#


آشنایی با پرطرفدار ترین برندهای کتانی در جهان

10 مارس 2018 بدون نظر 2967 بازدید

آشنایی با پرطرفدار ترین برندهای کتانی در جهان

شناخت برندهای معتبر و پرطرفدار کتانی در جهان

جالب است بدانید در دنیای امروز کفش های کتانی جای خود را در دنیای مد و فشن بازترکرده اند به طوری که بزرگترین  برندهای جهان  در تولید کفش ها شروع به رقابت گسترده جهت تولید کتانی با هم کرده اند. برای مثال برند تام فورد که تخصص اش در تولید لباس های شب است، وقت و انرژی بسیاری را برای تولید بهترین نوع کتانی ها به کار می گیرد.

 مطمئنا شما هم به دنبال کفش ها و یا کتانی هایی با کیفیت خوب و در عین حال زیبا و منحصر بفرد هستید؟ به مجموعه مطالبی که در این جا برای شما جمع آوری کرده ایم نگاهی بیاندازید. کتانی ها یی که بیشترین طرفداران را به خود جذب کرده اندعبارتند از:

کتانی سفید

کتانی های سفید، کتانی هایی به سبک مینیمالیست، از وقتی که برندهایی مانند«Newman»، «Dean» و «McQueen» وارد عرصه مد و فشن شدند و نخستین نمونه های پر طرافدار کتانی های سفید خود را وارد بازار کردند، مورد استقبال قرار گرفتند. امروزه نیز زمانی که صحبت از کتانی های سفید رنگ می شود، برند مشهور دیگری چون « adidas’ Stan Smith» رقیبان  خود را شکست داده و در حال حاضر حرف اول را می زند. و بیشترین مشتری را در دنیای کتانی دارد.

از آنجا که کتانی های سفید طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است، برندهای دیگری نیز، از « Common Projects» مدل « Achilles Low» گرفته تا «ETQ»، «Filling Pieces» و « John Lobb» دست به کار شدند و محصولات خود را روانه بازار کرده اند.

شما چه نظری  در مورد «Converse» های سفید دارید؟ یا حتی برندهایی چون «Jack Purcell» و «Chuck Taylor» که بسیار مورد توجه طراحان مد و فشن قرار گرفته اند؟ یکی از دلایلی که مردم طرفدار کتانی های سفید هستند این است که کتانی سفید هیچ موقع از مد نمی افتد و شما می توانید آن ها را برای مدت زیادی بپوشید.

در صورتی که به این مدل کفش ها علاقه دارید و قصد خرید آن ها را دارید، فقط باید حواس تان باشد که همیشه آن ها را تمیز نگه دارید. محصول مراقبت از کفش «Jason Markk» می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

کتانی های رنگی

ازانواع دیگری از کتانی هاست واگر به دنبال کفش هایی جذاب تر می گردید، ما پیش از همه کفش ها مدل «x Pharrell Supercolour»  آدیداس را به شما معرفی می کنیم.

به همان اندازه  که کتانی های سفید طرفدار دارند، کتانی های رنگی نیز جای خود را میان مردم باز کرده اند. به عنوان مثال کفش های تک رنگ فانتزی مانند «Independence Day Air Force 1 VT»، « Sock Darts»، « sleek Air Huaraches» یا «NM ‘Hot Lava» ، که رنگ بندی  متنوع و فراوانی دارند و آن قدر چشمگیرند که هر فرد را با هر سلیقه ای خشنود و راضی نگه خواهند داشت. کتانی های تک رنگ از آن جهات که هیچ گاه از مد نمی افتند، انتخاب خوبی برای افرادی است که از پوشیدن کتانی های رنگی خجالت نمی کشند.

در بین همه ی برندهایی که اسم  برده ایم، باز هم نام آدیداس در رتبه نخست لیست قرار دارد و این برند در تمام کشورها و حتی شهرهای کوچک نیزشعبه دارد، این شرکت برای بارنخستین بار رنگ های آبی، بنفش و زرد را تحت عنوان « Originals Superstar City» تولید کرد ولی  بعدها با همکاری طراح برند «Belgian» به نام راف سیمونز، رنگ قرمز را نیز به کلکسیون  کفش های خود اضافه کرد.

اما نوآوری طراحان تنها به ایجاد تنوع در رنگ های کتانی محدود نمی گردد، بلکه آن ها این بار بیشترین تمرکز و توجه خود را بر طرح کفش ها قرار داده اند. برندهایی همچون «Asics»، «Reebok»، «adidas » و «Visvim» پرچم داران این سبک بوده اند. آن ها از سادگی دست کشیدند و با ارائه طرح هایی متنوع ، چون ستاره ای در دنیای مد درخشیدند. در کنار آن ها برندهای لوکس دیگری مانند «Nike» با طرح هاوایی و « Pharrell» با طرح گل های بهاری، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند.

کتانی های کف پلاستیکی

کارایی داشتن این مدل از کفش های کتانی به دلیل داشتن خاصیت  کف آدامسی یا کف پلاستیکی آن ها می باشد. این کفش ها با لایه های پلاستیکی که در زیر آن ها قرار دارد، مخصوص ورزش هایی می باشد که در فضای بسته انجام می شوند، و خوبی آنها به این دلیل است که پس از قدم زدن در اتاق یا سالن های ورزشی، اطمینان خواهید داشت که رد پایتان بر روی زمین نخواهد افتاد. « adidas’ Gazelle»، « Hamburg»،«Nike» مدل « Triple White & Gum» و مدل های «Samba» جزو این دسته از کفش ها قرار می گیرند.

«Air Trainer 3»، «Kobe 10 Mid» و «Air Max 90» از جذاب ترین مدل های این نوع کفش هستند. البته جا دارد که از مدل های کف پلاستیکی « Air Huarache Light» و « Jordan Brand» که در میان طرافداران خود جا باز کرده اند، هم یاد کنیم.

خلاقانه ترین مدل کف پلاسیکی که تا کنون دیده ایم، کفش «Saucony» است که با رنگی شبیه به بستنی، دل بسیاری از خانم ها را برده است.

کفش های بافت دار

در خصوص کفش های کتانی تنها رنگ و طرح آن ها نیست که به صورت مداوم تغییر پیدا می کند بلکه شما این امکان را دارید کفش های گوناگون را با بافت های متفاوت مشاهده نمائید. به عنوان نمونه برندهای زیادی هستند که طرح چوب پنبه ای را در تولیدات خود انتخاب کرده اند. « Nike» هم یکی از این برندها می باشد که این طرح را روی برخی از کفش های خود همچون«Air Force 1»، «Blazer Mid»، «SB Janoski» و «Air Max 90» به کار برده است.

اگر کمی لاکچری تر به این مساله بنگریم، بهتر است به سراغ کتانی های پوست ماری برویم که جذابیت بیشتری را ایجاد می کنند. این مدل از کتانی ها به سرعت جای خود را در بین محصولات دنیای مد و فشن باز کرده و طرفداران خاص خود را به دست آورده اند. «Balenciaga» و «Gucci» از جمله برندهایی هستند که از پوست خزندگان برای کفش های خود استفاده می کنند و ظاهری متفاوت تر به محصولات خود داده اند. البته «Nike» هم کنار نکشید و مدل «Air Python» را روانه بازار کرد.

اگر علاقه ای به کفش های پوستی ندارید، بهتر است به سراغ کفش های مویی رفته و از بین آن ها یکی را انتخاب کنید. این مدل از کفش ها انتخاب خوبی می باشد و می تواند به عنوان جانشینی مناسب برای طرح های پوستی ضخیم و زبر به کار رود. این طرح از کفش ها را می توانید در کفش « Adidas’ Campus 80s» که به رنگ خاکستری است و کفش هایی مانند«Rick Owens» و «Dolce & Gabbana» ببینید و برای خود گزینه مناسبی را انتخاب نمائید.

اما در این بین مدلی که مورد پسند و توصیه ما می باشد کفش « Axel Arigato» است که با وجود اینکه نسبت به دیگر مدل ها و کفش ها شهرت بسیار کمی دارد اما طرحی زیبا و منحصر بفرد را دارا می باشد که می تواند مورد پسند هر فردی قرار بگیرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *