#


نقد و بررسی مرسدس AMG GLC63 کوپه

مرسدس
3 دسامبر 2017 بدون نظر 2243 بازدید

نقد و بررسی مرسدس AMG GLC63 کوپه

نقد و بررسی مرسدس AMG GLC63 کوپه

یکی از جذاب ترین شاسی بلندهای لوکس دنیا مرسدس بنز AMG GLC 63 S کوپه می باشد که دارای آپشن 4Matic است. برای اینکه این خودروی جذاب را بهتر درک کنید باید توجهی به بخش کوتاهی از این نام طولانی کنید: GLC 63 یادآور AMG C63 می باشد که یکی از بهترین خودروهایی است که دارای قدرت زیادی در بازار جهانی می باشد. خودروی شاسی بلند GLC کلاس و مدل کوپه ی GLC که برادر GLC می باشد به قلب تپنده ی C63 یعنی پیشرانه ی هشت سیلندر V شکل توئین توربو که یکی از پرچم داران مرسدس می باشد مجهز هستند. نتیجه ی کار ساخت دو شاسی بلند لوکس، باشکوه و پر قدرت می باشد.

این خودرو در سه مدل گوناگون وارد بازار آمریکا خواهد شد. ندل استاندار و کوپه دارای پیشرانه هشت سیلندر V شکل توئین توربو می باشد که حجم چهار لیتر دارد و قدرت خروجی اش 469اسب بخار و گشتاورش 650نیوتن متر است. مدل کوپه S مجهز به پیشرانه V هشت است که قدرت خروجی آن به 503اسب بخار می رسد و گشتاورش 700نیوتن متر است. نمونه S مدل GLC63 وارد بازار آمریکا نخواهد شد.

مرسدس

مرسدس

طراحی بدنه؛ خوب، شاید بد

می توانیم بگوییم که نسخه استاندارد GLC63 نمای جذاب تری دارد. بدنه عریض، گلگیرهای بزرگ، ارتفاع کم و جلو پنجره ی منحصر به فرد و مدرن مرسدس هماهنگی کاملی با غرش V8، در این شاسی بلند لوکس دارند. نمای پشتی این خودرو هم دارای طرفداران زیادی در دنیای خودرو می باشد. مدل کوپه این خودرو هم طراحی بدنه اش بد نیست، اما ظاهر شاسی بلند مانند و مخصوصا اسپویلر کوچک و مشکی رنگی که در عقب آن وجود دارد کمی خاص پسند می باشد.

نکته ی جالبی که وجود دارد این است که این اسپویلر را نمی توانید از پشت فرمان مشاهده کنید. در اصل راننده قسمت عقب خودرو را به سختی می تواند ببیند و دیدش بسیار کم است. ولی مسلما طراحی کابین GLC63 که همراه با گجت های فراوانی می باشد، به طور کامل انواع سلیقه ها را راضی می کند.

صندلی های قسمت جلو بسیار راحت است و دارای آپشن سیستم سرمایشی و گرمایشی می باشد. فرمان این خودرو به نسبت کوچک تر و ضخیم تر می باشد که توسط روکش آلکانترا پوشیده شده است و به طور کامل آماده ی اجرای دستورات راننده می باشد و همچنین داخل این خودرو فضای کافی برای چهار و یا پنج سرنشین را دارد. فضای سر در نسخه کوپه مخصوصا در قسمت عقب کمتر از مدل استاندارد می باشد. ولی علاوه بر اینکه این خودرو طراحی بدنه ی خوبی دارد بلکه کاملا راحت، بی صدا و لوکس است.

پیشرانه و عملکرد فنی؛ بهتر از سدان

زمانی که صحبت از بی صدا بودن این خودرو می شود، به این معناست که صدا داخل کابین آن بسیار کم است و پیشرانه V8 توئین توربو، دارای همان غرش C63 سدان می باشد. در اصل پیشرانه ی GLC63 هیچ کم و کسری نسبت به C63 ندارد. همچنین این خودرو می تواند سرعت صفر تا صد را در مدت زمان 3.7ثانیه طی کند که تقریبا نسبت به نسخه S سدان C63 دو دهم ثانیه سریع تر است. در این خودرو حالت های رانندگی “اسپرت” ، “اسپرت پلاس” و “راحت” و اکو و سیستم اگزوز پر سر و صدای مرسدس وجود دارد که از راه دکمه ای که در کنار سیستم سرگرمی و اطلاعاتی کامند (COMAND) قرار دارد فعال می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.