#


معرفی نسخه ی جدید مرسدس بنز AMG GT 63 S

11 می 2018 بدون نظر 2895 بازدید

معرفی نسخه ی جدید مرسدس بنز AMG GT 63 S

جدیدترین مدل سفارشی مرسدس بنز به نام AMG GT 63 S رونمایی شد

مرسدس بنز یکی از برترین تولیدکنندگان خودرو در جهان شناخته می شود که به تازگی از مدل سفارشی لوکس در مورد کوپه مرسدس AMG GT پرده برداری کرده است. این خودروی لوکس برای اولین بار در مسابقه24 ساعته آلمان به نمایش گذاشته خواهد شد.

در ظاهر بیرونی این خودروی لوکس پکیج آیرودینامیکی در نظر گرفته شده است که دربرگیرنده اسپلیتر بزرگ تر می باشد که در بخش جلو قرار داده شده است و دیفیوزر آن نیز به شکل بهینه ای قرار داده شده و اسپویلر تعبیه شده در عقب آن ثابت می باشد و می توان آن را به صورت مکانیکی تنظیم نمود. پکیج در نظر گرفته شده برای این خودرو موجب می شود تا ضریب درگ خودرو به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند و این در حالی است که نیروی رو به پایین بالاتر خواهد رفت.

نوارهای این خودرو با رنگ خاکستری نوک مدادی مات می باشد و در قسمت بالایی زهوارهای کناری درها و بر روی کاپوت و سقف خودرو قرار داده شده و موجب برجستگی بیشتر این خودرو می باشد. رینگ های به کار رفته در این خودرو در اندازه21 اینچ بوده و به رنگ سیاه مات می باشد و پره های آن متقابل بوده و به صورت براقی پرداخت شده است و این مساله موجب شده تا ظاهری زیباتر و جذاب تر داشته باشد.

داخل این خودرو با استفاده از رنگ خاکستری ماگما و چرم سیاه ناپا بسیار زیبا و جذاب تزئین شده و در سرتاسر آن دوخت زرد رنگی که تضاد کاملی با آن دارد به چشم می خورد. در خصوص صندلی های مولتی کانتور این خودرو لوکس از چرم ناپا استفاده شده که دوختی به رنگ زرد تضاد زیبایی را برای آن به وجود آورده است. پیشرانه در نظر گرفته شده برای این خودرو4.0 لیتر خورجینی می باشد که دارای هشت سیلندر بوده و می تواند قدرت630 اسب بخار را به همراه900 نیوتن متر گشتاور را به ارمغان بیاورد.

نیروی پیشرانه قرار داده شده برای این خودرو به وسیله جعبه دند9 سرعته که اتوماتیک است به همراه سیستم تمام چرخ محرک4 Matic  می تواند به چهار چرخ آن انتقال پیدا کند. با استفاده از کلیه امکانات در نظر گرفته شده برای کوپه مرسدس AMG GT 63 S ادیشن1 می تواند در مدت زمان3.1 ثانیه سرعت خود را از صفر به96 کیلومتر بر ساعت برساند. بیشترین سرعتی که این خودرو در اختیار راننده قرار می دهد313 کیلومتر بر ساعت می باشد که می توان گفت برای این خودرو لوکس سرعت بسیار خوبی به نظر می رسد.

نسخه1 این خودروی جدیدی مرسدس بنز برای نخستین بار در روزهای پایانی هفته جاری و در مسابقه24 ساعته آداک زوریخ که در پیست نوربرگ رینگ آلمان انجام خواهد شد به نمایش گذاشته می شود. مدل سفارشی این خودروی جدید مرسدس در روزهای نخست سال اینده میلادی وارد بازارهای آمریکایی شده و به فروش خواهد رسید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.