#


تاریخچه پیدایش برند مارکس اند اسپنسر

مارکس اند اسپنسر
22 نوامبر 2017 يك نظر 1729 بازدید

تاریخچه پیدایش برند مارکس اند اسپنسر

تاریخچه پیدایش برند مارکس اند اسپنسر

کشور انگلیس همچون بسیاری از کشورهای دیگر در زمینه مد دارای برند های مشهوری است که تحولات عظیمی را در صنعت مد به وجود آورده اند. یکی از این برندهای معروف انگلیسی برند مارکس اند اسپنسر است که مایکل مارکس در سال۱۸۸۴ میلادی اقدام به تاسیس آن کرد. مایکل مرکس در آغاز کار خود مغازه کوچکی را اجاره کرد که در یک بازار محلی در شهر لیدز واقع شده بود. مایکل مارکس در ابتدای کار در مغازه استیجاری خود لوازم خرازی را به فروش می رساند و برای آن ها قیمت پائینی را در نظر گرفته بود.

به عنوان مثال او دکمه را به قیمت یک پنی در مغازه خود می فروخت. ده سال پس از افتتاح مغازه استیجاری مایکل مارکس با فردی به نام تامس اسپنسر که صندوق دار یک کمپانی عمده فروشی در زمینه لوازم بهداشتی بود همکاری و مشارکت خود را آغاز کرد.
نخستین فروشگاه مشترک مایکل مارکس و تامس اسپنسر در سال۱۹۰۴ میلادی تاسیس شد. این دو شریک تا سال۱۹۳۱ میلادی به کار فروش لباس مشغول بودند و زمانی که در کار فروش لباس توانستند سود بالایی را به دست بیاورند تصمیم گرفتند در فروشگاه خود قسمتی را هم به فروش مواد غذایی اختصاص دهند و در این زمینه نیز فعالیت گسترده ای را آغاز کردند.

مارکس اند اسپنسر

مارکس اند اسپنسر

از همان ابتدای کار برند مارکس اند اسپنسر لباس هایی که این برند به فروش می رساند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و به جرات می توان گفت در کیفیت بالای آن ها هیچ رقیبی وجود نداشت. این کیفیت بالای لباس موجب شد تا برند مارکس اند اسپنسر در سال۱۹۳۴ میلادی نخستین برندی شناخته شود که برای تولید پارچه با کیفیت مجهز به آزمایشگاه تست و تولید پارچه است و می تواند پارچه های با کیفیت بالایی را تولید نماید.

برند مارکس اند اسپنسر برای تولید پارچه خوب تحقیقات بسیار گسترده ای را انجام داده و در خصوص لباس خانم ها اندازه گیری را به صورت بسیار دقیقی انجام داده است. این دقت در سایز موجب شده این برند انگلیسی در سال۱۹۵۴ میلادی نخستین تولید کننده فعال در زمینه لباس شناخته شود که در مورد لباس های زنانه یک جدول دقیق سایز را ارائه داده است. فعالیت های این برند به اندازه ای گسترده است که با سرعت بالایی شعبه های مختلفی را در کشورهای جهان افتتاح می کرد. در فروشگاه هایی که به عنوان شعبه مارکس اند اسپنسر شناخته می شوند شما شاه دو بخش پوشاک و مواد غذایی خواهید بود که از توجه بسیاری برخوردار بوده و رونق بسیار زیادی را دارا می باشند.

برند مارکس اند اسپنسر نخستین فروش اینترنتی خود را در سال۱۹۹۹ میلادی آغاز کرد و همین امر موجب شد این برند در کشورهای دیگر نیز فروش داشته باشد و با موفقیت هرچه بیشتر به سمت جلو حرکت کند. این برند انگلیسی هنوز هم مانند سابق و روزهای آغازین فعالیت خود در زمینه تولید پوشاک کیفیت بالا را در نظر می گیرد و تمام تلاش خود را به کار بسته تا ملیت های مختلفی که در سراسر جهان وجود دارند و از محصولات این برند استفاده می کنند نهایت رضایت را داشته باشند.

مارکس اند اسپنسر

مارکس اند اسپنسر

این برند انگلیسی در زمینه تولید پوشاک همواره سعی کرده لباس هایی را تولید کند که علاوه بر داشتن کیفیت بالا از طرح های امروزی نیز در طراحی آن ها استفاده شده باشد. یکی دیگر از محصولاتی که این برند انگلیسی تولید می کند لباس زیر زنانه است که طرفداران بسیار زیادی را در کشورهای مختلف دارد. این برند جهانی برای اینکه بتواند در حفاظت از محیط زیست نیز نقش داشته باشد از پارچه های ارگانیک و طبیعی در تولید پوشاک خود استفاده می کند و سعی می کند در تولید محصولات خود به سراغ استفاده از منابع پایان پذیر نرود.

البته ناگفته نماند در بسیاری از کشورها این برند انگلیسی با نام مخفف شده ام اند اس هم معرفی شده اند و در حال حاضر تنها در کشور انگلستان دارای نهصد و هفتاد و نه شعبه می باشند. این برند انگلیسی موفق شده در کشورهای دیگر نیز چهارصد و پنجاه و چهار شعبه را دایر کند و محصولات خوب و با کیفیت خود را در اختیار مشتریان قرار دهد.

در حال حاضر فروشگاه های بسیاری هستن که از طریق اینترنتی نیز اقدام به فروش محصولات جذاب و با کیفیت این برند می کنند و اجازه می دهند افراد مختلفی که در سراسر جهان وجود دارند به تولیدات این برند معروف و معتبر انگلیسی دست پیدا کنند. برند انگلیسی مارس اند اسپنسر توانسته در زیمنه فروش پوشاک و مواد غذایی طی چند سال اخیر سود بسیار زیادی را به دست بیاورد که برای بندی که حدود دو سده از تاسیس آن می گذرد درآمد بالایی محسوب می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *