#


رونمایی از خودروی لوکس استون مارتین ونتیج V600

12 می 2018 بدون نظر 1387 بازدید

رونمایی از خودروی لوکس استون مارتین ونتیج V600

استون مارتین و رونمایی از ونتیج V600

کمپانی استون مارتین تصمیم گرفته خودروی لوکس ونتیج V600 را بعد از اینکه کار تولید آن در سال1998 به پایان رسید با استفاده از پیشرانه خورجینی که دارای12 سیلندر است بروزرسانی کرده و در سال جایر میلادی آن را مجددا عرضه نموده و در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

زمانی که استون مارتین این خودروی لوکس خود را که دارای پیشرانه خورجینی هشت سیلندر سوپر شارژر بود در سال1998 رونمایی نمود به عنوان یکی از محصولات پرقدرت در بازار آن سال ها شناخته می شد. در حال حاضر پس از گذشت دو دهه V600 به عنوان خودرویی لوکس و زیبا برای اینکه بتواند نسل پیشین استون مارتین ونتیج را زنده نگه دارد دوباره وارد چرخه ی تولید شده است. طراحی ای که در خصوص این خودرو صورت گرفته با توجه به مدلV12 می باشد و پیشرانه تنفس طبیعی خورجینی که دارای12 سیلندر است برای آن در نظر گرفته شده است. این خودرو می تواند توان592 اسب بخار را به وجود آورده و در طراحی آن از ادغام جعبه دنده دستی هفت سرعته نیز استفاده شده است که موجب می شود افراد بسیاری به سمت آن جلب شوند.

 Q استون مارتین در قسمت پشتی تازه ترین خودروی تولید شده مخصوص گیدون دیده می شود؛ کلکسیونی که دارای محدودیت است و فقط هفت مدل از خودروهای کوپه و هفت مدل نیز رودستر در این کلکسیون قرار دارند که تمام آن ها در بخش بیرونی دارای طراحی ای هستند که از فیبر کربنی می باشد. در طراحی نسخه جدید استون مارتین ونتیج V600 از قابلیت هایی که در نسخه سال1998 وجودداشته نیز بهره گرفته شده است که می توان در این بین کاپوت محدب آن را در کنار شکاف های کناری که کمی نیز اصلاح شده نام برد. در خصوص جلو پنجره این خودروی جدید از طراحی جدیدی استفاده شده و و جلو پنجره آن به صورت مشبک تیره شده می باشد که مختص نسخه جدید می باشد.

در قسمت عقب این خودرو دیفیوزر فیبر کربنی که در خصوص آن بازسازی کاملی صورت گرفته به چشم می خورد و با ادغام با چهار خروجی اگزوز توانسته ترکیبی و حالتی بسیار زیبا و جذاب را برای این بخش از خودرو فراهم نماید. یکی دیگر از تغییراتی که در خصوص این خودرو ایجاد شده رینگ های آن است که به حالت زیبایی ماشین کاری شده و از جنس آلومینیوم می باشد که نمونه آن را فقط در خصوص خودروی V12 ونتیج V600 می توان دید.

در داخل کابین این خودروی جذاب از تم فیبر کربنی نیز استفاده شده و علت آن نیز استفاده از آلومینیوم تیره آنودیزه در خصوص تزئین اتاق این خودرو می باشد. این کمپانی بریتانیایی در خصوص صندلی ها اهمیت بسیار زیادی را قائل شده است و صندلی های سبک بهترین موردی هستند که برای این خودرو در نظر گرفته است که می تواند کل اندام سرنشینان را در خود جای دهد. در حال حاضر در خصوص این صندلی ها از الگوی سوراخ سوراخ استفاده می شود که موجب می شود داخل کابین خودرو شکل بسیار زیبایی پیدا کند.

برای اینکه سبک کار حالت بهتری داشته باشد در خصوص دسته صندلی های مرکزی از چرم زینتی که به صورت دست ساز آماده شده استفاده گردیده و این در حالی است که اهرم تعویض دنده محبوب که در جعبه دنده هفت سرعته قرار دارد به شکل توپر قرار داده شده است. کمپانی بریتانیایی استون مارتین هم اکنون سفارشاتی که در خصوص این مدل از خودروهای خود دارد را دریافت نموده و عنوان کرده تا پایان فصل سوم سال جاری عرضه این خودروی جذاب و دوست داشتنی را شروع خواهد کرد و آن ها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.