درآمدترین مدل های جهان آورده شود. او در زمینه محصولات آرایش و مراقبت و زیبایی مو فعالیت های بسیاری را داشته و یکی از مدلینگ های معروف کمپانی Tresemme و BECCA می باشد. درآمدی که کریسی تیگن در سال۲۰۱۷ داشته چیزی در حدود۱۳.۵ میلیون دلار می باشد که برای یک مدلینگ جوان رقم بسیار بالایی محسوب می شود.

آدریانا لیما

یکی از معروف ترین مدل های سال۲۰۱۷ آدریانا لیما می باشد که یک مدل برزیلی می باشد و از او به نام یکی از زیباترین مدل های برند ویکتوریا سکرت عنوان می شود. این مدل برزیلی در زمینه تبلیغات لوازم آرایشی نیز مدل معروفی شناخته می شود و در سن۱۵ سالگی توانسته به عنوان نفر اول رقابت های سوپر مدل برزیل انتخاب شود.

این مدل معروف زمانی که شانزده ساله بود در رقابت سوپر مدل های جهان توانست جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد و در حال حاضر به عنوان چهره معروفی در زمینه معرفی عطر شناخته می شود و با برندهایی همچون اسپرت مکس و مارک جاکوبز همکاری دارد. عقد قرارداد با این برندهای لوکس برای دست یابی به درآمد چند میلیون دلاری او کمک شایانی داشته است و موجب شده در سال۲۰۱۷ درآمدی بالغ بر۱۰.۵ میلیون دلار را به دست بیاورد.

جی جی حدید

در دنیای مد افراد بسیاری به عنوان مدلینگ فعالیت دارند که جی جی حدید و خواهرش بلا حدید دو تن از این مدل شناخته می شوند. این دو خواهر در سال۲۰۱۷ توانسته اند به درآمد بالایی دست پیدا کنند که در این بین تنها جی جی حدید توانسته درآمد۹.۵ میلیون دلاری را به نام خود ثبت کند. جی جی حدید دارای بیست و دو سال سن می باشد و در صفحه اینستاگرام خود دارای۳۷ میلیون فالوور است.

این مدل معروف طرفداران جوان زیادی دارد که به لطف آن ها موفق شده در دنیای مد و فشن به عنوان یک مدل پرآوازه شناخته شود. این مدلینگ جوان با برندهای لوکس بسیاری مانند مای بلاین و ووگو و همچنین برند تامی هیلفیگر همکاری داشته است که موفق شده در زمینه کاری خود به خوبی عمل نماید و کارهای مدلینگ خود را به بهترین شکل نشان دهد.

رزی هانتینگتون وایتلی

رزی هانتینگتون وایتلی به عنوان مدلی شناخته می شود که با وجود فرزند تازه به دنیا آمده خود هنوز هم فعالیت های مدلینگ خود را ادامه می دهد و تلاش در این عرصه را فراموش نکرده است. هانتینگتون وایتلی به عنوان مدل معروفی شناخته می شود که در زمینه معرفی کفش با برند Ugg همکاری داشته است.

این مدل مشهور تا کنون جواهرات بسیاری را که تولید شده برند Nirav Modi است را معرفی نموده است و به عنوان مدل عطر بربری نیز شناخته می شود. این مدل معروف با برند Paige نیز همکاری داشته است و در زمینه معرفی محصولات آرایشی و عطر کمپانی مارکس اند اسپنسر نیز با موفقیت عمل کرده است.

فعالیت و همکاری با این برندها موجب شده تا به درآمد۹.۵ میلیون دلاری در سال۲۰۱۷ دست پیدا کند و نام خود را در لیست پر درآمدترین مدل های معروف جهان قرار دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *