#


جذابیت در استایل مردانه با پوشیدن اصولی کت چرم

کت چرم
10 اکتبر 2017 بدون نظر 2833 بازدید

جذابیت در استایل مردانه با پوشیدن اصولی کت چرم

جذابیت در استایل مردانه با پوشیدن اصولی کت چرم

یکی از بهترین لباس های مردانهه که هم یک سبک کلاسیک و جذاب داشته و هم اینکه همه کاره می باشد کت های چرم است. در سال های اولیه دهه ۱۹۰۰ میلادی مردان بسیاری به سمت خرید کت های چرم که یک لباس زمستانی مناسب بود جذب شدند و این لباس فوق العاده را مورد استفاده قرار دادند.

نیروهای مسلح آلمان نازی به عنوان اولین افرادی شناخته می شوند که از کت های چرم به رنگ قهوه ای در جنگ جهانی اول استفاده می کردند. پس از آن بود که به مرور زمان این کت های چرم به صورت یک لباس مناسب برای زمستان که بسیار در میان مردان محبوب بود درآمد.

در این مقاله قصد داریم چند اصل مهم را در مورد خرید یک کت چرم مردانه مناسب را بیان کنیم تا بتوانید با رعایت و به کار گیری این اصول بهترین انتخاب را داشته باشید.

کت چرم

کت چرم

سبک های اولیه کت چرمی

کت های چرمی در سال های اولیه رواج شان دارای سبک های مختلفی بودند که این سبک ها به مرور زمان کمی دستکاری شده و به شکل امروزی در اختیار افراد مختلفی قرار گرفته است.

ـ کت های چرمی موتورسواری

کت های چرمی که بیشتر به عنوان کت های موتورسواری شناخته می شوند دارای نام دیگری چون پرفکتو هستند که اغلب با این نام آن ها را می شناسند. این سبک کت های چرم در اصل یک کت چرم کوتاه بوده که بیشتر به رنگ مشکی وجود دارد و از برش هایی بر روی آن استفاده شده که با یک سری زیپ و دکمه هایی که بر روی آن وجود دارد تکمیل می شود. در مورد خصوصیات بارزی که این کت ها دارند باید به کوتاهی آن ها و تناسبی که با اندام بدن دارند و نیز وجود جیبی که به شکل D می باشد اشاره کرد. این کت ها دارای یقه دکمه دار بوده و یک زیپ در وسط دارند که از بالا تا پائین کشیده شده است.
آندسته از مردانی که به این سبک کت چرم علاقه دارند در مورد شلوار هماهنگ با آن می توانند به سراغ شلوارهای جین رفته و یک ست جذاب را با آن درست کنند.

ـ کت های چرم به سبک خلبانی

در مورد کت های چرم خلبانی باید بگوئیم از نظر قوانینی که در دنیای مد وجود دارد این کت ها به عنوان یکی از لباس های پرکاربرد مردانه برای محیط بیرون از خانه به شمار می روند. هر مردی می تواند یکی از این مدل کت ها را داشته و برای تیپ خوب داشتن از آن استفاده کند.

می توان از این کت های چرم خلبانی به همراه شلوار جین و یک تیشرت به رنگ سفید بپوشید و یا از یک پیراهن کتان به همراه آن استفاده کنید. این مدل از کتهای چرم به گونه ای هستند که می توان به سادگی آن را با کت عوض کرده و به همراه یک شلوار پارچه ای پوشید البته توجه داشته باشید که این کار را در مراسم عروسی انجام ندهید و برای این مجلس مهم از کت و شلوار استفاده کنید.

کت چرم

کت چرم

ـ کت های چرم بلند

کت های چرمی که به شکل بلند در بازار وجود دارند در اصل دارای چند جیب و یک کمربند در قسمت کمر خود هستند. برای بستن این مدل از کت های چرم یک چاک مخفی در نظر گرفته شده است و در مدل هایی که به رنگ قهوه ای هستند بسیار قابل قبول ترند. اگر این کت ها از کمر شما کمی پائین تر باشند بهتر می تواننداز شما در هوای سرد محافظت کرده و موجب گرم نگه داشتن شما می شوند. اگر در شهر و یا روستایی زندگی می کنید که هوا سرد است می توانید این مدل کت چرم را به عنوان یک استایل زمستانی زیبا در نظر گرفته و آنرا با یک شلوار جین و یک لباس بافت ضخیم پوشیده و برای تکمیل کردن استایل خود از یک جفت بوت چلسی هم استفاده کنید.

ـ کت های چرم ورزشی

کت های چرمی که مخصوص ورزش تهیه شده اند از کمترین برش برخوردار بوده و زیپ هایی در قسمت سینه آن ها تعبیه شده است. این مدل از کت ها دارای یک یقه نواری و دکمه دار است و برای پوشیدن مدل بسیار راحت و مناسبی می باشند و اجازه می دهند بدن به راحتی در آن حرکت کند.

این مدل از کت های چرم یک توصیه ویژه برای افرادی است که دارای سرشانه های پهن هستند. البته افرادی که دوست دارند از کت های چرم ضخیم استنفاده کنند نیز می توانند به سراغ این مدل از کت ها بروند. ظاهر شیک و ساده ای که این کت های چرم دارند باعث شده به سادگی بتوانید آن را با شلوارهای جین و تیشرت هایی که طرح ساده ای دارند ست کرده و از استایل خارق العاده ای برخوردار شوید.

کت چرم

کت چرم

ـ کت های چرم سنتی

در مورد کت های چرمی که سبک کلاسیک و سنتی دارند باید اعتراف کرد به عنوان پدر تمام کت های چرم شناخته می شوند و یک کت مناسب برای خلبانان به شمار می روند. در مدل های سنتی این کت ها اگر دقت کنید می بینید که از چرم گوسفند طراحی و تولید می شده اند. از آنجایی که کار این مدل کت های چرم تعادل گرما است پس بهتر است از پوشیدن لباس های اضافی امتناع ورزید.

در مورد پوشیدن این مدل از کت های چرم سعی کنید ظاهری ساده داشته و برای ایجاد هماهنگی با آن به سراغ شلوارهای ساده رفته ویک پیراهن بافت یا تیشرتی که به رنگ روشن است بروید. پوشیدن کت های چرم باعث می شود استایل زیبا و بینظیری داشته و خوش تیپ به نظر برسید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *