#


برای خرید انواع دستکش به این نکات توجه کنید

7 می 2018 بدون نظر 1803 بازدید

برای خرید انواع دستکش به این نکات توجه کنید

نکاتی که برای خرید انواع دستکش باید به آن توجه کرد

همان طور که همه ی ما می دانیم لباس های نازکی که معمولا زیر لباس های گرم پوشیده می شوتد، تأثیر بسزایی در گرم و خشک نگه داشتن بدن دارند. بعضی از دستكش های ضد آب و عایقی دارای وزن بسیار زیادی بوده و سبب كند شدن و ایجاد محدودیت در حركت انگشتان و دست ها می شوند. ولی برای زمان هایی كه نمی‌خواهید با دست هایتان کار خاصی انجام دهید  اما در عین حال دوست دارید كه احساس گرمای بیشتری كنید، بهتر است كه از دستکش استفاده كنید.

باید بدانید که برای انتخاب دستکش مناسب باید به جنس آن نیز توجه داشته باشید به این دلیل كه سبب می شود انگشتان به آسانی حركت كنند یا این که حركت آن ها را با مشکل رو به رو می كند. پارچه هایی که جنس كشی دارند، معمولا حالت کششی بیشتری داشته بنابراین با این گونه از دستكش ها می شود فعالیت های بیشتری انجام داد.

به احتمال زیاد شما نیز از این که دستکش های مخصوص فصل سرد سال هستند انواع گوناگونی دارند آگاهی دارید، بعضی از آن ها كوتاه بوده و تنها تا مچ دست را می پوشانند و بعضی دیگر بلند هستند و حتی تا آرنج نیز بالا می آیند. چنانچه قصد دارید برای انجام فعالیت خاصی مانند ورزش کردن و یا اسکی کردن استفاده کنید بهتر است حتما به اندازه ی آن یعنی کوتاهی و یا بلند بودن آن دقت داشته باشید، به این دلیل كه نیاز دارید بخش های بیشتری از دست تان‌ را با استفاده از دستکش بپوشانید.

معمولا دستکش ها به گونه های خاص و ویژه ی در بازار موجود می باشند، به عنوان مثال بعضی از آنها ویژه ی كار کردن با دستگاه های لمسی می باشند به این معنی که بخش نوک انگشتان پدارای هیچ پوششی نیست . اغلب از دستكش های آستری و یا آن هایی که جنس نازک دارند زیر دستكش های كلفت و ضخیم پوشیده می شود تا موجب ایجاد گرمای بیشتری كنند. معمولا اشخاصی که می بایست در محیط های سرد برای زمان طولانی قرار داشته باشند باید به دنبال خرید دستكش هایی بروند که با پوشیدن آن ها گرمای بیشتری احساس شود و در برابر رطوبت عایق بندی داشته باشد. برای چنین زمان هایی بهتر است از دستکش هایی استفاده شود که جای کوچکی برای انگشت شست داشته و جای دیگری برای انگشتان بعدی داشته باشد، به این دلیل كه با پوشیدن آن ها در قسمت دستان احساس گرمای بیشتری خواهید کرد اما از سوی دیگر زمانی که انگشتان در كنار هم و در تماس هم قرار می گیرند، بعد از گذشت مدتی شروع به عرق كردن می كنند و مقداری رطوبت ایجاد می شود.

تنها راهی که می توانید به کمک آن این مشکل خود را حل کنید این است که در زیر دستکش ضخیم تان از یک دستکش با جنس نازک استفاده کنید تا از این طریق رطوبت میان انگشتان را به خود جذب کرده و باعث خشک نگاه داشتن دست ها شود. در مواقع رویارویی با سرمای اطراف، عروق و ر‌گ ها دچار انقباض شده  و خون به شکل محدودتری در بدن گردش می یابد در صورتی  كه بعضی از اعضای های اصلی بدن به پمپاژ كامل و دقیق خون در بدن احتیاج دارند. در این هنگام است که معمولا انگشتان دست و پا بی حس و كرخت می شوند حتی این كرختی به گوش ها نیز سرایت می كند تنها راه جلوگیری از این مسأله گرم نگاه داشتن بدن است.

