#


نقد و بررسی تویوتا راوفور ( 2017 TOYOTA RAV4)

نقدو بررسی تویوتا راوفور
3 آگوست 2017 بدون نظر 8793 بازدید

نقد و بررسی تویوتا راوفور ( 2017 TOYOTA RAV4)

تویوتا راوفور ( 2017 TOYOTA RAV4)

تویوتا مدل های تویوتا راوفور 2017 (RAV4) را با پکیج استاندارد ایمنی ارائه می دهد که شامل سیستم پیش برخورد با تشخیص عابر پیاده، نور افکن های اتوماتیک، هشدار خروج خط با کمک فرمان و کروز کنترل انطباقی است.
کلاس جدید Platinum در تویوتا راوفور RAV4) 2017) با موتور بنزینی در دسترس است. این مدل شامل بدنه فاشیای پلاستیکی کم رنگ، سیستم صوتی پیشرفته همراه با navigation، فرمان سریع، floor-activated، درب عقب با قدرت تنظیم ارتفاع بالا، دوربین چشم پرنده ای و علائم پلاتینی درآینه بقل ها وفضای داخلی است.

رنگ بیرونی Galactic Aqua Mica برای سال 2017 در دسترس خواهد بود، و جایگزین رنگ قرمز داغ Lava در مدل های گازی و هیبریدی است.

خلاصه ای از خودرو

تویوتا راوفور RAV4) 2017) یک oscrsover جمع و جور است که در انتهای خط SUV کمپانی تویوتا وبعد از تویوتا 4Runner قرار دارد. این مدل دارای 5 صندلی است و دارای مدل های شیک و مرتب است که در محدوده ی محرک جلو LE تا مدل های Platinum درجه بندی می شود. تویوتا همچنین RAV4 2017 را به عنوان یک خودرو هیبریدی عرضه می کند و برای مدل 2018 خود آن را با یک مدل دیگر به نام C-HR ترکیب خواهد کرد.

نقدو بررسی تویوتا راوفور نقد و بررسی تویوتا راوفور ( 2017 TOYOTA RAV4)

بررسی اجمالی

تویوتا راوفور RAV4) 2017) با موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر ساخته شده است که 176 اسب بخار قدرت و 172 پوند بر فوت گشتاور را تولید می کند و می توان آن را در مدل های محرک جلو وچهار چرخ محرک یافت. این موتور به یک گیربکس اتوماتیک شش سرعت متصل می شود.

RAV4 هیبریدی یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندری دارد که به یک موتور الکتریکی کوچک متصل است و در مجموع 194 اسب بخار خالص توان تولید میکند. مدل 2016 این خودرو درEPA رتبه 34/31 در بزرگراه های شهر دریافت کرده است و در دو نسخه XLE و Premium ارائه می شود.

پنج مدل شیک از این خودروبا موتورهای بنزینی وجود دارد. LE، XLE، SE، Limited و Platinum.بهترین مدل در نسخه های بنزینی ،مدل جدید Platinum است، در حالی که RAV4 Hybrid به عنوان یک مدل محدود به کار می رود.

RAV4 LE یک مدل پایه است وبا استاندارد هایی مثل آینه های بیرونی متحرک و سقف ریلی، نمایشگر سرگرمی 3.5 اینچ با دوربین عقب، کروز کنترل ، صندلی های پارچه ای و پنجره های برقی ارائه میشود. مدل XLE بر اساس ویژگی های LE با اضافه کردن یک صفحه نمایش سرگرمی بزرگتر (4.2 اینچ)، سیستم ناوبری، رادیو ماهواره ای، چراغ مه شکن یکپارچه،انواع چرخ های مختلف، دیسک ترمز نقره ای جلو و عقب ماشین، آینه هایی با رنگ بدنه خودرو با عمکرد چرخش خودکار، شیشه پاک کن های شستشوی اتوماتیک، power tilt و مهتابی های کناری همراه با سایبان سقفی و قدرت قابل تنظیم ارتفاع liftgate با حفاظت از جام نکردن آن.

در مدل SE شما چراغهای LED جلو و عقب را خواهید داشت، رینگ های 18 اینچی، چند ترفند بصری، تنظیم سیستم تعلیقsport و نظارت بر نقاط کور عقب به وسیله سنسور هشدار، گرم کن های صندلی های اسپرت جلو برای راننده و مسافر ، استارت دکمه ای همر اه با عملکرد liftgate از راه دور. در نسخه هایLimited شما چرخ های مختلف 18 اینچی، دستگیره درب کروم،انواع رنگ بدنه، آینه های خارجی گرم شونده(ضد بخار) چرخشی همراه با چراغ هشدار نقطه کور، کاهنده نور خودکار آینه ها، و یک دسته دنده چرم کمرنگ.

سازمان حفاظت محیط زیست هنوز 2017 RAV4 رتبه بندی نکرده است، اما مدل 2016 برای 23-24 / 30-31 مایل بر گالن در نسخه های محرک جلو در بزرگراه شهری، و 22/29 مایل بر گالن در نسخه های چهر چرخ محرک بسیا رخوب است.

نقد و بررسی تویوتا راوفور ( 2017 TOYOTA RAV4)

ایمنی

تویوتا راوفور RAV4) 2016) یک خودرو با ایمنی بسیار بالا بود و NHTSA به مدل 2017 رتبه کلی 5 ستاره را (از پنج ستاره ممکن) اختصاص داد.

استاندارد تجهیزات ایمنی در تمامی مدلهای تویوتا RAV4 2017شامل استاندارد ترمز جلو قبل از برخورد، هشدار خروج از خط،کروز کنترل انطباقی و نورافکن های جلو اتوماتیک است. هشت کیسه هوای استاندارد در تمام مدل هایRAV4 ها شامل سیستم کیسه های هوای پیشرفته دو مرحله ای راننده و صندلی های جلو،کیسه های هوای صندلی عقب، کیسه های هوای پرده ای صندلی های ردیف اول و دوم ، کیسه های هوای برای زانو راننده و کیسه های هوای کوسنی برای صندلی های جلو.همچنین تویوتا RAV4 2017 به صورت استاندارد دارای کنترل کششی، ترمزهای الکترونیکی، کنترل ثبات خودرو، ABS و ترمز کمکی است.

نظر ما چیست

ما اخیرا یک 2016 تویوتا RAV4 SE AWD را در یک بررسی اولیه رانده ایم و سپس به صورت غیر رسمی نقاط قوت آن را با Honda CR-V مقایسه کردیم.

ما ظاهر دو RAV4 SE AWD تویوتا را که بخاطر تست برای ما ارسال شده بود را دوست داشتیم، و 38.4 فوت مکعب فضای عقب خودرو و همچنین با در نظر گرفتن فضای صندلی های تاشو عقب 73.4 فوت مکعب را واقعا تحسین میکنیم. ما همچنین سیستم انتقال قدرت را دوست داشتیم (هرچند CVT ها اغلب با هم مساوی هستند) و همچنین دریافتیم که چقدر صندلی ها آن راحت بودند.

شکایات ما زمانیشروع شد که ما RAV4 را برای یک گردش به یک جاده پر پیچ و خم بردیم. رانندگی دینامیکی در بهترین حالت متوسط بود و تعدادی از سردبیران اشاره کردند که تجربه رانندگی کلی “بی رمق” و “بی مزه” است. فضای داخلی نیز در برخی از تنظیمات کمی تاریک است و برخی ممکن است صفحه نمایش ستون مرکزی را (6.5 اینچ در برخی اتومبیل ها) خیلی کوچک ببینند.

با این حال، داشتن فناوری ایمنی فعال بالا در هر مدل ازRAV4 یک بروزرسانی مفید برای خودرویی است که تا الان به اندازه 5 ستاره ارزش دارد .

واقعیت محض

نسخه هیبریدی از تویوتا RAV4 2016 را 0-60 تقریبا در 7.8 ثانیه در آزمایش موتور ترند انجام میدهد که این عدد بیانگر سریع تر بودن آن نسبت به نسخه بنزینی است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.