#


آرامشی مردانه با انتخاب صحیح لباس راحتی

لباس راحتی مردانه
10 ژوئن 2017 بدون نظر 1025 بازدید

آرامشی مردانه با انتخاب صحیح لباس راحتی

آرامشی مردانه با انتخاب صحیح لباس راحتی

بسیاری اعتقاد دارند که لباس شما نشانه شخصیت است . باید بدانیم این جمله فقط در مورد پوشش شما بیرون از خانه صدق نمی کند بلکه نوع پوششی که در خانه دارید نیز می تواند نشانه فرهنگ خانوادگی و سلیقه شخصی شما باشد . افرادی که در مورد نوع پوشش خود در خانه بی تفاوت بوده و در خصوص آن بی ملاحظه و بی حوصله هستند به احتمال زیاد همین خصوصیات را درنوع روابط خود با افراد خانواده نیز دارا هستند .

اغلب اوقات در مورد نوع پوشش خانم ها مطلب نوشته شده است اما کمتر پیش آمده که درباره لباس مردان در خانه نیز سخنی گفته شود در صورتی که آقایان هم باید به پوشش خود در خانه توجه کافی داشته باشند و سرسری و بی توجه از کنار آن عبور نکنند . امروز ما به لباس راحتی مردانه پرداخته و قصد داریم به لباس هایی اشاره کنیم ک هیک مرد خوش پوش در خانه به آن ها نیاز دارد .

لباس ورزشی از جنس نخی

در فصل گرم اولین انتخاب شما باید با توجه به جنس لباس انجامم گردد ، پس هنگامی که برای خرید یک لباس ورزشی می روید توجه به

لباس راحتی مردانه

لباس راحتی مردانه

درصد نخ آن را فراموش نکنید . شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا باید لباس ورزشی را به عنوان یک لباس خانگی مورد استفاده قرار دهیم ؟ این کار دو دلیل دارد : اول شیک بودن و دلیل دوم راحتی با این لباس ها است .

اما نباید فراموش کنید که هرگز لباس ورزشی خود را با لباس خانگی و یا برعکس آن ، لباس خانگی را با لباس ورزشی در باشگاه یکی نکنید . برای اینکه بتوانید این معضل را حل کنید ما دو پیشنهاد برای شما داریم : اول اینکه لباسی ارزان قیمت بخرید که مارک خاص نداشته باشد . دوم اینکه آن لباس ورزشی خود را که دیگر قصد استفاده اش را در باشگاه ندارید شسته و در خانه به کار بگیرید .

لباس های خواب برای بیداری

مردان باید یک لباس خواب راحت در کمد لباس های خود داشته باشند چرا که این لباس ها آرامش دهنده بوده و گشاد هستند و جنس نرمی داشته و مدل های زیادی در بازار وجود دارد . در پاسخ به سوالی که ممکن است به ذهن شما خطور کند که آیا باید با لباس خواب د رمنزل بگردیم باید بگوییم خیر و پیشنهاد ما برای شما پوشیدن لباس خواب هایی است که شما را فقط تا تخت همراهی کند . بسیاری از مردان تحمل این نوع لباس ها را موقع خواب ندارند و برای همین زمانی که به خرید می روند از ردیف این لباس ها به راحتی می گذرند در صورتی که قادرند انتخاب مناسبی از میان آن ها داشته باشند .

زیرپوش آستین دار رنگی و شلوار همرنگ آن

نیازی نیست خیلی پول خرج کنید تا بتواید مرد خوش پوشی در خانه باشید بلکه می توانید با خرید یک زیر پوش رنگی نخی و شلوار همرنگ آن از خود یک مرد مرتب و تمیز بسازید . رنگ های آبی ، طوسی تیره و فیلی می تواند انتخاب مناسبی باشد که برای آن ها هم می توانید به راحتی شلوار هماهنگی پیدا کنید .

شلوار راه راه به همراه بلوز ساده

لباس راحتی مردانه

لباس راحتی مردانه

در فروشگاه ها شلوارهای راه راهی وجود دارد که جنس آن ها ترکیبی از نخ و پلاستیک می باشد . این شلوارها به اندازه کافی برای فصل تابستان خنک و مناسب هستند . اگر از جنس مناسب این لباس ها استفاده کنید درتر رنگ شان عوض می شود و می توانید آن ها را با بلوزهای ساده ای که همجنس آن ها هستند هماهنگ و ست کنید .

تیشرت ها و شلوارک ها

افراد جوان به سادگی می توانند شلوارک بپوشند ولی افرادی که سن و سالی از آن ها گذشته و به این پوشش عادت ندارند کار سختی به نظر می رسد اما شلوارک هایی که تا زیر زانو هستند می توانند انتخاب خوب و مناسبی برای افرادی که هم که تمایل دارند لباس راحتی در خانه داشته باشند و هم بیش از حد تیپ جوانانه نزنند ، باشد . این شلوارک ها دارای مدل های بسیار مختلف و متنوعی هستند و تنوع آن ها دست شما را باز نگه می دارد تا انتخابی مطابق بودجه و خواسته تان داشته باشید . شما می توانید با این شلوارک ها هم زیرپوش آستین دار و هم تیشرت های گشاد رنگی بپوشید و لذت ببرید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *