#


معرفی نسل جدید دوج وایپر به سال2020 موکول شد

28 می 2018 بدون نظر 2621 بازدید

معرفی نسل جدید دوج وایپر به سال2020 موکول شد

رونمایی از نسخه جدید دوج وایپر در سال2020 میلادی

نسل جدید خودروی لوکس و جذاب دوج وایپر که دارای پیشرانه ی هشت سیلندری V شکل می باشد و از قابلیت تنفس طبیعی و سوپرشارژر برخوردار است در سال2020 معرفی می گردد.

با توجه به اخباری که در این خصوص انتشار یافته نسل جدید خودروی اسپرت کوپه ی دوج وایپر که طراحی آن در تیپ ها و مدل های مختلفی صورت گرفته تا روزهای پایانی سال2020 معرفی و عرضه خواهد شد. وب سایت کار اند درایور گزارشی را منتشر کرده که بر اساس آن دوج وایپر جدید دارای پیشرانه ی هشت سیلندر می باشد که هکلت بوده و تیپ پایه برای آن در نظر گرفته شده است. این خودرو قدرت550 اسب بخار را به همراه تنفس طبیعی به ارمغان می آورد؛ اما تیپ فول این خودرو دست کم قدرت700 اسب بخار سوپرشارژ را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

این خودروی جدید همچون سالیان گذشته کوپه ی اسپرت می باشد که دارای محور عقب و موتور جلو است. پیشرانه جدیدی که برای این خودرو در نظر گرفته شده از جنس آلومینیوم بوده و به همراه زیربندی ای که آن نیز از جنس آلومینیوم تولید شده و بدنه ای از جنس فیبر کربن موجب شده تا این خودرو قدرت بیشتری نسبت به گذشته داشته باشد.

نسل جدید این خودرو نخست در مدل کروک عرضه می شود و پس از آن مدل کوپه وارد بازار می گردد. مسلما برند دوج برای پیست مسابقات و رقابت های قهرمانی GT3 نیز مدل جذابی از این خودرو را تولید خواهد کرد و این برند به دلیل اینکه به طراحی مدل های پیشین خود وفادار مانده همین مساله موجب شده تا این خودرو به عنوان یک مدل خاص معرفی گردد که در میان دیگر اعضای اتومبیل های اسپرت جای گرفته که در آمریکا تولید می شوند. چنانچه خودرویی از این مدل تولید شود که دارای گیربکس دستی باشد به احتمال زیاد این خودرو می تواند در بازارهای جهانی سهم بیشتری از فروش را برای خود کسب نماید. قیمت احتمالی ای که برای وایپر جدید در نظر گرفته شده است چیزی در حدود90 تا100 هزار دلار خواهد بود که البته این رقم به عنوان قیمت پایه در نظر گرفته می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.