#


نیسان ماکسیما 2019 در لس آنجلس معرفی گردید

نیسان ماکسیما 2019
3 دسامبر 2018 بدون نظر 4355 بازدید

نیسان ماکسیما 2019 در لس آنجلس معرفی گردید

رونمایی از ماکسیما 2019

برای آشنای بیشتر ما نیسان ماکسیما 2019 بهتر است یک مقداری به عقب برگشته و با کمپانی نیسان بیشتر آشنا شویم.

کمپانی نیسان در سال 1911 توسط ماسوجیرو هاشیموتو راه اندازی گردید، این کمپانی در سال 1914 با سرمایه گذاری پند بازرگان ژاپنی اولین محصول خود را که دات نام داشت تولید و وارد عرصه بازار کرده. دات تنها 2 سیلندر با توان 10 اسب بخار را داشت.

با توجه به تنوع و همچنین کیفیت بالای محصولات کمپانی نیسان تولی نکشید که توجه علاقه مندان به خودرو را به خود جلب نمود و بازار فروش جهانی پیدا کرد.

اما در ارتباط با خودروی جدید تولید شده این کمپانی یعنی نیسان ماکسیما 2019 باید آین را بدانید که با توجه به تغییراتی که کمپانی نیسان در سری جدید ماکسیما اعمال کرده این خودرو را می توان به عنوان پرچمدار کمپانی نیسان دانست.

نیسان ماکسیما 2019

از تغییرات ظاهری نیسان ماکسیما می توان جلوپنجره بزرگ این خودرو که تا کاپوت ادامه دارد و همچنین چراغ های بومرنگ مانند این اتومبیل که به همراه رینگ های 19 اینچی، ابهت خاصی را به نیسان ماکسیما داده است اشاره کرد.

نیسان ماکسیما 2019 دارای 5 تریم مختلف وجود دارد که شما می توانید در هنگام سفارش از هر کدام از 5 تریم بهره مند شوید.

در سری جدید ماکسیما نیسان از رنگ جدیدی استفاده نموده که آن را سان ست دریفت نام گزاری کرده است. شما می توانید با بهره گیری از تریم های جذات و جدیدی که کمپانی نیسان برای ماکسیما 2019 مد نظر دارد بهره مند شوید، تریم های همچون SR و …

که می توان گفت با طرح زغالی که این تریم دارد زیبایی خودروی شما را چند برابر خواهد کرد. پیشرانه این خودرو 3.5 لیتری خورجینی 6 سیلندر با قدرت 300 اسب بخار تشکیل گردیده است.

نیسان ماکسیما 2019

این خودرو در اوآخر آذر ماه وارد نمایندگی های کمپانی نیسان در کشور آمریکا می شود و علاقه مندان به محصولات کمپانی نیسان در کشور آمریکا می توانند برای خرید این محصول اقدامات اولیه را انجام دهند.

لازم به ذکر می باشد در چند سال اخیر کمپانی رنو اقدام به خریداری بیش از 35 درصد از سهام کمپانی نیسان کرده و در مقابل کمپانی نیسان نیز حدود 15 درصد از سهام کمپانی رنو را خریداری نموده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.