#


نقد و بررسی بی ام و سری ام 3 (2017 BMW 3 Series)

نقد و بررسی بی ام و سری ام 3 (2017 BMW 3 Series)
12 سپتامبر 2017 بدون نظر 4985 بازدید

نقد و بررسی بی ام و سری ام 3 (2017 BMW 3 Series)

بی ام و سری ام 3 (2017 BMW 3 Series) آنچه مشخص است

بی ام و سری ام 3 (2017 BMW 3 Series) یک خودروی قوی ،لوکس و با شکوه است که درخواست های ویژه ای برای رانندگان مشتاق دارد.  اندازه خوبی دارد، به اندازه کافی  برای پارک آسان است، اما قادر است پنج نفر را در کمال آرامش سوار کند. و تنوع زیادی دارد،از 318i سه سیلندر گرفته تا M3 سه گانه مجهز به توربو شگفت انگیز. شما حتی می توانید یک موتور هیبرید بنزینی- برقی در 330e داشته باشید.

نقد و بررسی بی ام و سری ام 3 (2017 BMW 3 Series)

چه مشکلی ممکن است وجود داشته باشد؟

بی ام و از لاستیک های معمولی که از اسم آن معلوم است استفاده می کند،آنها به شما اجازه می دهند تا پس از یک پنچری رانندگی را ادامه دهید. نکته اینجاست که، شما نباید با یک تایر صاف سریع تر از 80km / h رانندگی کنید و نه بیش از 80km. بنابراین اگر پنچری اتفاق بافتد، شما در کشمکش خواهید بود.

استثنا در مدل های سری 3، M3 است که از لاستیک های معمولی با کارایی بالا استفاده می کند اما دارای چرخ های یدکی نیست. BMW یک لوله درزگیر را عرضه می کند. شما این را به داخل تایر صاف فشار می دهید، و این باعث می شود که ماشین یک فاصله محدودی را طی کند.

با این که خودروهای سری 3 لاستیک یدکی حمل نمی کنند،آنها فضای صندوق بیشتری از خودروهای جایگزین  دیگر سازندگان  ندارند.

 

بی ام و سری ام 3 (2017 BMW 3 Series) چه سبک هایی برای آن وجود دارد؟

یک سدان چهار درب و یک واگن پنج درب که به آن تورینگ (Touring) گفته می شود.

نسل قبلی سری3 کوپه(coupe) و convertible(تبدیل شونده) به سری 4، برای نسل جدید تغییر نام دادند. اما این یک داستان دیگر است.

بی ام و های سری3 دارای محرک چرخ عقب هستند و به عنوان یک وسیله نقلیه با سایز متوسط و قیمت بالا محسوب می شوند.

نقد و بررسی بی ام و سری ام 3 (2017 BMW 3 Series)

هر مدل سری 3  چه ویژگی های دارد؟

چرخ های آلومینیومی با قطر بزرگ (از 18 اینچ در 318i، 320i و 320d شروع می شود) با لاستیک هایی با پروفایل کوتاه. چراغهای جلو و چراغهای عقب با عمر بسیار طولانی مدت. کنترل دوگانه سیستم تهویه(که اجازه می دهد تا درجه های مختلف دما در هر دو طرف کابین اعمال شوند).

یک صفحه نمایش هد آپ، که سرعت و اطلاعات ناوبری را بر روی شیشه جلو نمایش می دهد(به شما کمک می کند که چشم خود را در جاده نگه دارید).همچنین کنترل کروز.

یک سیستم صوتی با پذیرش رادیوی دیجیتال (DAB +)، سازگاری MP3 و USB، اتصال بلوتوث با کنترل صدا و حداقل شش بلندگو. کنترل های این عملکردها روی فرمان قرار دارند.

یک دوربین عقب که یک نمایش “دید پرنده ای” از ماشین را از بالا نشان می دهد، و موانع موجود در عقب و هر طرف خودرو را  نشان می دهد.

صفحه نمایش رنگی مرکزی (6.5 اینچ در 318i، 320i و 320d و 8.8 اینچ در 330i، 330e، 340i و M3) با ناوبری ماهواره ای(sat nav).

رانندگی پیوسته(BMW Connected Drive)بی ام دابلیو .چیزی که BMW آن را نسخه سبک زندگی (Lifestyle version)می نامد،که شامل سه سال اشتراک سرویس های مبتنی بر اینترنت مانند BMW Online (اخبار، آب و هوا، جستجوی محلی گوگل،آفیس و برنامه ها) و نرم افزار BMW Connected است. این خدمات همچنین شامل خدمات از راه دور است که به شما امکان می دهد تا از موقعیت جغرافیایی مختلف عمل کنید. به عنوان مثال، شما می توانید درب ها را قفل کنید و باز کنید، تهویه را کنترل کنید، و اگر ماشین را پارک کردید،مکان ماشین را پیدا کنید.

مجموعه ای از کمک های ایمنی فعال که حاوی هشدار خط است (برای گفتن اینکه ماشین به یک طرف منحرف میشود) و ترمز جزئی اضطراری اتوماتیک که در سرعت های شهری کار می کند. در سرعت های زیر 60 کیلومتر در ساعت، خودرو هشدار صوتی می دهد و در صورت لزوم ترمز خود را برای حفظ فاصله ایمن از ماشین بعدی و یا برای جلوگیری از برخورد با عابران پیاده. (با این وجود ترمز اضطراری را به طور کامل اعمال نخواهد کرد.)

شش کیسه هوا وجود دارد: دو عدد به طور مستقیم از سرنشینان صندلی های جلو محافظت می کند، دو عدد برای محافظت از افراد جلو در برابر ضربه های جانبی، و یک کیسه هوای پرده ای در پایین هر طرف برای جلوگیری از آسیب قسمت سر سرنشینان جلو و عقب.

کنترل پایداری الکترونیکی، که می تواند کنترل خودرو را درصورتیکه در یک سطح لغزنده بلغزد،حفظ کند. همه خودروهای جدید باید این ویژگی را داشته باشند.

سری 3 با گارانتی سه ساله / نامحدود BMW تحت پوشش قرار گرفته است. باتری که به موتور الکتریکی مدل BMW 330e قدرت می دهد، دارای یک ضمانت نامه شش ساله است.

نقد و بررسی بی ام و سری ام 3 (2017 BMW 3 Series)

کدام موتور از سوخت کمتری استفاده می کند و چرا من آن را انتخاب نمی کنم؟

BMW یک دامنه بسیار زیاد برای موتورهای سری 3 ارائه می دهد که اکثر آنها با مدل های تازه ی که از اکتبر 2015 وارد شده اند،می آیند. یک موتور هیبریدی پلاگین – که یک موتور بنزینی با یک موتور الکتریکی که باتری آن را می توان از  برق خانگی شارژ کرد،همراهی میکند – در ماه مه 2016 با مدل 330e وارد بازار شد.

ازبین خودروهایی با موتور معمولی، تنها مدل دیزلی، 320d، قهرمان صرفه جویی در مصرف سوخت است، با استفاده از 4.4 لیتر در 100km در آزمون رسمی (شهر و ترکیبی). این موتور توربو شارژر احساس بسیار تصفیه شده ای دارد، مخصوصا برای یک دیزل. این مدل همچنین شتاب قابل توجهی و رانندگی بدون دردسری در اطراف شهر را فراهم می کند .

یکی از دلایلی که ممکن است آن را انتخاب نکنید این است که هزینه 320d بسیار بیشتر از مدل ارزان قیمت سری 3 318i است. که موتور بی نظیر 1.5 لیتری بنزینی توربوشارژ را از مینی کوپر قرض می گیرد. این موتور کمی

سوخت بیشتر از موتور دیزل ( 5.4 لیتر در 100 کیلومتر) استفاده می کند. با این وجود یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته معمولی به شما کمک می کند تا شما به راحتی به اطراف بروید

یکی دیگر از دلایل عدم انتخاب دیزل این است که شما می خواهید از آرامی و واکنش پذیر تر بودن موتورهای بنزینی بزرگتر BMW لذت ببرید. آنها در مدل 320i شروع می شوند، که فقط مقدار سوخت بیشتری از 318i استفاده می کند اما قدرت بیشتری دارد. موتور جدید چهار سیلندر، 2.0 لیتری توربو با زیبایی تصفیه شده و عملکرد بسیار بالایی دارد.

با این وجود، BMW معتقد است که اکثر مردم حتی گوتسیر 330i را انتخاب خواهند کرد. این موتور اساسا همان موتور 320i است اما دوباره برنامه ریزی شده است تا 35 درصد قدرت بیشتری را تولید کند. به طور قابل توجهی، این موتور از سوخت بیشتری در آزمون رسمی استفاده نمی کند: 5.8 لیتر در 100km.

در مقایسه با دنیای واقعی برای Wheels 2016 شماره مجله ، BMW 330i که به طور متوسط 9.3 لیتر در 100 کیلومتر مصرف می کرد،رتبه ی کم مصرف ترین خودرو از بین پنج سدان معتبر با سایز متوسط بررسی شده را به خود اختصاص داد.

صادقانه بگویم که 330i دارای عملکرد بیشتری نسبت به آن چیزی است که اکثر مردم نیاز دارند،و بعضی ازچیز های دیگری مانند آن.

320i و 330i نیز در طرح بدنه شیک Touring (واگن) در دسترس هستند.

برخی از افراد حتی  قدرت بیشتری از موتورهای توربوشارژر شش سیلندر برجسته BMW می خواهند.

340i از یک موتور جدید 3.0 لیتری توربو بنزینی شش سیلندر استفاده می کند.این موتور نرمتر و حتی پاسخگو تر از 330i است و برای افرادی است که قدرت بیش از حد، به سختی برای آنها کافی است.

و پس از آن M3 توانمند، یک supercar bonafide با قدرتمندتر 3.0 لیتری شش، این بار با دو توربو شارژر وجود دارد. غیر ضروری، اما بسیار عالی اگر این چیزی است که شما.

در نهایت، اگر فکر می کنید که شما سری3 خود را عمدتا برای عبور از یک شهر و حومه آن استفاده می کنید، شما می توانید دلیل خوبی برای دور زدن تمام موتورهای دیزلی و بنزینی معمولی داشته باشید و به جای آنها مدل هیبریدی دوشاخه دار(plug-in) بنزینی -برقی  (330E) را داشته باشید.. برای سفرهای کمتر از حدود 25 کیلومتر شما می توانید 330E را بدون استفاده از بنزین رانندگی کنید و به جای بنزین،به موتور الکتریکی و باتری آن که به طور کامل در خانه در حدود سه ساعت شارژ می شود، تکیه کنید. در سفرهای طولانی در کشور، مصرف سوخت به مدل 320i می رسد، که موتور بنزینی 330e از آن گرفته شده (البته به شکل قابل توجهی قوی تر).

تمام مدل های سری 3 به جز 330E با یک جعبه دنده دستی شش سرعت عالی ارائه می شوند، اما این سفارش ویژه است. اکثر مردم BMW هشت سرعته اتوماتیک مرسوم را ترجیح می دهند.

M3 دارای همان جعبه دنده ی شش سرعته دستی یا جعبه دنده هفت سرعته دو کلاچه دستی با کنترل کامپیوتری (کهM-DCT نامیده می شود) می باشد، که دنده ها را به صورت خودکار جابجا می کند (مانند جعبه دنده اتوماتیک، اما سریعتر).

نقد و بررسی بی ام و سری ام3 (2017 BMW 3 Series)

اگر بیشتر خرج کنم،چه ویژگی های کلیدی را به دست می آورم؟

اولین گزینه بدون هزینه است – بسته خط اسپورت(Sport Line). در 318i، 320i، 320d، 330i و 330e موجود است، بسته خط اسپورت به معنی اضافه کردن کمربند قرمز به کت و شلوار است. تریم بیرونی سیاه و سفید براق و همان رنگ براق در داشبورد (با قرمز برجسته)، با جزئیات  قرمز بر روی کلید خودرو، ابزارها و دوخت اسپورت فرمان ترکیب می شود.Sport Line همچنین صندلی های اسپورت جلویی همراه با پشتی بهتر را به ارائه می دهد که به   بهتر نگه داشتن شما در محل خود درهنگام حرکت در پیچ ها کمک می کند.

نقد و بررسی بی ام و سری ام 3 (2017 BMW 3 Series)

با برداشتن یک گام به عقب و انتخاب  318i سه سیلندر و صرف هزینه بیشتر برای مدل چهار سیلندر 320i ، شما موتور قوی تر و تصفیه شده و انتخاب بین سبک های سدان و یا واگن (تورینگ) را خواهید داشت.

شما همچنین تنظیم برقی صندلی جلو، با حافظه در صندلی راننده (به طوری که شما می توانید بلافاصله تنظیمات خود را پس از رانندگی فرد دیگری  بازگردانید).سیستک تعلیق Adaptive M وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا چگونگی سواری ماشین در جاده های مختلف را تنظیم کنید – انتخاب برای به حداکثر رساندن راحتی و یا قربانی کردن راحتی برای دستیابی به فرماندهی دقیق تر-. و شما یک پکیج روشنایی داخلی ،شامل چراغ های داخلی و چراغ های خواندن، روشنایی محیطی که کابین را به آرامی در شب روشن می کند و چراغ های زیر خودرو که در هنگام باز کردن درب ها، زیر آنها را نشان می دهد،را به دست می آورید.

320D تنها سدان با موتورسوخت دیزل و تجهیزات مشابه با 320i است.

اگر دوباره برای مدل 330i (سدان یا واگن) هزینه کنید، شما از بین دو موتور بنزینی چهار سیلندر موجود،موتور با قدرت بیشتر را دریافت خواهید کرد. قطر چرخ به 19 اینچ افزایش می یابد و تایرهای عقب پهن تر می شوند، و علاوه بر چسبندگی بیشتر، ظاهر بهتری نیز دارند. 330i دارای لوازم داخلی چرمی است (مدل های ارزان قیمت دارای تریم Sensatec دست ساز است). شما می توانید ماشین را بدون بیرون آوردن کلید از جیب یا کیف خود باز کنید. و صفحه نمایش 8.8 اینچی با سیستم ناوبری ماهواره ای چند منظوره ای که شامل درایو دی وی دی، نمایش نقشه سه بعدی نقشه و 20 گیگابایت فضای ذخیره سازی موسیقی می باشد، دریافت می کنید.

برای هزینه ی نه چندان زیادتر از یک 330i شما می توانید 330e را داشته باشید، که به شما یک موتور هیبریدی بنزینی- برق بر اساس موتور 320i ارائه می دهد. تجهیزات مشابه با مدل 330i هستند، با این تفاوت که مدل 330e دارای سیستم تعلیق قابل تنظیم راننده نیست.

پکیج خط لوکس(Luxury Line)در 330i و 330e  بدون هزینه  است. این شامل پانل های  روکش چوب داخلی و تعدادی از قسمت های برجسته ی کرومی در داخل و خارج است. (Luxury Line همچنین یک پکیج بدون هزینه در مدل 340i شش سیلندراست. این چکیج  با هزینه اضافی در 318i، 320i و 320D در دسترس است، که در آن همچنین لوازم داخلی چرمی نیز وجود دارد).

اگر به طور قابل توجهی برای مدل 340i هزینه کنید، شما یک موتور توربوشارژر شش سیلندرخطی و یک عالمه دنده اضافی خواهید داشت. پانل ابزار چرمی،پرده برقی برای پنجره عقب،پرده کرکره غلتکی برای پنجره های کناری عقب، اتصال گوشی هوشمند پیشرفته و یک سیستم صدای فراگیر Harman/Kardon عالی با 16 بلندگو. صندلی های جلواز قابلیت تنظیم برای کمر (قسمت پایینی کمر) وگرم کننده (heater)  پشتیبانی می کنند. چراغ های تطبیقی  LED جلو که به طور خودکار برای رانندگان در حال نزدیک شدن،پایین زده می شوند. و هنگامی که چرخها را بچرخانید،گوشه ها را روشن می کند.فرمان اسپورت متنوع قابل تنظیم، برای تنظیم اینکه به چه میزان چرخ های جلو به طور مستقیم به فرمان پاسخ دهند.

شما همچنین کنترل کروز فعال با عملکرد Stop & Go را دریافت می کنید.این شامل ترمز اتوماتیک است که اگر یک مانع را شناسایی کند، می تواند یک توقف اضطراری کامل در شهر و سرعت بزرگراه (تا 210 کیلومتر در ساعت) را اعمال کند.همچنین شما را به سرعت یک وسیله نقلیه ی آهسته پیش رو کاهش می دهد و هنگامی که جاده از موانع خالی شد،شما را به سرعت قبلی خود می رساند. و می تواند خودرو را در ترافیک درهنگام توقف و شروع حرکت،ترمز و گاز دادن برای نگهداری مکان خود، کنترل کند.

(سیستم ترمز خودکار پیچیده تر مبتنی بر رادار به عنوان یک گزینه اضافی در 320i، 320d، 330i و 330e  در دسترس است.)

و شما آزادی رانندگی پیوسته (Connected Drive Freedom) را دریافت می کنید، که خدمات نگهدار را برای شما (هر زمانی که مرکز تماس(centre assistance) را برای مقصد و نقاط مورد علاقه خود صدا بزنید، که بعد از آن وسیله شما را دوباره برنامه ریزی می کند) به ارمغان می آورد.

340i یک پکیج M Sport را به عنوان افزودنی بدون هزینه ارائه می دهد. این بدان معنی است که صندلی های جلو  شما را بهتر در جای خود قرار می دهند، یک فرمان M Sport بسیار عالی، یکسیستم تعلیق Adaptive M برای کنترل دقیق تر فرمان دهی خودرو، و تعدادی تزئینات برای پنجره های داخلی و خارجی که شامل Bodykit M Sport است.

M3 یعنی صحبت از همه چیز در مورد عملکرد و حضور در جاده. بدین ترتیب، وزن سبک (طراحی شده برای بهبود در پیچها) چرخ های 19 اینچی، حتی تایر های گسترده تر و بدنه وسیع تر با احساسی مانند خودرو های چهار اگزوز، برای اطمینان از آن که نادیده گرفته نشود. و  البته ،این موتور بی نظیر توربو دوگانه.M3 Competition مشخصات عملکرد را با یک ردیف بیشتر، با تایر های بزرگتر و گسترده تر، تعلیق سفت تر،فضای داخلی با امکانات کمتر و قدرت  بیشتر،افزایش می دهد.

اگر به طور کلی صحبت کنیم، ارتقاء هر مدل شامل عملکرد بیشتری  است تا سایر مزایا. با توجه به گفته قبلی، طیف وسیعی از گزینه ها به اندازه ای کافی پیچیده است که گیج کننده باشد. اطمینان حاصل کنید که از یک فروشنده بسیار سوال بپرسید و کاملا مطمئن شوید که آنچه را که می خواهید به دست آورید، نه آنچه که او می خواهد به شما فروش بفروشد.

نقد و بررسی بی ام و سری ام3 (2017 BMW 3 Series) نقد و بررسی بی ام و سری ام3 (2017 BMW 3 Series)

 سری 3 چقدر راحت است ؟

بی ام و همیشه خود را در ساخت اتاق های ارگونومیک خالص اثبات کرده است. هیچ چیز با سری 3 تغییر نکرده است. تمام تعویض کننده ی دنده ها با عملكرد یک لمس، دقیق عمل می كنند و نشانگرها واضح و روشن هستند.

صندلی های جلو در همه مدل ها مجهز و راحت هستند، در حالی که M3 دارای صندلی های اسپورتی عالی است که  برای نیروهای تولید شده در پیچ ها که می تواند تولید کند ضروری است.

موتورهای چهار سیلندر هنگامی که به سختی کار می کنند، نرم و کارآمد هستند، اما در رانندگی در شهر کمی خسته کننده هستند. 318i سه سیلندر یک جانور کاملا متفاوت است، با یک یادداشت ترومی و یک شخصیت که به جای اینکه پیچیده باشد،مجذوب کننده است.

مدل هیبرید (plug-in)دوشاخه دار 330e در داخل بسیار ساکت است،بخشی از آن بخاطر عایق های صدای بیشتری است که نسبت به سایر خودروهای 3 سری در آن به کار رفته است. هنگامی که تنها بر روی موتور الکتریکی خود حرکت می کند، تقریبا ساکت است. 330e همیشه در هنگام شروع حرکت ازموتور الکتریکی خود استفاده می کند و در صورت نیاز، موتور بنزینی را به طور یکپارچه به سیستم اضافه می کند. یک صفحه نمایش در داشبورد نشان می دهد که انرژی در حال رفتن به کدام قسمت است.

مدل شش سیلندر 340i فوق العاده نرم و سریع است. صدای اگزوز M3 بسیار عصبانی تر است و با یک فایل صوتی سنتز شده که از طریق بلندگوهای ماشین پخش می شود، افزایش می یابد. این دارای صدای بسیار بلند (و اعتیاد آور) اگزوز است – مخصوصا نسخه دستی:یک تقابل چشمگیری از رفتارهای اصلاح شده 340i است.

نقد و بررسی بی ام و سری ام3 (2017 BMW 3 Series)

ایمنی در بی ام و سری ام 3 (2017 BMW 3 Series) چطور است؟

هر BMW سری3 دارای کنترل پایداری، شش کیسه هوا، رینگ های مسطح، یک دوربین عقب چند نما، یک صفحه نمایش هد آپ، اخطار خروج از خط وسیستم ترمز خودکار شهری است. این یک کامل است که بر حفاظت از شما در یک تصادف تاکید دارد، کنترل خود را از ماشین افزایش می دهد، خطر برخورد به دیگران در اطراف شما را در مانور در سرعتهای کم را کاهش می دهد ویک شبکه امن را برای حواس پرتی یا بی توجهی شما فراهم می کند.

ترمز اتوماتیک به شما هشدار می دهد و در صورت لزوم ترمزها را در سرعت های شهر اعمال می کند تا فاصله ای ایمن از ماشین جلویی شما یا برای جلوگیری از برخورد با عابران پیاده،ایجاد کند. گفته می شود،مثل بعضی از سیستم های اتومبیل های دیگر، توقف کامل اضطراری را اعمال نخواهند کرد.

استثنا در اینجا 340i است، که سیستم ترمز اتوماتیک پیشرفته تر مبتنی بر رادار آن،که ترمز کامل را تا سرعت 210 کیلومتر در ساعت میتواند اعمال کند. با این حال، شما می توانید این سیستم را بر روی 320i، 320d، 330i و 330e انتخاب کنید.

هشدار خروج از خط که موقعیت شما را در یک مسیر در بزرگراه نظارت می کند،به شما هشدار می دهد که شما باید مسیر خود را تغییر دهید – شاید  از خستگی یا حواس پرتی در وضعیت خطرناکی باشید.

اگر یک تایر به طور ناگهانی پنچر شود،Run-flat tyre به شما کمک میکند تا کنترل خودرو را حفظ کنید.

برنامه ارزیابی خودروهای استرالیایی  (ANCAP) در ژوئن 2012،تنها به مدل 320d حداکثر پنج ستاره برای ایمنی اهدا کرد.

نقد و بررسی بی ام و سری ام3 (2017 BMW 3 Series)

 

چه اتومبیل های مشابهی ممکن است وجود داشته باشد ؟

شاید یک مجموعه گسترده ای از ویژگی های ایمنی فعال، شما ممکن است در یک مرسدس C-Class یا آئودی A4 پیدا کنید.

شاید امکان چهار چرخ محرک، که در آئودی A4 در دسترس است.

ورودی کلید نزدیک(Proximity key entry) – که در آن شما لازم نیست کلید را از جیب یا کیف خود برای باز کردن قفل خودرو خارج کنید -این ویژگی تنها در مدل 330i و بالاتر به صورت استاندارد است. (بسیاری از اتومبیل های بسیار ارزان تر از سایر سازندگان این ویژگی را به صورت استاندارد دارند.)

همچنین Jaguar XE نیز وجود دارد. این خودرو تاکید بیشتری روی ظاهر بیرونی نسبت به مدل BMW دارد، تا جایی که به نظر می رسد فضای کابین و صندوق کم باشد، اما XE هنوز هم به اندازه کافی بزرگ است. با این حال، رانندگی با آن با بهترین فرمان پذیری در این کلاس، به خوبی موتور توربو دیزل ، فوق العاده است. قطعا ارزش یک نگاه جدی را دارد.

شما همچنین می توانید Alfa Romeo Giulia را در نظر بگیرید یا به عنوان یک جایگزین بسیار شایسته برای M3،مدلGiulia Quadrifoglio.

 

عکس های بی ام و سری ام 3 (2017 BMW 3 Series)

برای دیدن اندازه واقعی عکس ها کلیک کنید!

 

مشخصات کلی خودرو

  • نام خودرو
  • کشور سازنده
  • سال ساخت
  • موتور
  • حجم موتور
  • حداکثر قدرت
  • حداکثر گشتاور
  • جعبه دنده
  • شتاب 0 تا 100
  • حداکثر سرعت
  • وزن
  • اندازه
  • فاصله بین دو محور
  • مصرف سوخت داخل شهر
  • مصرف سوخت خارج شهر
  • مصرف سوخت ترکیبی
  • حجم باک
  • استاندارد آلایندگی
  • استاندارد امنیت
  • میزان تولید co2
  • ترمز و پایداری
  • کیسه هوا
  • سیستم صوتی
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.