#


نقد و بررسی لکسوس آی اس (2017 Lexus IS)

نقد و بررسی لکسوس آی اس (Lexus IS)
16 آگوست 2017 بدون نظر 3609 بازدید

نقد و بررسی لکسوس آی اس (2017 Lexus IS)

لکسوس آی اس (2017 Lexus IS) – آنچه مشخص است

لکسوس آی اس (Lexus IS) یک سدان اسپورت  ژاپنی است که به شما انتخاب های لوکس بیشتری را با همان قیمت خودروهای از اروپا برای شما به ارمغان می آورد. این خودرو به زیبایی ساخته شده است، سواری و رانندگی آن بسیار خوب است و یک موتور هیبریدی در میان سه گزینه موتور ارائه می شود. ترمز اتوماتیک این خودرو به صورت استاندارد وجود دارد و در سرعت های شهر و بزرگراه ها عمل می کند.

 

چه چیزی ممکن است شما را آزار دهد؟

ترمز پارک پا: این می تواند در هنگام رانندگی به شکایت شما از خودرو منجر شود.پیدا کردن جایی در کابین برای قرار دادن گوشی خود بسیار سخت است و به هیچ وجه برای قرار دادن آن مناسب نیست، به جز اینکه آن را در یکی از cupholders قرار دهید.کار با لاستیک های مسطح. تمام مدل های IS200t و IS350 با یک  space-saver spare، که در هنگام نصب  تا 80km / h محدود می شود. IS300h دارای رینگهای مسطح است: در صورت صدمه دیدن شما می توانید با آنها در فاصله کوتاهی رانندگی کنید. اما به طور کلی نمی توان آنها را تعمیر کرد (بنابراین شما به یک تایر جدید نیاز خواهید داشت)، و هیچ جایگزینی وجود ندارد.

 

چه طرح هایی وجود دارد؟

چهار درب، فقط مدل سدان با پنج صندلی.Lexus IS محرک چرخ عقب است و به عنوان یک ماشین متوسط، با قیمت بالا طبقه بندی شده است.

 

چه ویژگی هایی در همه نسخه ها وجود دارد؟

این خودرو دارای یک صفحه نمایش لمسی رنگی 10.3 اینچ و ناوبری ماهواره ای داخلی. سیستم صوتی با پخش CD / DVD، دریافت رادیو دیجیتال، اتصال بلوتوث برای جریان صوتی و حداقل هشت بلندگو است.

کلید ورودی هوشمند، که به شما اجازه می دهد درب را  بدون بیرون آوردن کلید از کیف یا جیب خود باز کنید و رانندگی کنید.کنترل آب و هوای دوگانه، که اجازه می دهد تا درجه حرارت مختلف برای هر طرف از کابین تنظیم شود.کنترل کروز فعال، که می تواند سرعت شما را به طور خودکار به سرعت  وسیله نقلیه ی جلویی در بزرگراه کند کند.

تنظیم ارتفاع چرخ برقی و تنظیم دستی برای فرمان، که دکمه هایی برای کنترل کروز کنترل، سیستم صوتی و گوشی شما را در خود جای می دهد.لوازم داخلی چرم، با صندلی های جلو قابل تنظیم برقی همراه با گرم کن است.

چراغهای جلو که از LED های با طول عمر زیاد استفاده می کند، به صورت خودکار در نور کم روشن می شوند و برای رانندگان در حال نزدیک شدن به طور خودکار در شب پایین زده می شوند. چراغ های عقب و چراغ های روز در حال اجرا وجود دارد.و برف پاک کن شیشه جلو که به صورت خودکار در هنگام بارندگی کار می کند.

یک دوربین عقب و سنسور پارکینگ جلو و عقب. یک مانیتورکه فشار تایرها را به شما نشان می دهد و اگر یک تایر خالی شود، به شما هشدار می دهد (این می تواند به  شما وقت بیشتری بدهد تا به سادگی پنچری خود را قبل از اینکه روز شما را خراب کند مشاهده کید).ده کیسه هوا، ترمز خودکار اضطراری که در سرعت های شهر و بزرگراه کار می کند، و هشدار خارج شدن از خط.کنترل ثبات الکترونیکی، که می تواند به شما کمک کند تا خودرو را در شرایط لغزنده کنترل کنید. همه خودروهای جدید باید این ویژگی را داشته باشند.

Lexus IS با رنگ های مختلف در داخل کابین در دسترس است: خریداران Luxury و Sports Luxury می توانند از چهار رنگ داخلی استفاده کنند، در حالی که خریداران F-Sport می توانند از سه رنگ انتخاب کنند.

IS با یک گارانتی چهار ساله با100،000 کیلومتر ارائه شده است.

نقد و بررسی لکسوس آی اس (Lexus IS) نقد و بررسی لکسوس آی اس (Lexus IS)

کدام موتور کم مصرف تر است و چرا من آن را انتخاب نمی کنم؟

موتور2.5 لیتری هیدرولیکی چهار سیلندر هیبریدی در IS300hکمترین مصرف سوخت 4.9 لیتر / 100km در آزمون رسمی (شهر و ترکیبی) را دارد. این کمتر از بسیاری از اتومبیل های کوچک شهری است.

موتور بنزینی با موتورهای الکتریکی و باتری ها همکاری می کند، که باعث افزایش شتاب و جذب انرژی می شود که معمولا در هنگام ترمز از دست می رود.

یکی از دلایلی که شما ممکن است این خودرو هیبریدی را خریداری نکنید این است که لاستیک یدکی ندارد. همچنین صندوق عقب آن کمی کوچک است (450 لیتر  با 480 لیتر)، زیرا کفصندوق  برای جای دادن باتری ها استفاده شده است.

یکی دیگر این است که صرفه جویی در مصرف سوخت (در مقایسه با موتورهای دیگر) در رانندگی شهر بسیار بیشتر از رانندگی طولانی درخارج از شهر است. و ماشین های هیبریدی نسبت به مدل های IS200 گران تر هستند.

IS200t با استفاده از یک موتور بنزینی توربو 4 سیلندر بسیار خوب 2.0 لیتری که مطمئنا متعادل ترین و رضایت بخش تر از سه موتور در دسترس دیگر است. در آزمایش رسمی، مصرف سوخت آن حدود 50 درصد بیشتر از مدل هیبریدی است. (و نیاز به بنزین گران تر بدون سرب دارد)

گزینه سوم موتور 3.5 لیتری بنزینی V6 است که در مدل های IS350 می آید. این مدل یک شخصیت خوشایند دارند و می تواند قدرت بیشتری حتی نسبت به  مدل قوی 2.0 لیتری توربو داشته باشد اما سوخت  بیشتری نیز مصرف می کند.

هر Lexus IS تنها با یک گیربکس اتوماتیک ارائه می شود در مدل IS200t و IS350 یک جعبه دنده هشت سرعته معمولی ارائه می شود. IS300h از CVT (یا انتقال مداوم متغیرcontinuously variable transmission) استفاده می کند: به جای تعداد مشخصی از نسبت دنده ها، در این حالت تعداد نامحدودی دارد. ایده این است که به راننده دسترسی بهتری به قدرت موتور بدهد.

اگر بیشتر خرج کنم چه ویژگی های کلیدی را به دست می آورم؟

کمترین هزینه Lexus IS لوکس IS200t است که دارای موتور 2.0 لیتری بنزینی با توربوشارژر و چرخ های 17 اینچی است. شما می توانید پول بیشتری برای یک موتور متفاوت، تجهیزات بیشتر یا هر دو هزینه کنید.

در قسمت موتور، شما می توانید برای مدل IS300h که دارای موتور هیبریدی بنزینی است، پول بیشتری بدهیدهمچنین برای مدل IS350 که 3.5 لیتری بنزین V6 است.

در بخش تجهیزات، هر موتور در سه سطح تجهیزات قرار می گیرند. کمترین قیمت برای Luxury است (شاید لکسوس تلاش کند شما را متقاعد کند که Luxury استاندارد خودروهای خود است). شما می توانید بیشتر برای F-Sport و دوباره برای Sports Luxury هزینه کنید.

F-Sport یک تعلیق تطبیقی را ارائه می دهد که به طور خودکار سواری ماشین را به شرایط جاده و نحوه رانندگی شما تنظیم می کند. شما همچنین می توانید آن را از روی صندلی راننده به صورت دستی تنظیم کنید (تا آن را سفت تر کنید تا اتومبیل در گوشه ها کمتر تکان بخورد). چرخ ها بزرگتر هستند، در عرض 18 اینچ، و لاستیک ها دارای عاج پایین ترهستند، که باعث می شود فرمان احساس  مستقیم (به نظر می رسد برای بسیاری از مردم  بهتر است) داشته باشد. تایر عقبپهن تر است، برای چسبندگی بیشتر.صندلی های جلو در F-Sport دارای چارچوب های جانبی قابل توجهی هستند و صندلی راننده تا حالت نشستن سه نفر را در خود ذخیره می کند.همچنین دارای نظارت بر نقاط کور اطراف خودرو و هشدار عبور از ترافیک عقب است.

لمس بصری F-Sport عبارتند از پدال آلیاژ آلومینیومی و یک سپر جلو و یک جلو پنجره ای منحصر به فرد است. ابزارهای نمایشگر،بین دو حالت سنتی و دیجیتال برای نشان دادن سرعت و دور موتور تغیر می کنند.

Sports Luxury بدون تغییرات زیبایی شناسی F-Sport ارائه می شود، اما تمام وسایل اضافی F-Sport را دریافت می کند. همچنین یک سقف آفتابگیر و یک پرده الکتریکی برای پنجره عقب است. Audiophiles از سیستم صوتی Mark Levinson برتر برخوردار خواهند شد.

لکسوس همچنین بسته های پیشرفته ای را برای مدل های لوکس و F Sport ارائه می دهد که به شما امکان اضافه کردن سیستم صوتی کورس و صدای برتر را می دهد، از جمله ویژگی های Sports Luxury.

 

چقدر راحت است؟

تنظیم حالت برقی برای فرمان و صندلی در هر لکسوس IS باعث راحتی می شود. صندلی راننده در مدل های F-Sport و Sports Luxury نیز تنظیمات شما را به یاد می آورد، به طوری که اگر خودرو را با یک فرد دیگر به اشتراک بگذارید، می توانید تنظیمات مورد نظر خود را به سرعت بازگردانید. صندلی ها دارای تقویت و پشتیبانی خوب است، که باعث راحتی بسیار زیادی در مسیر های طولانی می شود.

ارائه امکانات در سراسر کابین نیز بسیار خوب است، با توجه به جزئیات و کیفیت مواد. برای مثال، دوخت برجسته در برخی از سطوح چرم، ظاهر زیبا و چرمی فوق العاده است.

کنترل از راه دور لمسی لکسوس برای کنترل رنگ صفحه نمایش  و برخی موارد دیگر استفاده می شود. در حالی که بازخورد از طریق حرکات ظریف و ارتعاش کنترلر را می فرستد، همچنین می توانید دکمه مجازی را که  آن هدف قرار دارد به راحتی انتخاب کنید.

سیستم صدای Mark Levinson – در مدل های F-Sport و استاندارد اسپورت Luxury –  اختیاری است و دارای وضوح عالی است و می تواند برای کسانی که آهنگ های خود را بسیار دوست دارند، بسیار  صدای بلندی داشته باشد.عملکرد تمام موتورها قوی و بدون دردسر است. و IS بسیار آرام و بی سرو صداست، که باعث می شود سفرهای طولانی مدت بسیار راحت باشد.فرمان IS سبک و مستقیم است واین خودرو بیشتر اسپور است تا اینکه لوکس باشد.

نقد و بررسی لکسوس ای اس (2017 Lexus IS) نقد و بررسی لکسوس ای اس (2017 Lexus IS)

 ایمنی آن چطور است؟

Lexus IS دارای مدارک ایمنی عالی است و تقریبا تمام ویژگی های ایمنی غیرفعال و فعال موجود با هر نسخه ایرا دارد.هر IS دارای 10 کیسه هوا است: کیسه های هوا و صندلی زانو برای کسانی که در صندلی های جلو هستند. کیسه هوا برای حفاظت از بدن برای مسافرین جلو و عقب؛ و یک کیسه هوای پرده ای است که در هر طرف برای محافظت از سر در یک تصادف جانبی وجود دارد.

دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، چراغ های LED در روز، چراغ های اتوماتیک و شیشه پاک کن های شستشوی اتوماتیک، و شیشه پاک کن شیشه جلو نیز به صورت استاندارد است، همچنین دارای کمربند ایمنی برای هر پنج صندلی است.

ویژگی های ایمنی فعال در IS افزایش یافته و به طور همزمان با چهره سازی بیرونی در ماه نوامبر 2016 افزایش یافته است. دوربین به سیستم ایمنی قبل از برخورد که مبتنی بر رادار است و استاندارد در تمام مدل های IS اضافه شده است،این مورد با هدف افزایش دقت است که با  این کار خطر تصادف نیز کاهش می یابد. این سیستم می تواند به طور خودکار برای جلوگیری از تصادف – به طور معمول با  خودروی جلویی که به طور ناگهانی سرعت آن کاهش می یابد – در سرعت بین 15 کیلومتر در ساعت و 180 کیلومتر در ساعت  اعمال می شود.

دوربین همچنین به توسعه  هشدار حرکت بین خطوط و خروج از لاین برای هر IS کمک می کند، و لکسوس می گوید این می تواند به طور موثری حتی زمانی که تنها یک طرف از جاده دارای علامت گذاری شده باشد،عمل کند. اگر شما شروع به خارج  شدن از خط خود در بزرگراه کنید، زنگ هشدار و هشدار بصری به صدا در می آیند. اگر ماشین بیش از حد به کناره ها رانده شود (شاید به این دلیل که شما در  خواب و یا حواس پرتی هستید)، این سیستم به صورت خودکار تصحیح فرمان را به عهده می گیرد. همچنین این گزینه ی سیستم را می توان از تنظیمات فرمان خاموش کرد.

در مدل های F-Sport و Sports Luxury  نمایش  نقاط کور خودرو (که شما را به ترافیک مجاور که ممکن است در آینه های شما قابل مشاهده نباشد هشدار دهد) و هشدار عبور ترافیک عقب (که  اگر شما در حال نزدیک شدن به مسیر کسی عبور خودرویی باشید که در پشت شماست،هشدار می دهد).برنامه ارزیابی خودروهای جدید ANCAPحداکثر پنج ستاره را برای ایمنی به Lexus IS  در ماه آگوست 2014 اعطا کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.