#


چند نمونه از خودروهای رضایت بخش سال2017، از نگاه بازار آمریکا

30 دسامبر 2017 بدون نظر 1667 بازدید

چند نمونه از خودروهای رضایت بخش سال2017، از نگاه بازار آمریکا

چند نمونه از خودروهای رضایت بخش سال2017، از نگاه بازار آمریکا

برای انتخاب خودرویی کامل باید از لحاظ قیمت، ویژگی های فنی و ایمنی تحقیقاتی را مورد توجه قرار داد. یک مشتری باهوش زمانی که می خواهد خودرویی را خریداری کند به قابلیت هایی که دارد و همچنین به رضایت صاحبان پیشین آن نگاه می اندازد تا بتواند از خودرویی که خریداری کرده است لذت کامل را ببرد. اندازه گیری رضایت خریداران از راه نظرسنجی و به دست آوردن اینکه مشتریان به چه میزان از خودرویی که خریداری کرده اند رضایت دارند، در حال حاضر مهم ترین عاملی است که در خرید خودرو به حساب می آید. مشتریانی که می خواهند خودرویی را خریداری کنند می توانند از این مجموعه ی گسترده اطلاعات استفاده کنند تا بتوانند با کمک آن ها مدل مد نظرشان را به خوبی شناسایی کنند.

اگر از این فرآیند استفاده شود سبب می شود که کسانی که می خواهند خودرویی را بخرند مطابق تمام نیازهای شان می باشد و راحتی  و سواری که در نظرشان است را تجربه می کنند. در ادامه طبق آخرین نظرسنجی که در ایالات متحده آمریکا انجام شده است چند نمونه از خودروهایی که مورد رضایت خریداران بوده است را معرفی می کنیم.

تسلا مدل S

یکی از جادارترین خودرو ها در بازار آمریکا تسلا مدل S می باشد که خودرویی لوکس و تمام الکتریکی چهار درب همراه با پنج صندلی به شکل استاندارد و هفت صندلی در مدل های آپشن است. این خودرو با باتری استاندارد 75کیلو وات ساعتی که دارد می تواند با یک بار شارژ شدن مسافت 380کیلومتر را سپری کند. خودروی تسلا مدل S را می توان با اتصال اختصاصی تسلا تقریبا شش ساعت و یا به شکل رایگان در سوپر شارژرهای عمومی شارژ کرد. این خودرو دارای خصوصیاتی چون عملکرد استثنایی، سواری منحصر به فرد، شتاب گیری آرام و هیجان انگیز و حتی رانندگی راحت می باشد.

خودروی تسلا مدل S مخصوصا با رینگ های استاندارد 9اینچی و تعلیق هوایی، طراحی هاچ بک دارای جذابیت بیشتری می باشد. این خودرو با صفحه نمایش لمسی مرکزی بزرگی که دارد مانند آی پد امکانات بسیاری را در اختیار راننده و همچنین سرنشینان می گذارد، ولی کمی باعث گیجی می شود. معایب دیگری که در این خودرو به چشم می خورد شامل دسترسی سخت، محدودیت دید و محدوده رانندگی مخصوصا در هوای سرد می باشد. هم اکنون در تمام مدل های تسلا نسخه S حالت تمام چرخ محرک به شکل استاندارد وجود دارد و خصوصیات ایمنی فعال نیز در کنار آن ارائه خواهد شد.

پورشه911

شکل نمادین این خودرو باعث شده است که قابلیت هایی که این خودروی اسپرت کاملا مدرن دارد را پنهان کند ولی با اشاره به داشتن پیشرانه ی پر قدرت که در زیر کاپوت وجود دارد عملکرد خوبی را عرضه می کند. با به روز شدن تمام پیشرانه ها، مدل پایه این خودرو دارای پیشرانه شش سیلندر و 370اسب بخار می باشد و نسخه کاررا دارای پیشرانه ی شش سیلندر  و 420اسب بخار می باشد و هر دوی این پیشرانه ها به جعبه دنده هفت سرعته دستی وصل شده اند. این خودروی سریع با سواری بسیار فوق العاده ای طراحی شده است که موجب می شود راننده این احساس را کند که مستقیما به جلوی خودرو چسبیده می باشد.

نت صدایی که اگزوز پورشه911 دارد بسیار عالی می باشد و رانندگی با جعبه دنده معمولی که دارد و تغییر دادن دنده ها لذت سرعت را به سرنشین می دهد. این خودرو به خاطر طراحی اسپرت و صدای پیشرانه ای که دارد برای سفرهایی که طولانی هستند چندان مناسب نمی باشد. همچنین کابینی که به سمت پایین کج شده است باعث می شود که دسترسی و راحتی سرنشین در راه های طولانی کاهش بیابد. فضای داخل کابین این خودرو بسیار زیبا می باشد ولی وجود دکمه ها و سوئیچ های مخختلفی که در داشبورد وجود دارد می تواند در ابتدا باعث ایجاد دلهره شود.

شورولت کوروت

شورولت کوروت دارای لبه های تیز و قدرت فراوان می باشد و پیشرانه ی هشت سیلندر خورجینی 6.2لیتری دارد و قدرت آن 455اسب بخار می باشد و با طراحی داخلی ای که دارد دارای ارزش بسیار بالایی می باشد. در حالت استاندارد جعبه دنده ی هفت سرعته دستی دارد و در حالت آپشن آن می توان شاهد جعبه دنده ی هشت سرعته بود. رانندگانی که انتظار سرعت بیشتری دارند می توانند در زیر کاپوت پیشرانه 650اسب بخاری Z06 را انتخاب کنند. تمام بدنه ی این خودرو از جنس آلومینیوم می باشد که در صرفه جویی انرژی و قدرت بسیار کمک می کند. در هر دو مدل کوپه و یا رو باز این خودرو شتاب و سواری بی نظیری را خواهید داشت و تفاوت زیادی در بین این دو خودرو وجود ندارد.

به خاطر تنظیماتی که در حالت های رانندگی دارد این خودرو می تواند رقیب پر قدرتی برای خودروهای مسابقه ای باشد. صندلی هایی که در این خودرو وجود دارد راحتی و آرامش نسبتا خوبی را در اختیار سرنشینان این خودرو قرار می دهد. ولی کابین کشیده به سمت پایینی که این خودرو دارد را نمی توان از آن چشم پوشی کرد، که در آن برای دسترسی به داشبورد به مهارت های کروباتیک نیاز دارد. تمام این موارد را همراه با اهرم تعویض دنده دستی و سر و صدایی که همیشه در تایرها وجود دارد را باید در نظر داشته باشید. مدل 460اسب بخاری گرند اسپرت شورولت کوروت، چند تا از اجزای آیرودینامیکی Z06 را به خودرو افزوده است.

لینکلن کنتیننتال

طراحی این خودرو که طبق لینکلن MKZ صورت گرفته است، به عنوان توسعه یافته ترین سدان و پرچم دارد این کمپانی به حساب می آید. مدل اصلی این خودرو دارای پیشرانه خورجینی شش سیلندر 3.7لیتری می باشد، با اینکه استفاده از پیشرانه 2.7لیتری بی توربو خورجینی شش سیلندر برای این خودرو می تواند قدرت زیادی را فراهم کند. این امکان وجود دارد که از پیشرانه پر قدرت خورجینی شش سیلندر 400اسب بخاری 3.0لیتری توین توربو استفاده کنید. یکی از امکانات استانداری که در این خودرو وجود دارد حالت محرک جلو می باشد. در حالت آپشن این خودرو به حالت تمام چرخ محرک مجهز می باشد.

در طراحی این خودرو رانندگی بسیار راحت، فرمان پذیری مطمئن و کابین کاملا آرام رعایت شده است. فضای داخلی این خودرو نیز به خوبی تزئین شده است و در قسمت عقب آن بسیار جادارتر به نظر می رسد. در طراحی این خودرو در استفاده از تعویض دنده دستی و دکمه های الکترونیکی به جای دستگیره ی درب داخلی تناضق وجود دارد. این خودرو از نظر قیمت گذاری قابل رقابت با خودروهای سدان لوکس سایز متوسط می باشد.

فورد F-350

سبک طراحی وانت سوپر دیوتی فورد همیشه بر روی دو مسئله تمرکز ویژه ای دارد: توانایی حمل بارهایی که سنگین هستند و انجام دادن کارهایی که دشوار می باشند. نسخه جدید این خودرو که در سال2017 طراحی شده است در مقایسه با مدل قبلی همراه با کاهش وزن کلی وانت و توسعه در طراحی و تکنولوژی می باشد. در بین تمام وانت های سنگینی که در این اواخر مورد بررسی قرار گرفته اند این خودرو توانسته است که به عنوان یکی از محبوب ترین خودرو ها انتخاب شود.

مشخصات کلی خودرو

  • نام خودرو
  • کشور سازنده
  • سال ساخت
  • موتور
  • حجم موتور
  • حداکثر قدرت
  • حداکثر گشتاور
  • جعبه دنده
  • شتاب 0 تا 100
  • حداکثر سرعت
  • وزن
  • اندازه
  • فاصله بین دو محور
  • مصرف سوخت داخل شهر
  • مصرف سوخت خارج شهر
  • مصرف سوخت ترکیبی
  • حجم باک
  • استاندارد آلایندگی
  • استاندارد امنیت
  • میزان تولید co2
  • ترمز و پایداری
  • کیسه هوا
  • سیستم صوتی
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.