#


آشنایی با مایکل کورس طراح اسپرت دنیای مد

طراح اسپرت
6 دسامبر 2017 بدون نظر 1529 بازدید

آشنایی با مایکل کورس طراح اسپرت دنیای مد

آشنایی با مایکل کورس طراح اسپرت دنیای مد

آمریکا مهد ظهور طراحان به نام بسیاری است که توانسته اند طرح های خوب و جذابی را وارد دنیای مد نمایند. یکی از این طراحان مشهور آمریکایی مایکل کورس است که در تاریخ۹ آگوست سال۱۹۵۹ میلادی متولد شد. زادگاه مایکل کورس شهر نیویورک آمریکا می باشد. این طراح مشهور آمریکایی در زمینه طراحی لباس های اسپرت که مخصوص زنان است توانسته شهرت بسیار زیادی را برای خود کسب کند و اصولا او را به دلیل طراحی این سبک لباس های زنانه می شناسند.

او از دوران کودکی به طراحی لباس علاقه زیادی داشت و در نهایت در دوران نوجوانی موفق شد لباسی را طراحی نماید که آن را با نام پروانه آهنین به سایرین معرفی می کرد. طراحی این لباس و علاقه ای که مایکل کورس به این کار داشت موجب شد او تحصیل خود را نیمه کاره رها کرده و به دنبال کار طراحی رفته و محصولاتی را که خود طراحی می کرد در معرض فروش قرار می داد.

طراح اسپرت

طراح اسپرت

مایکل کورس در سال۱۹۸۱ میلادی موفق شد نخستین خط تولید لباس هایی را که مخصوص بانوان بود به راه بیاندازد. چهار سال پس از افتتاح اولین خط تولید مایکل کورس در حرفه خود با یک ورشکستگی بزرگ روبه رو شد اما او میدان را رها نکرده و در سال۱۹۹۳ کار خود را مجددا شروع کرد ولی این بار تصمیم گرفت تمرکز خود را بر روی تولید لباس هایی بگذارد که قیمت ارزان تری نسبت به دیگر محصولات داشته باشند.

مایکل کورس برای اینکه بتواند تولیدات خود را معرفی نماید از سلین که یک مدل فرانسوی بود استفاده کرد و توانست جایگاه خود را در بازار لباس زنانه به خوبی پیدا کند.

مایکل کورس در زمینه تولید لباس برای مردان نیز موفق شده تولیدات با کیفیتی را ارائه کند و در سال۲۰۰۲ خط تولیدی را نیز برای تولید لباس های مردانه به راه انداخت. کیف و کفش به همراه اکسسوری های مردانه و شلوار جین های با کیفیت از جمله تولیداتی هستند که کورس برای مردان تولید کرده است. مایکل کورس در تولیدات خود همواره سعی کرده طرح های جذابی را داشته باشد که مورد توجه افراد با سلیقه های مختلف قرار بگیرد.

این طراح مشهور آمریکایی در سال۱۹۹۹ میلادی موفق به دریافت جایزه CFDA شد که این جایزه برای طراحی های زیبای او در زمینه لباس زنانه بود. چند سال بعد یعنی در سال۲۰۰۳ مایکل کورس مجددا موفق به دریافت این جایزه شد اما این بار به خاطر طراحی لباس آقایان به آن دست پیدا کرد.

طراح اسپرت

طراح اسپرت

لباس هایی که مایکل کورس طراحی کرده تا به حال مورد استفاده افراد سرشناس بسیاری قرار گرفته است. در واقع می توان گفت این طراح خلاق لباس افراد مشهور بسیاری همچون جنیفر لوپز، میشائیل اوباما و همچنین کاترین زتاجونز را طراحی کرده است که این لباس ها به عنوان طراحی های خاص او به شمار می روند. طراحی های جذاب و بینظیری که مایکل کورس داشته موجب شده به درآمدی بیش از یک میلیارد دلار دست پیدا کند. این میزان دارایی در سال۲۰۱۴ میلادی از سوی مجله فوربس تخمین زده شده است.

مایکل کورس هنوز هم طراحی های زیبا و خلاقانه ای را به ارمغان می آورد که موجب شده است افراد بسیاری در سراسر جهان طرفدار طرح های او باشند و بسیاری از این طرح ها مورد استفاده افراد در جوامع مختلف قرار گرفته است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *