#


نقد و بررسی تویوتا کمری (2017 Toyota Camry)

نقد و بررسی تویوتا کمری (2017 Toyota Camry)
1 سپتامبر 2017 بدون نظر 3355 بازدید

نقد و بررسی تویوتا کمری (2017 Toyota Camry)

آنچه در باره ی تویوتا کمری مشخص است

تویوتا کمری با یک حاشیه بزرگ به عنوان بهترین و پرفروش ترین خودروی انداره متوسط در کشور استرالیا است. شما برای پولی که هزینه می کنید مقدار زیادی را به دست می آورید، با مقدار زیادی از فضا و گزینه قدرت هیبریدی.

همچنین را نندگی با تویوتا کمری (Toyota Camry) خوب است، با تعادل خوب، و در قالب هیبریدی،یک همراه با یک موتور مهیج پاسخگو است.

نقد و بررسی تویوتا کمری (2017 Toyota Camry)

چه مشکلی ممکن است وجود داشته یاشد؟

دوستان شما که مایل هستند در خودروی هیجان انگیزتری سوار شوند.

شاید نگاه و احساس تویوتا کمری (Toyota Camry) در داخل خودرو، اگر شما در یک خودروی سایز  متوسط جایگزین دوست خود ،اخیرا سوار شده اید.این خودرو از سال 2011 خیلی تغییر نکرده است و ممکن است با مقایسه ی آن با خودروهای دیگر ارزان و سطح پایین به نظر برسد.

 

چه سبک های بدنه وجود دارد؟

تنها سدان چهار درب

همه تویوتا کمری (Toyota Camry) ها درایور جلو هستند. کمری به عنوان یک ماشین متوسط با قیمت پایین تر طبقه بندی شده است.

 

چه ویژگی هایی همه تویوتا کمری ها دارند؟

کنترل کروز، اتصال بلوتوث برای گوشیها و جریان صوتی و صفحه لمسی مرکزی 6.1 اینچی یا بزرگتر. سیستم صوتی سازگار با MP3، با رادیو AM / FM و پخش کننده سی دی.

تنظیم ارتفاع وتنظیم دسترسی برای فرمان، و دکمه های روی فرمان برای کنترل سیستم صوتی. تنظیم ارتفاع برای صندلی راننده.سیستم تهویه مطبوع که درجه حرارت مورد نظر را حفظ می کند.

یک دوربین عقب و سنسور پارک جلو و عقب.

چراغ های روزانه در حال اجرا که توسط LED های طولانی مدت روشن می شوند.

چرخ های ساخته شده از آلیاژ آلومینیومی (سبک تر و زیبا تر نسبت به چرخ های فولادی).

کنترل پایداری الکترونیکی، که می تواند به راننده کمک کند تا از اسلاید جلوگیری کند.همه خودروهای جدید باید این ویژگی را داشته باشند.

هفت کیسه هوا: به طور مستقیم در مقابل راننده و مسافر، کیسه هوا برای هر یک از مسافرین جلو،همچنین دارای یک کیسه هوای پرده ای در هر طرف برای محافظت از سرهای مسافرین جلو و عقب و یک کیسه هوا در مقابل زانو های راننده است.

همه کمری ها به مدت سه سال و حداکثر 100000 کیلومتر ضمانت می شوند. (باتری ها در مدل های هیبریدی به مدت هشت سال و تا 160،000 کیلومتر ضمانت می شوند.)

نقد و بررسی تویوتا کمری (2017 Toyota Camry) نقد و بررسی تویوتا کمری (2017 Toyota Camry) نقد و بررسی تویوتا کمری (2017 Toyota Camry)

کدام موتور از کمترین سوخت استفاده می کند و چرا من آن را انتخاب نمی کنم؟

موتور هیبرید- بنزینی  کمترین سوخت را مصرف می کند. فقط 5.2 لیتر در 100 کیلومتر در آزمون رسمی مصرف می کند (ترکیبی از شهری و برون شهری).

این نیز قوی ترین موتور است، به همین دلیل ،دلیل اصلی عدم خرید یک مدل ترکیبی تویوتا کمری (Toyota Camry) قیمت اولیه بالاتر آن است.

دلیل دوم ممکن است این باشد که شما قصد دارید از ماشین به طور عمده در سفرهای طولانی استفاده کنید.رانندگی آزمایشی هیبریدی بهترین کارایی را در اطراف شهر انجام می دهد، جایی که می تواند انرژی را که معمولا در ترمز گرفتن ها هدر می رود، ذخیره کند. در بزرگراه ها، بسیاری از مزایای بهره وری خود را از دست می دهد.

(Atari SL Hybrid که برای نسخه مجله Wheels در سال 2016 آزمایش شده است، مصرف سوخت متوسط واقعی 9.1 لیتر در 100 کیلومتر را داشت. این خودرو در بین لیست  10 خودرو متوسط کم مصرف برای استفاده از آن در شهر وخارج از شهر بود، اما کم مصرف ترین نبود.)

دلیل سوم ممکن است این باشد که Camryهای هیبریدی توانایی بکسل تریلر های سبک تری را نسبت به  نسخه های غیر هیبریدی دارند: 300 کیلوگرم در مقایسه با 1200 کیلوگرم.

تویوتا کمری (Toyota Camry) های غیر هیبریدی از موتور 2.5 لیتری بنزینی با چهار سیلندر استفاده می کنند که قدرتی به میزان 135 کیلو وات را تولید می کنند که پاسخ گویی مناسبی در سرعت های متوسط  دارد.

مدل های هیبریدی از یک موتور مجزای بنزینی استفاده می کنند و یک موتور الکتریکی را به آناضافه میکنند که میتواند تا 118 کیلوولت قدرت را تولید کند. با این حال، این دو موتور حداکثر قدرت خود را در شرایط رانندگی مختلف تولید می کنند، به طوری که حداکثر توان خروجی ترکیبی هیبریدی آن 151kW است.

همه Camryها با یک گیربکس اتوماتیک عرضه می شوند: گزینه انتقال دستی وجود ندارد.Camryهای بنزینی از سیستم مرسوم اتوماتیک شش سرعته استفاده می کنند.مدل های هیبرید ها از سیستم انتقال مداوم متغیر یا CVT استفاده می کنند که به طور منظم با توجه به شرایط رانندگی تنظیم می شود.

 

اگر بیشتر خرج کنید چه ویژگی های کلیدی را به دست می آورید؟

کم هزینه ترین Camry،مدل Altise ،چرخ های 16 اینچی دارد و صندلی های آن با پوشش پارچه ای است.

اگر برای Altise Hybrid بیشتر هزینه کنید،کلید ورودی هوشمند را دریافت خواهید کرد،به این معنی است که درها را می توانید بدون بیرون آوردن کلید از جیب یا کیف دستی خود باز کنید. سیستم تهویه هوای دوگانه وجود دارد که به راننده و مسافر جلو امکان می دهد درجه حرارت را به طور مستقل تنظیم کنند.

در مدل Atara S ،ناوبری ماهواره ای و تنظیم 5حالته برای صندلی راننده اضافه می شود. قطر چرخ به 17 اینچ می رسد و مشخصات عاج لاستیک ها در همان عرض کاهش می یابند.

مدل Atara SX صندلی های چرمی نسبی (ترکیبی از چرم واقعی و جعلی)، چراغ های منحصر به فرد، یک آینه وسط که می تواند به صورت الکتریکی تنظیم شود، طراحی های اسپورتی مانند پدال آلیاژی و کیت بدنه را اضافه می کند. همچنین دارای تعلیق قویتر، برای ثبات بیشتر در پیچ ها است و تایرهای 18 اینچی بزرگتر که با مشخصات پایین تر،پهن تر هستند.

مدل ATAR SL از موارد اسپورتی SX را شامل نمی شود و به جای آن از ویژگی های لوکس رونمایی می کند. روکش صندلی ها به صورت بخشی از چرم باقی می مانند، اما هر دو صندلی های جلو به صورت برقی قابل تنظیم هستند.شیشه پاک کن  جلو پنجره به طور خودکار هنگامی که باران می آید، کار می کند و چراغ های جلو به طور خودکارهنگامی که خودرویی نزدیک میشود پایین زده میشوند. یک سیستم صوتی قوی تر وجود دارد،یک سیستم صوتی10  اسپیکر.جای یک گوشی هوشمند سازگار در کنسول مرکزی که با قرار دادن آن میتواتید به صورت بی سیم گوشی خود را شارژ کنید.

مدل SL دارای کنترل کروز فعال است که می تواند به طور خودکار با سرعت یک خودرو کندتر در بزرگراه مطابقت داشته باشد و چندین ویژگی ایمنی فعال طراحی شده برای جلوگیری از تصادف است. آنها عبارتند از ترمز خودکار اضطراری، هشدار خروج از خط، یک سیستم هشدار دهنده برای نقاط کور اطراف خودرو و یک هشدار عبور ترافیک عقب است.

شما می توانید Atara S و SL را در نسخه های Hybrid نیز دریافت کنید.اما هیچ مدل هیبریدی برای Atara SX  وجود ندارد.

(تویوتا همچنین یک نسخه ویژه به نام Camry RZ ارائه داده است که نسخه اسپورتی با صندلی های پارچه ای و موتور بنزینی Altisi است که در سال 2016 منتشر شده است. RZ به شما یک صفحه نمایش لمسی7.0 اینچی  با رادیو دیجیتال، ناوبری ماهواره ای،سیستم تهویه دوگانه و کلید ورودی هوشمند است.یک سیستم تعلیق قوی ترکه چرخ های 18 اینچی را کنترل می کند.یک موتور بسیار قدرتمند با خروجی های اگزوز دوقلو)

نقد و بررسی تویوتا کمری (2017 Toyota Camry)

تویوتا کمری (Toyota Camry) چقدر راحت است؟

این خودرو ممکن است به طور رسمی یک خودرو متوسط باشد اما Camry در هنگامی که صحبت از فضای داخلی است به یک خودرو بزرگ و جادار تبدیل می شود.

Altise دارای ترمزهای سبک و یک فرمان پلاستیکی است، اما کنترل های اصلی برای استفاده بسیار عالی هستند.

Atara S یک فرمان کمرنگ، چرمی و روکش صندلی های زیبا و لوکس تر را به ارمغان می آورد. Atara SL طرح بدنه و صندلی چرمی و چوبی قدیمی  را برای ظاهر و احساس رسمی تر ارائه می دهد.

کابین Camry به اندازه کافی مکانی مناسبی برای صرف وقت است اما ممکن است در مقایسه با بسیاری از جایگزین های متوسط قدیمی و از مد افتاده باشد. صندلی ها راحت هستند، اما نه به طور خاص. نسخه هایی که کمتر اسپورتی هستند در جاده های پر دست انداز و درجه دو به خوبی میتوان با آنها رانندگی کرد.

مدل SX (و نسخه محدود RZ) یکسری تنظیمات سخت تر برای سیستم تعلیق نسبتا قوی تر خود ارائه می دهد که آن را برای مزایای فروش، اسپورتی تر می کند. همراه با لاستیک هایی با مشخصات پایین تر در برابر ضربه های کوچک تکان های قابل توجهی نسبت به مدل های دیگر دارد. این مورد درسرعت های بالای 70 کیلومتر در ساعت کمتر دیده می شود.

نقد و بررسی تویوتا کمری (2017 Toyota Camry) نقد و بررسی تویوتا کمری (2017 Toyota Camry) نقد و بررسی تویوتا کمری (2017 Toyota Camry)

ایمنی در تویوتا کمری (Toyota Camry) چطور است؟

هفت کیسه هوا، کنترل ثبات الزامی، سنسورهای پارکینگ و یک دوربین عقب به صورت استاندارد که برای یک بسته ایمنی خوب است. یادآور کمربند ایمنی برای همه صندلی ها وجود دارد.

Camry Atara SL نسبتا گران با یک مجموعه ایمنی فعال می تواند مقدار بیشتری گران تر شود. سیستم ایمنی قبل از تصادف، ترمز اتوماتیک اضطراری را ارائه میدهد، که طراحی شده است تا از وجود موانع موجود در مسیر،به شما هشدار دهد- معمولا هنگامی که سرعت خودروی دیگری به شدت کاهش یافته است – و ترمزها را به کار می اندازد، هنگامی که تصور می کند که برخورد اجتناب ناپذیر است. سیستم مبتنی بر رادار در سرعت های شهر و بزرگراه کار می کند.

هشدار خروج از خطAtara SL  اگر شما از خط خود در بزرگراه خارج شوید،به شما هشدار میدهد- شاید در موارد خطرناک-.به این گونه که هشدار دهنده ی نقاط کور خودرو هنگامی که شما قصد دارید تغییر لاین بدهید، اگر یک وسیله نقلیه در آن خط در نزدیکی گوشه عقب پنهان شده باشد،به شما هشدار می هد.

هشدار عبور ترافیک عقب SL به شما کمک می کند تا با خیال راحت از راه های عبوری و مکان های پارک بیرون بیایید.این سیستم در هنگام عبور خودرو از پشت خودرو شما،به شما هشدار می دهد.

برنامه ارزیابی خودروهای جدید ANCAP در ماه مه 2015، ایمنی کمری را  پنج ستاره،یعنی حداکثر مقدار آن تعیین کرده است.

 

چه خودروهای مشابهی ممکن است با خرید این خودرو از دست بدهید؟

اگر به دنبال یک Camry کم هزینه تر هستید، شاید حذف کمک های ایمنی فعال بتواند به شما کمک کند. به عنوان مثال، چندین خودرو جایگزین متوسطه ترمزهای اضطراری اتوماتیک را در همه نسخه ها ارائه می دهند، از جمله Mazda6، Subaru Liberty و Volkswagen Passat.

در میان دیگر خودروهای اندهزه متوسط،این خودروها مورد توجه قرار می گیرند Ford Mondeo وSonata Hyundai و Kia Optima.

 

عکس های عکس تویوتا کمری (2017 Toyota Camry)

برای دیدن عکس ها در اندازه اصلی کلیک کنید

مشخصات کلی خودرو

  • نام خودرو
  • کشور سازنده
  • سال ساخت
  • موتور
  • حجم موتور
  • حداکثر قدرت
  • حداکثر گشتاور
  • جعبه دنده
  • شتاب 0 تا 100
  • حداکثر سرعت
  • وزن
  • اندازه
  • فاصله بین دو محور
  • مصرف سوخت داخل شهر
  • مصرف سوخت خارج شهر
  • مصرف سوخت ترکیبی
  • حجم باک
  • استاندارد آلایندگی
  • استاندارد امنیت
  • میزان تولید co2
  • ترمز و پایداری
  • کیسه هوا
  • سیستم صوتی
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.