#


انتخاب گوشواره های بلند با توجه به اصول و قواعد خاص آن

انتخاب گوشواره
11 دسامبر 2017 2 نظر 1645 بازدید

انتخاب گوشواره های بلند با توجه به اصول و قواعد خاص آن

انتخاب گوشواره های بلند با توجه به اصول و قواعد خاص آن

یکی از مدل های قدیمی گوشواره که هنوز هم مورد استفاده قرار دارد و یکی از انواع کلاسیک گوشواره به شمار می رود و می توانید در عین زیبایی و جذابیت استایلی کلاسیک را برای علاقه مندان به این مدل از گوشواره ها به ارمغان بیاورد.

هنگام انتخاب گوشواره مناسب باید به عوامل بسیار زیادی توجه کرد که رنگ پوست و مدل مویی که دارید و حتی مدل لباسی که قصد پوشیدنش را دارید می تواند در انتخاب گوشواره مناسب تاثیر بسیار زیادی را داشته باشد. در این مطلب قصد داریم چند راهکار اصولی را برای انتخاب گوشواره مناسب در اختیار شما قرار دهیم تا بر اساس این اصول بتوانید مدل مناسبی از گوشواره ها را انتخاب کنید.

انتخاب گوشواره

انتخاب گوشواره

ـ توجه به رنگ پوست هنگام انتخاب گوشواره بلند

یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب گوشواره های بلند باید به آن توجه کرد رنگ پوست می باشد. خانم هایی که دارای رنگ پوست های سرد هستند بهتر است در مورد گوشواره بلند به سراغ رنگ های ارغوانی، قرمز و صورتی و یا گوشواره های سبز بروند.

آن دسته از خانم هایی هم که دارای رنگ پوستی گرم هستند می توانند از گوشواره هایی به رنگ نارنجی، زرد و قهوه ای و فیروزه ای و سبز مدل مناسبی را برای خود انتخاب کنند. این رنگ گوشواره ها می تواند بهترین گزینه برای خانم ها باشد و با توجه به رنگ پوست خود بهترین انتخاب را داشته باشند. اگر به این مورد دقت بسیاری داشته باشید می توانید استایل خود را جذاب تر نشان دهید.

ـ توجه به مدل مو هنگام انتخاب گوشواره بلند

هنگامی که برای خرید گوشواره های باریک و بلند اقدام می کنید بهتر است به مدل موی خود نیز دقت کافی داشته باشید. آن دسته از خانم هایی که دارای موهای بلند و صاف هستند در مورد گوشواره مناسب بهتر است مدل های بلند و آویزان را انتخاب کنند. چرا که این مدل از گوشواره ها بهترین انتخاب برای آن ها به شمارخواهد رفت. این مدل از گوشواره ها باعث می شود تا این دسته از خانم ها ظاهر زنانه تری برای خود داشته باشند و جذابیت خاصی به استایل خود ببخشند.

ـ در نظر گرفتن مناسبتی که قصد استفاده از گوشواره را دارید

همانطور که عنوان کردیم گوشواره های بلند باعث می شود تا ظاهر جذاب و پر از ظرافتی داشته باشید و همین مساله جذابیت شما را بیش از هر چیزی نشان خواهد داد. استفاده از گوشواره های بلند و کشیده بهترین انتخابی است که برای مراسمات مختلفی همچون نامزدی و عروسی مورد استفاده افراد قرار می گیرد.

با تمام جذابیتی که این گوشواره ها دارند باید این نکته را نیز در نظز بگیرید که هرگز از مد نخواهند افتاد و می توانید در هر مراسمی از آن ها استفاده کرده و با استایل خود هماهنگ کنید.

انتخاب گوشواره

انتخاب گوشواره

ـ انتخاب لباس مناسب با گوشواره های بلند

در مورد استفاده از گوشواره های بلند دست شما در انتخاب لباس باز است ولی باید توجه داشته باشید که یقه لباس نقش بسیار زیادی در دیده شدن گوشواره دارد. به همین دلیل اگر بخواهید گوشواره هایتان بهتر و بیشتر دیده شود باید از لباس هایی که دارای یقه های باز و یقه V هستند و یا لباس هایی که بدون بند هستند استفاده نمائید.

انتخاب گوشواره مناسب و ایجاد هماهنگی بین تمام عواملی که گفته شد می تواند استایل شما را جذاب تر از همیشه نشان دهد و با در نظر گرفتن این موضوع می توانید خود را شیک پوش تر و زیباتر از همیشه نشان دهید. البته فراموش نکنید انتخاب گوشواره مناسب به عوامل دیگری نیز بستگی دارد و هنگام انتخاب آن ها باید به جنس استفاده شده در تولیدآن نیز دقت کافی داشته باشید تا با انتخاب گوشواره ای که زیبایی بسیاری دارد موجب به وجود آمدن حساسیت برای خود نشوید. پس این مورد را نیز در نظر داشته باشید و با در نظر گرفتن تمام این موارد اقدام به خرید گوشواره ای مناسب نمائید تا بتوانید جذابیت و زیبایی خود را نیز حفظ نمائید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *