#


تاثیر لباس ست در شیک پوشی مردان

ست لباس مردانه
27 ژوئن 2017 بدون نظر 1057 بازدید

تاثیر لباس ست در شیک پوشی مردان

تاثیر لباس ست در شیک پوشی مردان

اصولاً مردان تمایل زیادی به پوشیدن پیراهن و شلوار به خصوص در فصل های گرم دارند؛اما گاهی تناسبی بین پیراهن و شلوار آن ها وجود ندارد و همین امر از جذابیتی که می توانند داشته باشند میکاهد.

قصد ما از بیان این مطلب معرفی مدل های مختلف ست کردن این پیراهن و شلوار است که می تواند شما را جذاب تر و شیک تر از حد معمول نشان دهید.

شاید ایجاد هماهنگی بین لباس ها از نظر برخی مردان بسیار سخت و دشوار باشد ولی ما راه کارهای مناسبی را به شما آموزش می دهیم تا به سادگی بتوانید این کار را انجام دهید.

مدل های ست لباس های مردانه

ست کردن پیراهن چهار خانه ریز با شلوار لی

از جمله لباس هایی که جدیداً بسیار مد شده و مورد توجه مردان قرار گرفته پیراهن های چهار خانه است.
آن دسته از مردانی که تمایلی به پوشیدن لباس هایی با رنگ های خیلی شاد و روشن ندارند می توانند از رنگ های تیره و خنثی این پیراهن و شلوارها استفاده کنند.

ایجاد هماهنگی بین پیراهن چهار خانه درشت و شلوار جین

یکی از زیباترین ست هایی که می توانید داشته باشید پوشیدن یک پیراهن چهار خانه و شلوار جین با رنگی تیره است. این ترکیب در صورتی زیباتر به نظر می رسد که رنگ سفید نیز در طرح پیراهن به کار رفته باشد.

پیشنهاد ما برای شما پوشیدن کفش قهوه ای است که می تواند یک استایل شیک را برای شما درست کند. برای اینکه در این ترکیب بتوانید به اصول دنیای مد پایبند باشید می توانید ساعت و کفش خود را با یکدیگر ست کنید.

ست کردن پیراهن کتان خاکستری و شلوار لی

ایجاد هماهنگی بین برخی لباس ها گاهی بسیار ساده است و شلوار جین جزو این دسته از لباس ها است که با طرح ها و رنگ های گوناگونی که دارد قابلیت هماهنگی با تمام لباس ها دارد.
یکی از ترکیبات زیبا ایجاد هماهنگی بین پیراهن خاکستری و شلوار جین تیره و کفشی به رنگ قهوه ای است که یک ترکیب فوق العاده است.

ست کردن پیراهن کتان سبز و شلوار جین مشکی

همیشه پوشیدن یک پیراهن کتان با شلوار جین می تواند یک ترکیب فوق العاده باشد و استایلی شیک را به شما ارمغان آورد. پوشیدن این ترکیب در جذابیت شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

ست کردن پیراهن جین آبی با شلوار کتان

ست لباس مردانه

ست لباس مردانه

یکی دیگر از ست هایی که به بهترین شکل خود را نشان می دهد ست پیراهن جینی که رنگ روشن داشته به همراه شلوار کتان تیره رنگ است.

رنگ آبی ای که در این ترکیب استفاده شده با یک شلوار تیره و کفش قهوه ای بسیار متناسب خواهد بود.شما با این ترکیب می توانید از کفشی به رنگ های مشکی و جیگری هم استفاده کنید.

ست پیراهن و تیشرت و شلوار جین مشکی

زمانی که می خواهید در تیپ خود از یک تیشرت سفید استفاده کنید بهترین لباس تکمیل کننده ظاهرتان پوشیدن یک پیراهن جین آبی و شلوار مشکی است که ترکیب رنگی فوق العاده ای را می سازد.

این ترکیب با کنتراست بالای خود ظاهر شما را بسیار متفاوت تر از دیگران نشان خواهد داد. پوشیدن پیراهن جین برای افرادی که به دنبال یک تیپ اسپرت هستند گزینه مناسبی به شمار می رود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *