#


نقد و بررسی بی ام دبلیو BMW) Z4)

بی ام دبلیو Z4
4 آگوست 2017 بدون نظر 5419 بازدید

نقد و بررسی بی ام دبلیو BMW) Z4)

بی ام دبلیو 2016 BMW) Z4)

صندلی های اسپورت در حال حاضر به صورت استاندارد در مدل های پایه بی ام دبلیو BMW) Z4) قرار دارد در حالی که تولید رنگ بدنه ی قرمز پررنگ متوقف شده است.

خلاصه ای از خودرو

بی ام دبلیو BMW) Z4) دارای فضایی برای دوسرنشین است، محرک عقب بوده و یک convertible با قابلیت برداشتن سقف است.

بررسی اجمالی

دو موتور برای بی ام دبلیو BMW) Z4) وجود دارد،موتور2.0 لیتری توربو I-4 با 240 اسب بخار قدرت و 260 پوند فوت گشتاوراست که می توان آن را به یک جعبه دنده دستی شش سرعته یا جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک در Z4 sDrive28i متصل کرد. موتور دیگر یک موتور3.0 لیتری توربو I-6 است که دارای 300 اسب بخار قدرت و 300 پوند فوت گشتاوردر Z4 sDrive35i است. یا 335 اسب بخار قدرت و 332 پوند فوت گشتاور در Z4 sDrive35is. یک جعبه دنده هفت سرعته با کلاچ اتوماتیک دوقلو تنها جعبه دنده موجودبرای مدل توربو I-6 است. مصرف سوخت این خودرو ها در این کلاس قابل رقابت با مدل های دیگر است، مصرف Z4 sDrive28i در شهر / بزرگراه 22/34مایل بر گالن با دنده ی دستی و 22/33 مایل بر گالن با دنده اتوماتیک است، در حالی که Z4 sDrive35i و sDrive35is با مصرف سوخت 17/24 مایل درگالن رتبه بندی می شوند.

نقد و بررسی بی ام دبلیو BMW) Z4)

ایمنی

ویژگی های ایمنی استاندارد شامل کیسه های هوای دو طرفه برای جلو و قسمت های کناری است. سیستم فعال حفاظت از زانو نیز به صورت استاندارد می باشد.

پکیج ها،زیبایی،استاندار شما چیست؟

در مدل Z4 sDrive28i پایه، ویژگی های استاندارد شامل چرخ های آلیاژی 17 اینچی، چراغ های HID، لوازم داخلی چرمی، درگاه اتصال بلوتوث و10 حالت مختلف برای تنظیم کردن صندلی های اسپورت است. ویژگی های اختیاری(Optional)عبارتند از:سیستم هدایت ناوبری، اتصال بلوتوث ارتقا یافته، صندلی های گرم شونده،سیستم تعلیق سازگار M، سیستم صوتی پیشرفته، لوازم داخلی چرم، و چرخ های آلیاژی 18 اینچی.

نقد و بررسی بی ام دبلیو BMW) Z4)

 

آنچه ما فکر می کنیم

در آزمون مقایسه ای که شامل Nissan 370Z، Porsche Boxster و Audi TTS بود، بی ام دبلیو BMW) Z4) با توجه به سواری خیره کننده اش، مخصوصا درجاده های سفت و خشن،در رده سوم قرار گرفت. از سوی دیگرموتور 300 اسب بخاری توربوشارژرشش سرعته خودرو دارای یک نت صدای خروجی بسیار عالی است در حالی که فضای داخلی به خوبی ساخته شده وبسیار شیک است. حتی در مدل240 اسب بخاری توربو 4سیلندر که ما در بررسی سال 2012 در اولین رانندگی به آن اشاره کردیم،از قدرت زیادی برخوردار بود و دارای مقدار زیادی گشتاور در دور موتورهای پایین بود. با این حال، گشتاور شگفت انگیز درمحدوده دور های کم تا متوسط، به قیمت بالا بودن قدرت پایان می رسد، به این معنی که ماشیندر دورهای بالاتر از 5000 دیگر کارایی ندارد. ما همچنین دربررسی اولیه2011 BMW Z4 sDrive35is اظهار داشتیم که جعبه دنده ی هشت سرعته با کلاچ دوقلوی آن به خوبی با توربو I-6 کار می کند وهمچنین در حالت دستی سریع پاسخ می دهد.با این حال، شاسی، ، همان سواری و توازن فرمان دهی قبلی را که BMW با آن شناخته می شود را ندارد.

حقیقت جالب

Z4 یکی از اولین BMW های بود که از موتور N20 دو لیتری توربو چهارسیلندر استفاده میکرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.