#


صدور مجوز افزایش قیمت خودرو

6 سپتامبر 2018 بدون نظر 1879 بازدید

صدور مجوز افزایش قیمت خودرو

افزایش قیمت خودرو در آینده ای نه چندان دور

محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد، شورای رقابت از فرآیند قیمت‌ گذاری خودرو و بالا بردن قیمت محصولات داخلی در چند روز آینده حذف شد.

محمد شریعتمداری با اشاره به حذف شورای رقابت از فرآیند قیمت‌ گذاری خودرو بیان کرد: از این زمان به بعد ستاد تنظیم بازار به همراه سازمان حمایت مصرف‌ کنندگان و تولیدکنندگان، مسئولیت نظارت بر بازار خودرو را بر دوش خواهند کشید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه ی مشترک با کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به همین ترتیب، خودروهای زیر ۴۵میلیون تومان، ۷.۵ میلیون تومان افزایش پیدا می کنند. علاوه بر این خودروهایی که قیمت آن ها بیش از ۴۵میلیون تومان است، افزایش ۹.۵میلیون تومانی خواهند داشت. خط تولید خودروهای پرتیراژ هیچ مشکلی نخواهند داشت و بلافاصله پس از دریافت قطعه، خودروهای ناقص کامل می ‌گردند و به بازار عرضه خواهند شد.

این تصمیمات روز قبل در دیدار مشترکی که با کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گرفته شده است، با وجود اینکه شورای رقابت با برپایی گردهمایی ای، صدور مجوز بالا رفتن قیمت خودرو را به خاطر عدم مستندات و استعلام ‌های مرتبط از جانب بانک مرکزی به تاخیر انداخته بود.

روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور با منتشر کردن مقاله ای در توئیتر، از جانب محمد شریعتمداری نقل قول کرده است، وزیر صنعت در خصوص بالا رفتن قیمت خودروهای بیشتر و کمتر از ۴۵میلیون تومان را نادرست اعلام کرد. مقاله ای که در توییتر وزارت صنعت منتشر شد به شرح زیر است:

چیزی تحت عنوان بالا رفتن قیمت برای خودروهای کمتر از ۴۵میلیون تومان و خودروهای بیشتر از ۴۵میلیون تومان بر اساس گفته های وزیر صنعت و معدن و تجارت در جلسه ی مشترکی که بین کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برگزار شد از جانب یک سایت به انتشار گذاشته شده است، درست نیست.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.