#


آشنایی با شلوار جین مردانه مد سال۲۰۱۸

12 مارس 2018 بدون نظر 2059 بازدید

آشنایی با شلوار جین مردانه مد سال۲۰۱۸

شناخت شلوار جین مردانه مد سال۲۰۱۸

شلوارهای جین یکی از مدل هایی هستند که هیچ وقت از مد نیفتاده و در دنیای مد جایگاه خاصی را برای خود پیدا کرده اند و به وسیله افراد بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. هر ساله رنگ های خاصی از این شلوارها به عنوان مد بیشترین استفاده را دارند که در این مطلب قصد داریم برخی از آن ها را نام ببریم تا آشنایی بیشتری با آن ها داشته باشید. همیشه تنها مدل و رنگ شلوارهای جین است که هر ساله دچار تغییرات می شود و می تواند استایل زیبایی را برای افراد به وجود بیاورد. توجه به رنگ و مدل شلوارهای جین موجب می شود تا ظاهری شیک پوش و جذاب را از خود نشان دهید.

به طور مثال شلوار جین هایی که به رنگ روشن هستند در تابستان و و شلوار جین هایی به رنگ تیره بهترین گزینه برای فصل زمشتان به شمار می آیند. فصل بهار نیز از این قاعده مستثنی نبوده و رنگ ها و مدل های مخصوص به خود را دارد که در ادامه به برخی از این رنگ ها و مدل ها اشاره خواهیم کرد تا بتوانید در بهار پیش رو مدل مناسبی را برای خود انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

شلوار جین دبل جین

شلوارهای دبل جین، نام خود را از جاستین تیمبرلیک ایده گرفته اند. جاستین تمایل بسیار زیادی به استفاده از لباس های جین دارد، به گونه ای که به غیر از شلوار جین، بلوز و یا کت جین را نیز در کنار این مدل از شلوارها مورد استفاده قرار می دهد. البته ناگفته نماند که پوشیدن این سبک از لباس ها ساده نمی باشد، چرا که با یک انتخاب نادرست، به راحتی می تواند ظاهر شما خسته کننده نشان دهد و استایل شما را خراب کند. در صورتی که تمایل دارید به ظاهر خود تنوع داده و بر اساس مد روز جلو بروید، باید گاهی ریسک کرده و طرح های جدید را هم امتحان نمائید. برای استفاده از دبل جین، شما باید از شلوار و تی شرتی که از جنس جین است انتخاب نمائید اما به خاطر داشته باشید رنگ آن نیز دارای اهمیت بسیاری می باشد و باید به این نکته نیز توجه کافی داشته باشید.

برای این که بتوانید ظاهر خسته کننده و یکدست خود را تغییر دهید، رنگ قسمت بالاتنه لباس را بر عکس رنگ شلوار در نظر بگیرید. به طور مثال چنانچه شلوار جین شما به رنگ آبی تیره بود، تی شرت خود را باید به رنگ آبی کمرنگ انتخاب نمائید و یا برعکس تیشرتی به رنگ تیره و شلوار خود را باید به رنگ روشن انتخاب کنید. چنانچه شلوار و بلوز شما هم رنگ است، از لباسی با رنگ دیگر، همچون پیراهن استفاده کنید و در ظاهر خود کمی تنوع ایجاد کنید. برای این کار پیراهنی که به رنگ سفید است بهترین گزینه خواهد بود و می تواند ظاهر بسیار خوبی را برای شما به وجود بیاورد.

شلوار جین خاکستری رنگ

طرح های جدیدی از شلوارهای جین که به رنگ خاکستری است در راه می باشد، به همین دلیل اگر از شلوارهای جینی که به رنگ آبی است دلزده شده اید، زمان آن رسیده تغییر و تحولی شگرف را ایجاد کنید. در طول سال های اخیر، شلوارهای جین خاکستری کمی از دنیای مد دور مانده بودند اما بهار سال جاری مجددا این مدل از شلوارها مورد توجه طراحان مد قرار گرفته اند و با طرح های جدید وارد دنیای مد گشته اند.

از آنجا که این مدل از شلوارها دارای سبک اسپورت می باشند، بهترین کار این است که آن را به همراه تی شرت استفاده کنید و یا در روزهای سرد در کنار یک هودی ست کرده و استایل زیبایی را از خود نشان دهید. البته در خصوص رنگ کفش تان نیز باید توجه کافی داشته باشید و رنگ مناسبی را به همراه آن انتخاب نمائید. اگر تمایل دارید شلوار جین تان بیش از هر زمانی به چشم بیاید، کفشی که می پوشید بهتر است رنگ تیره داشته باشد تا بتواند ترکیب زیبایی را برای شما فراهم کند.

شلوار جین سفید

مردان تمایل زیادی به پوشیدن شلوارهای به رنگ سفید ندارند، به علت این که خیلی سریع کثیف می شود و لکه پذیری بالایی دارد و باید برای نشستن در هر محل و فضایی مراقب آن ها بود. در صورتی که تمایل به متفاوت بودن و شیک پوشی در سال جدید دارید، این رنگ از شلوارها را نیز امتحان نموده و بپوشید. استفاده از شلوار سفید، نه تنها موجب می شود شما مد روز پیش بروید، بلکه به خاطر رنگ روشنی که دارد، گزینه مناسبی برای استفاده در فصل های گرم سال خواهد بود و می تواند ظاهر زیبایی را برای شما ایجاد کند.

به دلیل این که رنگ خنثی این مدل از شلوارها به سادگی می تواند با لباس هایی به رنگ دیگر ست شود، این امکان را برای شما فراهم می کند تا آن را با رنگ مورد علاقه خود ست کرده و مورد استفاده قرار دهید. شلوار جین سفید موجب می شود ظاهری کلاسیک برای شما به وجود بیاید و برای پوشیدن در میهمانی ها و مراسم رسمی گزینه بسیار خوبی خواهد بود و می تواند شیک پوشی شما را به خوبی نشان داده و چهره ای متفاوت از شما ایجاد کند.

شلوارهای جین دمپا برگردان

مطمئنا به خاطر دارید که سالها پیش شلوارهای جین را به قدری بلند می دوختند که بر روی زمین نیز امتداد داشت! اما در حال حاضراز این شلوارها خبری نمی باشد و هر اندازه که شلوار اندازه تن باشد، به همان اندازه نیز زیباتر دیده خواهد شد. یکی از طرح هایی که در بهار۲۰۱۸ مد می شود شلوار جین دمپا برگردان می باشد که زیبایی بسیاری را برای کاربران فراهم می کند. با این کار شما حالت متنوعی را برای ظاهر خود ایجاد خواهید کرد.

به دلیل آنکه تقریبا بیشتر شلوار جین ها دارای قد بلندتری از پاهای ما می باشد، به سادگی می توانید دمپای آن را برگردانده و مود استفاده قرار دهید. تنها کافی ست که لبه شلوار خود را تا روی قوزک پا برگردانده و آن را بپوشید، پس از این می توانید تاثیر آن را در تمام ظاهر خود  به خوبی احساس کنید. به دلیل این که این تیپ اسپورت می باشد، این امکان را دارید که آن را با اسنیکر بپوشید و یا برای روزهای سرد، به همراه بوت، ست کرده و استایل زیبایی را برای خود به وجود بیاورید.

شلوار جین با طرح پاره

چند وقتی است که شلوارهای جین پاره وارد دنیای مد شده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته اند. بهار۲۰۱۸ هم این طرح از شلوارها را همچون قبل در پای بسیاری از مردان مشاهده خواهید کرد. این طرح از شلوارها را هر کسی دوست نمی دارد، اما شاید شما در زمره آن دسته از افرادی قرار داشته باشید که تمایل دارید برای یکبار هم که شده آن را امتحان کنید. برای دست یابی به این هدف، از پوشیدن تی شرت هایی که طرح شلوغی دارند به همراه این مدل از شلوارها اجتناب نمائید. به عبارت دیگر، هر اندازه دیگر لباس های شما طرح ساده تری داشته باشد، بهترین ترکیب ایجاد خواهد شد. برای مردانی که تیپ اسپورت را دوست دارند و علاقه زیادی به مد و فشن دارند، می توانند از این شلوارها به عنوان یک انتخاب خوب استفاده نمایند و مطمئن باشند که استایل زیبایی را از خود نشان خواهند داد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *