#


تابستان۲۰۱۸ و جدیدترین عینک های آفتابی برای افزایش جذابیت

12 فوریه 2018 بدون نظر 1881 بازدید

تابستان۲۰۱۸ و جدیدترین عینک های آفتابی برای افزایش جذابیت

عینک های آفتابی مد در سال۲۰۱۸ و تاثیر آن در جذابیت

هر روزه شاهد حضور عینک های آفتابی متنوعی در بازار هستیم که برای برخی پیشروی با مد کمی مشکل است؛ چرا که با توجه به عرضه طرح های جدید هر روز نمی توان یک عینک آفتابی را انتخاب کرد. در این مطلب قصد داریم برخی از جدیدترین عینک های آفتابی را معرفی نمائیم که در سال جاری مطرح شده اند و به عنوان مد توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرند.

عینک آفتابی با فریم بزرگ

مسلما شما نی زبه این مساله واقف هستید که هر چقدر سایز و اندازه عینک بزرگ تر باشد به همان میزان هم به چشم خواهد آمد. البته چند سالی می شود که کسی از این مدل از عینک ها استفاده نمی کند اما در سال جاری این مدل عینک های بزرگ مجددا مد شده اند و طرح های مختلفی از آن را خواهید دید. این مدل از عینک ها در طرح های مختلف مردانه و زنانه عرضه می شوند که می توانید با توجه به استایل خود آن ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قررار دهید. هیچ اهمیتی ندارد شما تا به حال از چه مدل عینکی و با چه اندازه و شکل فریمی استفاده می کردید بهتر است این نکته را بدانید که عینک هایی که دارای فریم های بزرگ هستند قابلیت هماهنگی با هر استایلی را دارند مخصوصا اگر رنگ فریم آن ها مشکی باشد. به کار بردن این فریم ها موجب می شود تا زیبایی ظاهری شما افزایش یافته و توجه تمام افراد به سمت صورت شما کشیده شود.

عینک های گربه ای

این مدل از عینک ها همیشه به عنوان مد شناخته می شوند اما در سال جاری استفاده بیشتری از آن ها خواهد شد. ظاهری که در حال حاضر دارند در مقایسه با مدل هایی که سال های قبل عرضه شده اند کمی متفاوت می باشد و می توان گفت طراحی ظریفی پیدا کرده اند و توانسته اند به حالتی کلاسیک دیده شوند.

عینک هایی با فریم کوچک

یکی دیگر از عینکی هایی که در سال جاری  بسیار به وسیله افراد استفاده خواهد شد و بر چشم دیگران خواهید دید عینک هایی هستند که دارای فریم کوچک می باشند. در اصل منبع الهام این مدل از عینک ها ستاره هایی مانند جی جی حدید، بلا حدید و همچنین کندال جنر می باشد که به زیبایی طراحی شده است.

البته این نکته را هم به خاطر داشته باشید که این عینک ها قابلیت این را ندارند که به خوبی از چشمان شما در برابر آفتاب محافظت کنند، به همین علت توصیه می کنیم از این فریم در مورد عینک های طبی استفاده نمائید.

عینک های تخت و زیبا

شاید پیش خودتان فکر کنید که عینک هایی با مدل تخت، در سال جاری به عنوان مد شناخته نمی شود چرا که ستاره هایی همانند کیم کارداشیان سالیان طولانی است که از این مدل عینک بر روی چشم هایشان استفاده می کنند اما اگر کمی به جزییات عینک هایی که در سال جدید روانه بازار شده است دقت داشته باشید متوجه خواهید شد که نسبت به سالهای گذشته تفاوت زیادی دارند. به عنوان نمونه فریم آن شبیهD  شده و یا پلی که بر روی عینک وجود دارد که اغلب یکی می باشد حالا دوتایی گشته است.

عینک با فریم گرد و بزرگ

عینک هایی که دارای فریم بزرگ و گردی است مورد توجه افراد بسیاری قرار دارد و استفاده از آن ها مدت های بسیاری است که در بین افراد دیده می شود. به عنوان مثال می توان از ژاکلین کندی اوناسیس نام برد که همسر جان اف کندی بوده و چندین سال گذشته از این مدل از عینک های آفتابی برای خود استفاده کرده و آن را به عنوان مد معرفی نموده است. هم اکنون نیز پس از سال ها یک بار دیگر این مدل از عینک ها مورد توجه طراحان عرصه مد و فشن قرار گرفته و مجددا وارد دنیای مد شده است. این مدل از عینک ها ویژگی های مخصوص به خود را دارد که می توان به هماهنگی آن با استایل های مختلف به ویژه استایل کلاسیک اشاره کرد. البته این را نیز باید عنوان کنیم که این مدل از عینک ها قادر هستند به خوبی در برابر نور خورشید از چشمه های شما محافظت نمایند.

عینک های سفید

برخی از عینک ها دارای فریم سفیدی هستند که موجب می شود تا افراد ظاهری متفاوت را برای خود داشته باشند. اگر علاقه مند هستید تا در استایل خود متفاوت تر دیده شوید بهتر است این دسته از عینک ها را برای خود انتخاب کرده و برای یک بار هم که شده آن را امتحان کنید تا متوجه تاثیری که در متفاوت نشان دادن استایل شما دارد بشوید.

عینک هایی با فریم زرد و نارنجی

در سال جاری عینک های مختلفی وارد بازار خواهد شد که یکی دیگر از آن ها عینک هایی هستند که دارای فریم زرد و نارنجی می باشند. این قبیل عینک ها بهترین گزینه برای استفاده در فصل های تابستان و پائیز به شمار می روند و موجب می شوند تا استایل متفاوتی از خود نشان دهید. اگر علاقه ای به استفاده از عینک های تمام رنگی ندارید بهتر است عینک هایی را انتخاب کنید که دارای فریمی با ترکیب رنگی زرد و نارنجی است که در کنار رنگ های تیره تری همچون مشکی و قهوه ای قرار گرفته اند.

عینک هایی با دسته طلایی

یکی از موارد بسیار مهمی که در جذابیت ظاهری شما تاثیر گذار است و اهمیت بسیار زیادی نیز دارد جزئیات می باشد. عینک هایی که دارای دسته طلایی رنگ است به عنوان یکی از زیباترین اکسسوری های موجود شناخته می شود. می توانید با استفاده از این مدل عینک آفتابی جذابیت ظاهری خود را ارتقا داده و سبکی خاص را برای خود به وجود بیاورید.

عینک با فریم رنگ خنثی

اگر انتخاب فریم عینک برایتان سخت و دشوار است و یا علاقه چندانی به استفاده از فریم های رنگی ندارید بهتر است به سراغ عینک هایی بروید که دارای فریمی با رنگ خنثی می باشد. افرادی که قصد دارند زیبایی طبیعی خود را به نمایش بگذارند می توانند از این دسته از عینک ها استفاده نموده و جذابیت ظاهری خود را افزایش دهند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *