#


معرفی خودروی لوکس فراری SP38

24 می 2018 بدون نظر 1951 بازدید

معرفی خودروی لوکس فراری SP38

فراری خودروی سفارشی فراری SP38 را معرفی نمود

فراری طی روزهای گذشته از خودروی سفارشی و تک نسخه ی فراری SP38 که با توجه به مدل استاندارد 488GTB ساخته شده و در طراحی آن از خودروی مدل F40 ایده گرفته شده است رونمایی به عمل آورد.

خودروی تک نسخه ی جدید فراری که به عنوان یک خودروی سوپر اسپرت معرفی شده جدیدترین خودروی این کمپانی است که به صورت کاملا سفارشی تولید شده و نظر مشتری خاص در طراحی آن در اولویت بوده است. مدیران ارشد این کمپانی هیچ نامی از فرد سفارش دهنده به میان نیاورده اند اما عنوان کرده اند این فرد یکی از مشتریان اختصاصی فراری می باشد.

در طراحی این خودروی سفارشی و ویژه از مدل 488GTB استفاده شده و تیم طراحی این کمپانی بر روی خواسته های مشتری خاص خود تمرکز زیادی داشته اند که این مساله موجب شده خودرویی تولید شود که در طراحی آن مسابقه و جاده با یکدیگر ادغام شده اند و طراحی خلاقانه ای را ایجاد کرده اند. زمانی که برای اولین بار به این خودرو نگاه کنید بیش از هر چیزی چراغ های تهاجمی آن به چشم خواهد آمد که حالت تهاجمی داشته و بسیار زیبا طراحی شده است.

خودروی سفارشی جدید فراری در زمینه ویژگی های قوای محرکه تفاوتی با خودروی مدل 488GTB نداردو همچون این خودرو دارای پیشرانه هشت سیلندری V شکل می باشد که3.9 لیترتوئین توربو بوده و توان661 اسب بخار را به ارمغان می آورد و گشتاور این خودروی سفارشی 760 نیوتن متر می باشد. خودروی مدل 488GTB دارای سرعت نهایی339 کیلومتر در ساعت می باشد که تنها در مدت زمان3 ثانیه می تواند از حالت سکون به سرعت100 کیلومتر در ساعت برسد که احتمال داده می شود خودروی سفارشی و جدید فراری نیز همین محدوده سرعتی را داشته باشد. این خودوری سفارشی برای نخستین بار در همایشی که مخصوص اتومبیل های کلاسیک ویلادسته Villa d’Este است به نمایش گذاشته خواهد شد. در خصوص فضای داخلی این اتومبیل لوکس هیچ اطلاعی منتشر نشده اما مدیران این کمپانی ایتالیایی طراحی کابین آن را که کاملا شخصی سازی شده را تائید کرده اند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.