#


واردات نسل هشتم تویوتا هایلوکس دوکابین در آینده نزدیک

18 آوریل 2018 بدون نظر 3639 بازدید

واردات نسل هشتم تویوتا هایلوکس دوکابین در آینده نزدیک

مجوز واردات تویوتا هایلوکس 2018 صادر شد

واردات نسل هشتم تویوتا هایلوکس دوکابین با مدل 2018 در آینده نزدیک به ایران انجام پیش خواهد گرفت. این خودرو، محبوب ترین اتومبیل کشور در کلاس وانت پیکاپ به حساب می آید.

در اول ماه سال جدید، ثبت سفارش در سایت فهرستی از اتومبیل های دارای مجوز واردات به کشور انتشار داده است که در این بین نام وانت‌ پیکاپ معروف تویوتا مشاهده می‌شود. این در حالی است که دنیا به سوی استفاده از اتومبیل هایی با وزن پایین تجاری می‌رود، همانند این خودرو با این کیفیت و مورد کاربرد از این کلاس در کشور کمتر وجود دارد و ببه آسانی مشخص است که در این قسمت احتیاج به واردات موجود است. احتمالا با وجود اتومبیل هایی از کمپانی های به نام دنیا، بازار رقابت آن‌ها گرم شود و شرکت های خودروسازی داخلی نیز تصمیم به تولید مدل‌های مشابه و البته باکیفیت بگیرند.

خودرو هایلوکس در بازار داخلی و خارجی معروفیت بسیار بالایی دارد. این اتومبیل با موج واردات دهه‌ی ۸۰ خورشیدی در کشور ارائه شد و با استقبال بسیاری مواجهه شد. نسل هشتم با توجه به مدل پیشین که در ایران به فروش رفته است، چهره‌ی با تفاوتی دارد و از سال ۲۰۱۵ عرضه می شود. سه پیشرانه‌ی بنزینی و شش نمونه‌ی دیزلی برای هایلوکس می توان سفارش داد که طبیعتا با توجه به کیفیت تأسف‌بار گازوئیل داخلی، صرف اینکه مدل‌های بنزینی از شانس حضور در ایران برخورد خواهند بود. از دیگر سو، چنانچه قوانین منع واردات خودرو با حجم موتور از ۲.۵ لیتر به اجرا در آید، صرفا یک نمونه از میل برای خریدار ایرانی هایلوکس به وجود می اید.

ضعیف‌ترین نوع بنزینی از پیکاپ معروف تویوتا، دارای حجم موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر با قدرت ۱۳۹ اسب بخار در دور موتور ۵۵۰۰ دور بر دقیقه، با گشتاور ۱۸۵ نیوتن ‌متر از ۳۸۰۰ دور بر دقیقه است. این خودرو با ۲ نوع جعبه‌ دنده‌ی ۶ سرعته دستی و ۶ سرعته‌ی خودکار به بازار جهانی راه یافته است.

محدوده قیمت هایلوکس با حجم موتور بنزینی ۲ لیتر در بازار خاورمیانه، تقریبا ۲۱ هزار دلار است و با ویژگی های با اهمیت، همچون گیربکس اتوماتیک و موتور دو دیفرانسیل، حدود ۲۴ هزار دلار به فروش می رسد. با توجه به این موضوع، می‌توان اطمینان داد که تویوتا هایلوکس وارداتی با بیشتر از ۳۰۰ میلیون تومان در ایران به فروش برسد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.