اگر در مواقعی که هوا بسیار سرد است از دستکش، کلاه و شال گردن استفاده می توانید از بی حس شدن و ایجاد کرختی در اعضای بدن تان پیشگیری کنید، هرچند این اتفاق زمانی می افتد که نوع مناسب آنها خریداری کرده باشید. انتخاب درست این نوع از لباس ها بستگی به مکان زندگی شما و اندازه ی سرمای آن جا دارد. بعضی افراد تنها به جنبه زیبایی و مد اهمیت می دهند در صورتی كه به غیر از این نكته، آسان بودن كار و میزان مقاومت در برابر سرما نیز از نكات بسیار مهم است. اگر می خواهید در فصل سرد به اسكی و یا برف بازی بروید، نیاز به پوشش بیشتر دارید و یا حتی باید از پوشش ضدآب استفاده كنید. كرختی و بی حسی انگشتان دست ها و پاها آزاردهنده است و هر فردی را ناراحت می كند.

دستكش های پشمی

دستكش های پشمی دارای مقاومت بسیار زیادی بوده و برای استفاده در فصول سرد سال گزینه ی مناسبی می باشند. این دستكش ها علاوه بر این که سبک بوده همچنین در آنها پوست دست هایتان به آسانی نفس خواهد کشید و در عین حال نیز از ایجاد رطوبت و تعریق دست ها  نیز جلوگیری می كنند. دستكش های پشمی حجم كمی دارند ولی ایجاد گرمای بیش تری می كنند. در مواقعی که از این نوع دستکش ها استفاده می کنید می توانید به آسانی به تمام فعالیت های خود بپردازید و بدون محدودیت انگشتانتان را حرکت دهید حتی در سرمای شدید. اغلب دستكش های پشمی یک لایه نازک عایقی دارند تا مقاومت بیشتری در برابر رطوبت محیط داشته باشند. دستكش های پشمی از دستكش های ضدآب طبیعی هستند بنابراین در سرمای بسیار شدید چندان مناسب نیستند.

دستكش های عایقی

استفاده از این نوع دستکش ها نیز سبب می شود که دست های شما احساس گرمای بیش تری داشته باشند. همچنین به شکل کاملا طبیعی و یا مصنوعی عایق بندی شده اند. این گونه از دستكش ها دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر آب و هوای سرد بوده و در هر شرایط آب و هوایی دست ها را گرم نگاه می دارند. برای انجام ورزش های زمستانی مانند اسکی و غیره استفاده از این نوع دستکش ها گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.

دستكش های نازک و آستری

همان طور که همه ی ما می دانیم تمامی لباس هایی که جنس نازکی دارند هنگامی که در فصل سرد سال در زیر لباس های کلفت و ضخیم پوشیده شوند، تأثیر بسزایی در گرم کردن  و نیز خشک نگاه داشتن بدن دارند. معمولا دستكش های آستری نازک زیر دستكش های ضخیم پوشیده می شوند تا در مواقعی که هوا بسیار سرد باشد نیز دست ها را گرم نگاه دارند. این دستكش ها بسیار نازک بوده و از مواد كشی درست می شوند و به صورتی طراحی شده اند كه به دست ها می چسبند و احساس خشكی و راحتی به دست ها می دهند. وزن این دستكش ها بسیار سبک بوده و به آسانی می توان آن ها را در جیب ها جای داد، پس می توانند همواره همراه شما باشند.

دستكش های ضدآب

جنس دستکش های ضد آب معمولا از موادی می باشد که صنعتی و  مقاومت بسیار بالایی دارند و  اغلب برای روزهای بارانی، برفی و یا حتی سرد خشک نیز مناسب می باشند. این دستكش ها از نفوذ آب و رطوبت به داخل شان جلوگیری می كنند و حتی رطوبت و عرق انگشتان را نیز جذب می‌كنند اغلب دستكش های ضد آب،  ضد باد نیز هستند.

دستكش های مخصوص صفحات نمایشی لمسی

این نوع از دستکش ها علاوه بر این که موجب گرم نگه داشتن انگشتان می شوند، در عین حال كمک می كنند تا وسایل و ابزار لمسی پیرامون تان را نیز به راحتی مورد استفاده قرار دهید بدون آنكه مجبور شوید دستكش را از دست خود در آورید

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *