#


داشتن جذابیت مردانه به تبعیت از استایل جورج کلونی

جورج کلونی
10 اکتبر 2017 بدون نظر 1249 بازدید

داشتن جذابیت مردانه به تبعیت از استایل جورج کلونی

داشتن جذابیت مردانه به تبعیت از استایل جورج کلونی

جورج کلونی یکی از هنرپیشه های معروف هالیوود است که در شیک پوشی و لباس خوب پوشیدن همیشه زبانزد بوده است. امروز قصد داریم در این مقاله به چگونگی لباس شیک پوشیدن به سبک جورج کلونی بپردازیم. مطمئناً جورج کلونی به خاطر جذابیت مردانه ای که در صورت خود دارد و با سبک جذابی که برای لباس پوشیدن خود انتخاب می کند توانسته نظر افراد بسیاری از زنان و مردان را به خود جلب کند.

بخشی از زندگی کاری جورج کلونی

جورج تیموتی کلونی در خانواده ای معروف و پرآوازه در زمینه تجارت و هنر در شهر کنتاکی آمریکا و در سال ۱۹۶۱ میلادی چشم به جهان گشود. پدر او در زمینه مجری گری رادیو و تلویزیون فعالیت داشت. جورج گلونی هیچ تمایلی به درس خواندن و تحصیل نداشت و شالهای ابتدایی و دوره دبیرستان خود را در لکینگتون سپری کرده و برای اینکه بتواند تحصیلات دانشگاهی داشته باشد به شمال کنتاکی سفر کرد.

جورج کلونی

جورج کلونی

در سال ۱۹۷۹ میلادی جورج کلونی به عنوان دانشجوی روزنامه نگاری وارد دانشگاهی در شمال کنتاکی شد و در سال ۱۹۸۱ میلادی دانشگاه را رها کرده و سال بعد به خاطر ادامه تحصیل و پایان دادن به درس نیمه کاره خود وارد دانشگاه سینسینتی شد.
نینا بروس که به عنوان مدل و ملکه زیبایی پیشین آمریکا مادر جورج کلونی می باشد وهمسر او آمل علم الدین وکیل و فعال حقوق بشر است که اصالتا لبنانی می باشد.

اصول خوش پوشی جورج کلونی

ـ همیشه کت و شلوار یکی از اصول شیک پوشی است
جورج کلونی همیشه از کت و شلوارهایی استفاده می کند که اندازه و فیت تنش بوده و هماهنگی میان کت و شلوار را رعایت می کند. البته او همیشه از کت و شلوارهایی که ست هستند استفاده می کند. جورج کلونی در بیشتر مواردی که کت و شلوار پوشیده از یک پیراهن سفید برای استایل خوب داشتن استفاده می کند.

ـ از ترکیب رنگ سیاه و سفید استفاده می کند

افراد بسیاری هستند که اعتقاد دارند جورج کلونی یکی از شیک پوش ترین و خوشتیپ ترین افرادی است که بر روی کره زمین وجود داشته است. جورج کلونی همیشه سعی کرده در مراسم های رسمی که حضور دارد کت و شلوار مشکی به همراه پیراهن سفید بپوشد. باید در نظر داشته باشید که دو رنگ مشکی و سفید از جمله رنگ های محبوبی هستند که افراد مشهور و معروف بسیاری از آن در استایل خوداستفاده می کنند و سعی می کنند با کمک گرفتن از این دو رنگ زیبا و جذاب استایل خارق العاده ای برای خود بسازند. شما نیز می توانید به تبعیت از این اصل کلونی شیک پوش بوده و جذابیت استایل خود را ارتقا داده و در مراسم ها و میهمانی های رسمی حضور پیدا کنید.

جورج کلونی

جورج کلونی

ـ پوشیدن پیراهن مردانه دکمه دار یکی از اصول مهم در خوش پوشی است

یکی از مهمترین عوامل خوش تیپی و جذابیت جورج کلونی در پوشیدن پیراهن سفید دکمه دار است. جورج کلونی از جمله افرادی است که کمتر از تیشرت و لباس اسپرت استفاده می کند و همیشه سعی داشته یک تیپ و ظاهر رسمی و جذاب برای خود داشته باشد. او در اکثر استایل هایی که داشته پوشیدن پیراهن دکمه دار را فراموش نکرده و آن را یکی از مهمترین اصول شیک پوشی و جذابیت معرفی می کند.

ـ رنگ موی جورج کلونی طبیعی و رنگ نشده است

مردان بسیاری هستند که با دیدن چند تار موی سفید در بین موهای خود به سراغ رنگ کردن موهای خود می روند اما باید توجه داشته باشید که یکی از راههای جذاب تر دیده شدن مردان همین موهای خاکستری آنها می باشد. باید بدانید جورج کلونی هرگز موهای خود را رنگ نمی کند بنابراین اگر می خواهید همچون او جذاب و شیک پوش به نظر برسید بهتر است موهایتان را به رنگ طبیعی نگاه دارید. رنگ موی خاکستری همیشه جذابیت زیادی به چهره مردانه شما می بخشد پس بهتر است موهای خود را به همین رنگ باقی بگذارید بماند.

جورج کلونی

جورج کلونی

ـ کلونی از جلیقه در زیر کت و شلوار خود استفاده می کند

از موارد اصولی دیگری که جورج کلونی برای استایل جذاب خود استفاده می کند جلیقه کت و شلوار است. او همیشه در زیر کت خود و این مساله تاثیر بسیار زیادی در استایل خوب دارد. زمانی که از زیر کت خود جلیقه مخصوص کت می پوشید ظاهر خود را جذاب و تیپتان را بی نقص و زیبا نشان می دهید. اغلب هنرمندان از این جلیقه ها در زیر کت های خود استفاده می کنند تا جذابیتشان بیش از پیش نشان داده شود. جورج کلونی پنجاه و شش ساله جزو ان دسته از هنرمندانی است که سعی می کند در تمام لحظات جذابیت خود را حفظ کرده و آن را با سبک خاص پوشش خود نشان می دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *