#


آشنایی با ساعت مچی های مردانه که جذابیت استایل شما را ارتقا می دهد

30 دسامبر 2017 بدون نظر 3007 بازدید

آشنایی با ساعت مچی های مردانه که جذابیت استایل شما را ارتقا می دهد

آشنایی با ساعت مچی های مردانه که جذابیت استایل شما را ارتقا می دهد

در دنیای ساعت های مچی برندهای مختلفی در حال فعالیت هستند که برخی از آن ها نام و آوازه بلندتری نسبت به دیگر کمپانی ها دارند. در این مقاله قصد داریم چند ساعت مچی مردانه را که شهرت بسیاری در جهان دارند و توانسته اند محصولات با کیفیتی را به مشتریان عرضه کنند معرفی کرده ایم که می توانید از آن ها استفاده کرده و جذابیت استایل خود را به شکلی منحصر بفرد ازتقا دهید.

ساعت مچی سیکو

یکی از کمپانی های ساعت سازی ژاپنی کمپانی سیکو می باشد که توانسته در زمینه استفاده از تکنولوژی کوارتز به عنوان یک کمپانی پیشتاز عمل نماید. این کمپانی درست در زمانی که شرکت های سازنده ساعت دست از ساخت ساعت های مکانیکی برداشته بودند و به سراغ ساعت های باتری دار رفتند تحول بزرگی را در صنعت ساعت سازی به وجود آورد و ساعت های سری کینتیک را معرفی نمود و با این کار نهایت هنرمندی و خلاقیت خود را نشان داد. این سری از ساعت ها یک مجموعه بزرگ از ساعت های کوارتزی بودند که به هنگام حرکت دادن دست می توانستند شارژ شوند و کار را برای کاربر بسیار راحت کرده بودند.

ساعت مچی شینولا

کمپانی شینولا در دیترویت و در سال۱۹۰۷ میلادی افتتاح شد و اوج شهرت این شرکت در جنگ جهانی اول و دوم بود که علت این شهرت نیز عرضه واکس کفش می باشد. این کمپانی در سال۲۰۰۱ میلادی نام خود را به کمپانی بدراک منیوفکچرینگ فروخته شد و فعالیت های برند شینولا با این کار آغاز شد.

این کمپانی به صورت رسمی در سال۲۰۱۱ تاسیس شده و این در حالی بود که در آن زمان هیچ کمپانی آمریکایی فعال در عرصه ساعت سازی از سال های آخر دهه۱۹۶۰ میلادی نتوانسته بود در زیمنه تولید ساعت به صورت انبوه فعالیت کند.

افرادی که در کارخانه های شینولا در حال فعالیت هستند در تولید این ساعت های مچی دقت بسیار زیادی را به خرج می دهند تا کلیه قطعات آن با دقت در کنار یکدیگر قرار گرفته و محصولی که در نهایت تولید می شود بتواند کیفیت بسیار بالایی را داشته باشد و بتواند با رقبای اروپایی خود به رقابت پرداخته و چه بسا از آن ها پیشی نیز بگیرد.

ساعت های تری وا

زمانی که از ساعت های مچی تری وا استفاده نمائید طراحی اسکاندیناوی و مینیمالیست آن را به زیبایی هرچه تمام تر خواهید دید. برند سوئدی تری وا توانسته در زمینه تولید ساعت های مچی مردانه مدل های متنوعی را وارد بازارهای جهانی کند.

اگر به ساعت های این برند نگاه کنید صفحه سفید و زیبای آن به همراه کرنومترهایی که در طراحی آن ها از روکش طلا استفاده شده است و بندهای استیل و چرمی موجب جلب توجه شما خواهد شد. این ساعت ها یک ظاهر و استایل کاملا متفاوت و مدرن را برای شما به وجود خواهند آورد و می توانند پاسخگوی با کیفیتی باشند.

ساعت اسکاگن

برند اسکاگن که نام خود را از شهری به همین نام در دانمارک گرفته است در سال۱۹۸۹ میلادی پایه گذاری شده است و فعالیت های خود را در زمینه تولید سشاعت های مچی با کیفیت آغاز نموده است. این برند هم اکنون در بیش از هشتاد کشور جهان محصولات خود را ارائه کرده است و تنها به تولید ساعت اکتفا نکرده و وارد دنیای جواهرات و لوازم جانبی شیک نیز گشته است.

ساعت های برند جانگنز

برند جانگنز در سال۱۸۶۱ میلادی افتتاح شده است و از سال ۱۹۲۷ میلادی نیز وارد دنیای ساعت های مچی گشته و در این زمینه نیز تولیدات خوب و با کیفیتی را ارائه داده است.

یکی از طراحان خوش ذوق این برند آلمانی بود و با نام مکس بیل که از مدرسه باو هاوس فارغ التحصیل شده بود توانست سال های بسیاری برای این برند به فعالیت بپردازد و ساعت های زیبایی را طراحی نماید. علیرغم اینکه طی سال ها مد ها نیز تغییر می کنند اما شما به عنوان کاربر این ساعت ها می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که زیبایی این ساعت همیشگی است و هرگز از مد نخواهد افتاد.

ساعت برند موومنت

برند موومنت از چهار سال پیش فعالیت های ساعت سازی خود را آغاز کرده است و در زمینه تولید این ساعت ها توانسته به موفقیت های بسیاری دست پیدا کند و به عنوان یکی از بهترین برندهای ساعت سازی جهان شناخته شود.

ظاهر این ساعت ها از طراحی ساده ای برخوردار است و قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده پائین می باشد که همین امر موجب می شود تا افرادبسیاری به سمت آن جلب شده و بتوانند از محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار باشند.

ساعت های جورج جنسن

برند جورج جنسن به دلیل تولید جواهرات زیبای خود توانسته به شهرت بسیاری در دنیای مد دست پیدا کند اما این برند در زمینه تولید ساعت های مچی نیز عملکرد خوبی از خود نشان داده است و توانسته ساعت های اتوماتیکی جذابی را تولید نماید. اگر قصد استفاده از این ساعت های زیبا را دارید به شما پیشنهاد می کنیم یک عینک آفتابی که دارای صفحه گردی است برای خود تهیه کرده و ست زیبایی را به وجود بیاورید.

ساعت های مچی کومونو

برند کومونو در زمینه تولید عینک های آفتابی تولیدات زیبایی را روانه بازار کرده است و به همان میزان نیز در زمینه تولید ساعت های مچی تلاش کرده است. این برند توانسته ساعت مچی های زیبایی را که دارای طراحی کلاسیک هستند عرضه نماید و کیفیت بالایی را در تولید آن ها به کار بگیرد.

ساعت های این برند به دلیل داشتن رنگ های ویژه و چشمگیر خود توانسته اند به شهرت بسیار زیادی دست پیدا کنند و علاقه مندان به این ساعت ها می توانند با پرداخت هزینه ای که موجب ورشکستگی نشود یکی از آن ها را برای خود خریداری نمایند. با خرید این ساعت ها می توانید استایل زیبا و منحصر بفردی را برای خود درست کرده و شیک پوشی خود را به بهترین شکل نشان دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *