#


هیوندای پلیسید، شاسی بلندی که می تواند جایگزین سانتافه شود

هیوندای پلیسید
2 دسامبر 2018 بدون نظر 2951 بازدید

هیوندای پلیسید، شاسی بلندی که می تواند جایگزین سانتافه شود

هیوندای پلیسید را می توان یک هیولای شاسی بلند نامید از آنجایی که شرکت هیوندای همیشه در صدد تولید شاسی بلند با کیفیت و حتی بزرگ تر از سانتافه بوده که در سال 2018 توانست از این هیولای خود رو نمایی کند.

آشنای بیشتر با هیوندای پلیسید

هیوندای پلیسید با پیشرانه 3.8 لیتری V6 با قدرت 291 اسب بخار است. شرکت هیوندای در نمایشگاه لس آنجلس از بزرگ ترین شاسی بلند خود رونمایی کرد.

هیوندای پلیسید

هیوندای پلیسید را می توان در صدر کراس اور های شرکت هیوندای نامید زیرا پلسید علاوه بر آنکه از سانتافه بزرگ تر است، از سری جدید سانتافه نیز بزرگتر و طولانی تر می باشد.

این خودرو دارای 4.98 طول، 1.97 متر عرض و 1.75 متر ارتفاع دارد که در مقایسه با سانتافه XL 10 سانت بزرگ تر می باشد. این در حالی است که فاصله ی محور های این خودرو 2.90 اعلام شده بود.

یکی از نکات قابل توجه درهیوندای پلیسید طراحی این اتومبیل می باشد که ابهت خاصی به پرچم دار کراس اور های این کمپانی داده است. اما این طراحی منحصر به فرد کمی شباهت به سانتافه XL نیز دارد.

هیوندای پلیسید

یکی از عواملی که باعث خاص شدن این طراحی شده جلو پنجری آبشار گونه این خودرو می باشد، البته نباید از چراغ های 2 بخشی این خودرو غافل شد.

از دیگر مواردی که در ابهت خودروی هیوندای پلیسید تاثیر گدار است می توان به گلگیر های بزرگ به همراه رینگ های 20 اینچی اشاره کرد.

اما مواردی هم در قسمت عقب این خودرو وجود دارد که باعث می شود بر ابهت این خودرو بی افزاید مواردی همچون درب صندوق عریض و همچنین چراغ های عمودی شکل که در مقایسه با سانتافه بسیار متفاوت می باشد.

هیوندای پلیسید

این خودرو با قرار دادن سه ردیف صندلی قابلیت حمل 8 نفر را دارد. یکی از آپشن های که این کمپانی برای علاقه مندان به محصولات خود گذاشته است این است که شخص می تواند از صندلی های خلبانی در ردیف 2 خود استفاده نماید، اما باید توجه داشته باشید که با این کار 1 نفر از ظرفیت خودرو کم خواهد شد.

شرکت هیوندای علاوه بر آنکه تمام فناوری های روز خود را در این محصول به کار برده است مدعی گردیده است برای اولین بار از سیستم تهویه در سقف برای سرنشینان عقب استفاده کرده که سرنشینان می توانند نوع جریان هوا را خود انتخاب کنند.

هیوندای پلیسید

هیوندای پلیسید دارای یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک می باشد که علاوه بر حالت های رانندگی که در سایر محصولات هیوندای وجود دارد از حالت برفی هم استفاده نموده است که مختص به معابر لغزنده می باشد.

هیوندای پلیسید در کشور کره تولید و وارد عرصه بازار گردیده است اما این کمپانی کره ای به علاقه مندان محصولات خود این امید را داده است که در تابستان 2019 این محصول را در کشور آمریکا وارد عرصه بازار خواهد کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.