#


پورشه ماکان 2019 فیس لیفت و آشنایی با برخی از مشخصات آن

پورشه ماکان 2019
9 دسامبر 2018 بدون نظر 2565 بازدید

پورشه ماکان 2019 فیس لیفت و آشنایی با برخی از مشخصات آن

کمپانی پورشه اعلام نموند تا در نمایشگاه خودروی لس آنجلس از پورشه ماکان 2019 رونمایی خواهد کرد کرد. پیشرانه ی 2 لیتری چهار سیلندر توربو شارژ با 248 اسب بخار قدرت و 370 نیوتن گشتاور بر متر می باشد.

ارزش مالی این خودرو را در حدود 50 هزار دلار اعلام نموده است. علاقه مندان به محصولات این کمپانی در تابستان سال 2019 می توانند اقدام به خرید و بیش خرید این خودرو کنند.

پورشه ماکان 2019 فیس لیفت تغییرات زیادی با سری های گذشته خود دارد و این تغییرات را شما می توانید به عینه مشاهده نمایید.

از جمله تغییراتی که می توان آنها را بیان نمود

پنل چراغی 3 بعدی LED ، چراغ های جلو LED استاندارد، سپر و … اشاره نمود. این تغییرات را شما می توانید در پورشه کاین و پورشه پانامرا جدید مشاهده نمایید.

اما یک نکته قابل توجه در پورشه ماکان 2019 فیس لیفت، استفاده از رنگ بندی های جدید در سری 2019 این خودرو می باشد که تا کنون کمپانی پورشه از این رنگ بندی ها در این محصول خود استفاده نکرده است.

از جمله رنگ های ارائه شده جدید می توان به نقره ای متالیک دولومیت، شیری، سبز متالیک مامیا و آبی میامی می شود اشاره کرد.

پورشه ماکان 2019

طراحی و نمایه داخلی خودروی پورشه ماکان 2019 فیس لیفت

شما به هنگام سوار شدن به خودرو یک سیستم اطلاعاتی 10.9 اینچی را مشاهده می کنید که می توان گفت در این سیستم اطلاعاتی از نقطه اتصال WLAN و پورشه کانکت پلاس نیز استفاده شده است.

این خودرو دارای سیستم Traffic jam assist یا همان دستیار ترافیک بهرمند می باشد که با ترکیب این سیستم با کروز کنترل انطباقی، این امکان را برای راننده فراهم می کند که با سرعت 64 کیلومتر بر ساعت در مسیر انتخابی اقدام به حرکت نماید.

پورشه ماکان 2019

از دیگر موارد می توان به فرمان این خودرو که برگرفته از پورشه 911 می باشد و همچنین گرم کن شیشه جلو و دستگاه یونایزر هوا اشاره کرد.

سرعت صفر تا صد این اتومبیل به دلیل پیشرانه جعبه دنده دو کلاچه هفت سرعته در حدود 6 ثانیه می باشد.
می توان گفت سیستم محرک این خودرو ثابت مانده ولی تغییراتی در شاسی این خودرو داده شده است که راحتی بیشتر را برای راننده و سرنشینان ایجاد می کند.

پورشه ماکان 2019

در پورشه ماکان 2019 فیس لیفت از رینگ های 18 اینچی با لاستیک های جدید استفاده شده که عملکرد این خودرو را در زمینه های مختلف بهبود می بخشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.